סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הפאן שלי

אחת, שתיים ,שלוש...
לפני 4 שנים. 25 ביולי 2019 בשעה 14:27

כבר הרבה זמן לא נתתי למישהוא לסמן אותי. לא פיזית ולא נפשית. 

לא מצליחה. 

לא סומכת. 

ועוד כמה לוואים..., עם זאת רק הכנרת מסמנת אותי...

לפני 4 שנים. 12 ביולי 2019 בשעה 21:13

כולנו שפוכות, אחת במיטה אחת בספה אחת בכיסא.. 

ככה זה כששותים או שוטות...

אז... 

אתה נכנס לחדר, אני על המיטה עירומה על הגב,  אתה ניגש מרים לי את הידיים מעל לראש,  וקושר למרשאות המיטה,  אתה מושך אותי למטה,  מפסק את הרגליים שלי, וחודר. במכה אחת, אני רטובה ואתה מחליק פנימה בדחיפה אחת,  אתה קודח בי.  חזק ועמוק... 

לפני 4 שנים. 12 ביולי 2019 בשעה 19:29

ערק אשכוליות

לפני 4 שנים. 12 ביולי 2019 בשעה 19:27

השלישי שלי... וודקה אשכוליות 

לפני 5 שנים. 22 במרץ 2019 בשעה 14:03

לפני 5 שנים. 22 ביוני 2018 בשעה 9:19

בוקר, הבית ריק, תכף יוצאת לעבודה...לוקחת את המצבטים, מגרה את הפטמות , מלבישה מצבט על הפיטמה ושני על הפיטמה השניה...מחברת את המג'יק לשקע, הכוס מוצף כבר, 

עומדת על ארבע, מדליקה.....

נוטפת....

באסה נתפסה לי הכתף.

💗

לפני 6 שנים. 27 ביוני 2017 בשעה 16:19

חזרתי לבית ריק, עייפה מיום עבודה, פשטתי את בגדיי ונכנסתי למקלחת קרה .מאוששת יצאתי ,לבשתי שמלת גב חשוף וזהו. הבית היה חם והמקום היחיד הקר הייתה הריצפה, הנחתי את משקפיי על השולחן הפעלתי מאוורר ונשכבתי על בטני על הריצפה , רק השמלה הפרידה ביני לבין הריצפה . הנחתי את הלחי על הריצפה ועצמתי את עייני. העייפות הכריעה אותי...

התעוררתי כשאני מרגישה אותו מעליי מסיט את ידיי לצדדים ,אל תזוזי הוא לחש לי הנהנתי בראשי והרגשתי איך אני מתחילה להיות רטובה. הוא הריח טוב והיה קריר למגע.

תרימי את הראש הוא המשיך ללחוש, הרמתי והוא קשר רצועת בד לבנה על עייני, הנחתי את ראשי בחזרה על הריצפה , הוא פיסק את רגליי לצדדים, וקם.

הוא חזר לאחר דקה קצרה, הרגשתי את נוכחותו לצידי, הוא הניח יד על העורף שלי והידק אותי לריצפה ,אחרי שניה הבנתי למה, ידו השניה התחילה לטייל על גבי עם קוביית קרח, קפצתי קלות והוא המשיך להדק את ידו על עורפי, שששש הוא לחש , אל תזוזי הוא הוסיף, ידו המשיכה במסע שלה על גבי, עד שהקובייה נמסה, הוא הרים את אמרת השמלה וכיסה בה את גבי תוך שהוא חושף את חלקו התחתון של גופי.

ידו ליטפה את שני ישבני, נעלמה לרגע ונחתה על ישבן שמאל בחוזקה,גורמת לתחושת צריבה קלה, זה כי זזת הוא אומר, ומיד מוריד את ידו על הישבן הימני ומוסיף זה כי צריך סימטריה...

ידו נעלמת וחוזרת עם עוד קובייה שמטיילת לי על הישבן ההרגשה מדהימה ,הקובייה נמסה במהירות והוא מביא אחת נוספת שמטיילת מקצה החריץ של הישבן שלי עד לקצה הכוס.הוא משחרר את היד מהעורף ולוקח עוד קובייה ושתי ידיו מטיילות בחריץ שלי , אני כבר ממש רטובה גם מהתחושה וגם מהמים... שתי הקוביות נמסות במהירות, ומיד יד אחת מפסקת את הישבן שלי בעוד יד שניה דוחפת לתוכו קובייה ברגע שהקובייה בפנים אחת נוספת מוחדרת, הוא מבקש ממני לשמור אותן בפנים שלא יצאו .

