אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

זכרון ישן

מעדיפה להיות כנה אבל בסוף יוצא שמשקרת
אני לא רוצה להכאיב לא רוצה לפגוע
הייתי חייבת לצאת מהכלוב שקוראים לו בית
אפילו לאונן בשקט אי אפשר כי הדלת נפתחת
בלי דפיקה בלי רשות בלי התחשבות
אמרתי שאני גרה עם 2 בחורות אבל גרתי עם 2 גברים
אמא את פשוט לא יכולה להבין
לאבא אני מספרת הכול כי הוא לא שופט אותי הוא מקשיב ואומר לי תעשי מה שטוב לך רק אל תספרי לאמא ...
אף פעם לא יכולתי לספר לך מה אני מרגישה באמת
לא יכולתי לדבר איתך על שום אישי , ובטח לא לקבל עצה איך לאבד את הבתולים .
בגיל 19 הבנתי שאני חייבת להתחיל לחיות ,
רוצה לטעום קצת מכל דבר ולהספיק הכול.
בשבת אני עדיין באה עם חצאית , עושה הצגה
חוץ ממך כבר כל המשפחה יודעת , נראה לי שאת גם יודעת פשוט מעדיפה להתעלם.
חייבת לעשות מה שטוב לי , חייבת להתגשם.
לפני 8 שנים. 5 במרץ 2016 בשעה 11:04

היינו החברות הכי טובות כל התיכון , אף פעם לא רבנו , ידענו הכול אחת על השניה. גם כשסיימנו בית ספר הקשר המשיך להיות מאוד טוב ויכולנו לדבר על הכול. את ספרת לי על סקס מה כבר הספקת ובמה התנסית ואני עדיין בתולה צמאה למידע רוצה  לשמוע ומפחדת להתחיל להתנסות.

כשהכרתי אותו באינטרנט, דברנו במשך לילות שלמים על גבי כמה שבועות והייתי מספרת לך איך אני מתרגשת לפגוש אותו , ומפחדת שאני לא ימצא חן בעיניו, שאולי הוא ירצה מישהי כבר מנוסה. ואת כל הזמן היית אומרת לי שכל גבר רוצה להיות עם בתולה. אחרי כמה פעמים שנפגשנו לבד רצית גם לפגוש אותו, ישר זה הרגיש שהיה בינכם קליק, איזשהי משיכה מינית. 

מפה לשם לא יודעת איך הגענו לשם, שלושתינו לבית שלי.

ראינו סרט , אולי עשר דקות ראשונות, והוא התחיל ללטף קצת אותי וקצת אותך ואת התחלת לגעת קצת בו וקצת בי ואני עם הידיים בצדדים ובראש כל מיני תסריטים. ופתאום את מתחילה לנשק אותי והאמת שזה נעים ועם הלשון שנכנסת עמוק בפנים והוא נוגע לי בחזה מעל החולצה , ואת כבר מורידה את החולצה שלך , יש לך חזיה שחורה עם תחרה והוא מלקק אותך בין השדיים ואני בצד רק מסתכלת ואת אומרת לי בואי אל תפחדי תזרמי, ואני לא יודעת איך זורמים מה אסור מה מותר ואת מורידה את החזיה , לוקחת לי את הידיים ושמה אותם על החזה שלך ומלטפת, מעסה, ואני ממשיכה , והוא בינתיים כבר ערום לגמרי והזין שלו עומד כמו טיל הוא ענק, הכי גדול שראיתי, ואת מתנשקת איתי שוב והוא נוגע בעצמו, ואני מרגישה שזה מוזר מדי בשבילי ולא מתאים ואני זזה הצדה מסתובבת לצד השני ואתם מתלטפים מתנשקים ואת עדיין עם תחתונים . ואני לוחשת לך מבקשת שדי תפסיקו זה לא מתאים, והוא מתבאס והזין שלו עדיין עומד חזק והוא אומר לך שתעשי לו ביד ואני לא רוצה להסתכל ורק מחכה שזה ייגמר. 

החברות שלנו לא חזרה להיות אותו הדבר והיה נתק לזמן ארוך לא מוגדר.

ואחרי הרבה שנים חזרנו להיות בקשר ונזכרנו בו ובאותו יום, ובכל מה שהיה. ודברנו על מה יקרה אם היום נעשה שלישייה, חצי בצחוק חצי באמת ואולי הפעם זה יהיה חוויה אחרת טובה יותר ממש ללכת על הסוף שישאר טעם של עוד. אם לעשות עם מישהי אז רק איתך , משהו מוכר וטוב.

 

שולט ומפנק​(שולט) - לכי תעשי

קחי בקבוק יין

ו...תהני
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י