הוא זז ואני מרגישה חפץ ממתכת על הזרוע שלי מחליק באיטיות עד הישבן, החפץ מתרומם ונוחת בחדות על שני הישבנים בצליפה חדה, אל תרפי את התחת שלך הוא מזהיר, וממשיך בהצלפות, אחת ועוד אחת ואני מרגישה את הישבן הלבן שלי מתחממם ומאדים ואת הקוביות נמסות במהירות והמים יורדים לתוך הכוס שלי, והוא ממשיך להצליף בישבן כל פעם בנקודה אחרת, הוא עוצר ומיד אני מרגישה את הקרח שוב על התחת שלי צורב את העור החם. הוא דוחף שני אצבעות לכוס שלי ולוחץ בנקודה הנכונה.. אני ממש משתדלת לא לזוז ולא להתפתל...בעוד שתי האצבעות בתוך הכוס הוא מחדיר אצבע לחור הישבן ועוד אחת, מתחיל להוציא ולהכניס אותן בו זמנית יוצר חיכוך נפלא  אני מתחילה להתפתל.... ומיד הוא מוציא את אצבעותיו משני החורים. 

הוא פותח את הקשר של השמלה בעורף ומורה לי להתהפך לגב. אני מתהפכת מיד הוא מסדר לי את הידיים לצדדים ומפסק את רגליי ,הוא מזיז את השמלה למטה וחושף את החזה שלי הוא נוטל פטמה קטנה בפיו מוצץ ויונק עד שהיא עומדת לשביעות רצונו, ומנחית עליה מצבט ומיד עובר לפיטמה השניה ומוצץ אותה ויונק עד שגם היא עומדת ומיד שם עליה את המצבט השני...

הוא מרים את השמלה וחושף את הכוס החלק שלי, הוא מתיישב בין הרגלים שלי יד אחת על השרשרת של המצבטים ושניה מטיילת עם עוד קובייה על הכוס שלי מידי פעם הוא מושך כמו להזכיר לי שהם קיימים ומכאיבים לי המצבטים...

כשהקובייה נמסה הוא מחדיר לי אצבעות לכוס ומשפשף ידו נחה על הבטן שלי למנוע ממני לזוז. הוא מוציא את האצבעות וידו נעלמת לשניה ומיד חוזרת ואני מרגישה אותה דוחפת את הפלאג לתחת ברגע שהפלאג בפנים , הוא מפסק את הרגליים רחב בעזרת ירכיו ובבת אחת דוחף את הזיין הגדול שלו לתוכי  .

הוא מרחיב אותי בבת אחת ודוחף חזק פנימה והחוצה, 

הוא יוצא , ומבקש תרימי את האגן ,הוא משחיל רצועת גומי רחבה סביב האגן שלי ממש מעל לירכיים הוא קושר אותה חזק ומשחיל מתחתיה רוקט ומניח אותו ישירות על הדגדגן שלי הוא חודר לכוס שלי שוב בחוזקה, ומפעיל את הרוקט...

הוא מזיין אותי חזק ועמוק -הפלאג בתחת הרוקט בדגדגן והזיין שלו בכוס שלי...תוך דקה אני גומרת והוא ממשיך חזק יותר עמוק יותר ואני ממשיכה לגמור...

 

הריצפה כבר לא קרה. חם .חם מאוד, נכתב בעזרת המצבטים והרוקט הקטן, תודה לך.

ב

לפני 7 שנים. 15 באפריל 2017 בשעה 11:23

אני צפה למצב של ערות, מרגישה שהידיים שלי מרותקות, העיניים נפתחות בבהלה , שניה לפני הפניקה אני רואה אותו לפני, רוכן לנשיקה...”ששש”  הוא אומר ”זה אני”. נרדמנו אתמול ביחד ומסתבר שהוא התעורר לפני...

”תסתכלי עלי” הוא לוחש ”אני הולך לשחק בך, את לא מוציאה מילה מהפה , אני רוצה לשמוע ממך רק גניחות ,נהמות ואם אני טוב אז צרחות, תהנהני אם את מסכימה ” הוא אומר. 

אני מהנהנת. 

”את צריכה פיפי?” אני מהנהנת, ”יש לי סיר חדש בשבילך...” אני מנידה ראשי מצד לצד לסמן לא. 

”טוב ” הוא אומר ” כשלא תוכלי להתאפק יותר, המילה היחידה שאת יכולה להגיד זה -פיפי- ואני אכניס את הסיר ואנגב אותך אחרי. מבינה?”

אני מהנהנת.

הוא השחיל חבל רך מתחת לזרועות שלי בבית השחי שלי ומעל לציצי, עכשיו הוא קושר את החבל ומותח. חבל שני הוא השחיל מתחת לגב שלי עם הזרועות ממש מתחת לציצי. גם אותו הוא מותח, התוצאה היא שהחזה הקטן שלי עומד כבול בין שני חבלים. 

הוא קשר את מפרקי הידיים כל אחד לירך אחת, ואני רק יכולה ללטף את הירך בכף ידי. עוד חבל אחד נמתח במרכז גופי מגביל את תנועת הזרועות. 

הוא קשר כל קרסול בחבל ועכשיו הוא מותח את הרגליים ומושך אותי לקצה המיטה וקושר כל אחת מהרגליים לרגלי המיטה. 

אני עירומה עקודה ופתוחה לפניו בלא יכולת לזוז .

הוא מכסה אותי בסדין דק ונעלם לי משדה הראיה, אני יודעת שהוא הולך להביא ולסדר את הצעצועים שבהם הוא הולך לשחק בי. 

הוא חוזר,” אני משאיר לך את העיניים פתוחות ,תבחרי את  מתי את רוצה להסתכל ומתי להרגיש... ותזכרי שום מילה מלבד פיפי כשאת לא יכולה יותר.”

הוא מושך בעדינות את הסדין והציצי העומד שלי נחשף. הוא רוכן מעלי ומכניס פיטמה אחת לפה ומתחיל לגרות אותה עם הלשון , בידו הוא תופס את הציץ השני ומועך אותו בתחילה בעדינות ואחר מגביר את הלחץ, הלשון מסתובבת סביב הפיטמה של הציץ הראשון ואז השפתיים נסגרות עליו ויונקות תחילה באיטיות ובבת אחת אני מרגישה יניקה חזקה בסופה נשיכה קלה, אני גונחת...הוא ממשיך לינוק , הפיטמה זקורה וכואבת והוא לא מרפה הוא מטריף אותי עם השפתיים שלו..

הוא משחרר את הפיטמה ואני מרגישה קור וכאב כאשר הוא מלביש עליה מלחציים. זה מזכה אותו בגניחה נוספת.. פיו המיומן עובר לציץ השני ולשונו מגרה גם אותו כשפיטמה זקורה הוא מתחיל לינוק גם אותו ...  אני מרגישה את היניקה הזאת בין הרגליים שם כבר מתחילה רטיבות רצינית... ולא מפיפי. 

הוא יונק חזק ואני גונחת ונוהמת ואז הוא משחרר את הפיטמה ואני מרגישה את הצביטה המוכרת של המלחציים. הוא מתרומם ולוחץ את שניהם בו זמנית וכאב חד מתפשט בתוכי זה מוציא ממני אנחה של כאב. 

הוא משחרר, אני לוקחת נשימה ,עיני מרותקות לידיו , והוא לוחץ שוב ושוב עד שהכאב כמעט בלתי נסבל... הוא משחרר ומלטף בעדינות רבה את הציצי מסביב ידיו חמות ועדינות הוא יורד לבטן בליטוף ונשיקות קלות , הוא מרים את הסדין ומכסה את החזה שלי הוא ממשיך להרים את הסדין עוד למעלה וחושף את פלג גופי התחתון. 

משקל הסדין לוחץ על המלחציים ומזכיר לי שהם שם. הכאב נעים לי ואני גונחת..

הוא שולח ידיים חזקות וגדולות ומלטף את הבטן שלי ויורד אט אט לירכיים המפושקות שלי הוא מלטף ולוחץ ועולה שוב לבטן מלטף ולוחץ ועיניו נוצצות בעונג , הוא מגביר את הלחץ ואני נאנחת ...

”פיפי ” אני לוחשת והוא שומע בחיוך, ומיד הוא שולף סיר מתכת כמו של בתי חולים, אין לי מושג איך הוא השיג אחד כזה. 

הוא מלטף לי את הלחי, ומחייך הוא מרים לי את האגן ודוחף את הסיר עמוק מתחתיו המתכת הקרה מרעידה את פלג גופי התחתון, כשהסיר מונח לשביעות רצונו הוא מלטף את בטני כמו מורה לי בלי מילים שאני יכולה לשחרר... וכך אני עושה , אני עוצמת עיניים ומשחררת לאט בתחילה , אני מתרכזת כדי לרוקן את השלפוחית , והוא ממשיך ללטף את הבטן בתנועות סיבוביות עד שאני מרוקנת את הטיפה האחרונה ושקט משתרר בחדר, הוא מושך את הסיר מתחתי בזהירות וניגש לרוקן אותו. הוא חוזר עם מגבת קטנה רטובה וחמימה ומנגב אותי בעדינות מופלאה ובשימת לב לכל חלק באיברי החשוף. כשהוא מרוצה ממלאכת ידיו הוא רוכן ומנשק את פנים ירכי ומסיים את הנשיקה בנשיכה קטנה. 

”נמשיך במשחק” הוא אומר ,וידיו הגדולות חוזרות לירכיים שלי לא לפני שהן מהדקות את הסדין שמכסה את פלג גופי העליון ומתזכרות אותי בכאב את הפיטמות הנתונות במלחציים. 

ידיו יורדות לכוס שלי, מלטפות את הגבעה הרכה המלאה, שתי אצבעות יורדות מהגבעה לחריץ החם ומלטפות את השפתיים ברכות וישר ממשיכות לפתח הממתין , הוא מכניס את שתי האצבעות פנימה ואני נאנחת ועוצמת עיני בסיפוק, ידו השניה נכנסת מתחת לישבן המדהים שלי ואצבעותיו מטיילות בחריץ החם. מדגדגות את הפתח , הוא מוציא את האצבעות מתוך הכוס ומנחית אותן רטובות על הדגדגן , בשניה וחצי הדגדגן מתמלא ועוד שניים שלושה שפשופים ואני גומרת באנחות רמות.. עוד לא מספיקה לנשום והוא חודר אותי באבחה חזקה ועמוקה משלב כאב ועונג שממלא אותי. הוא מחזיק אותי באגן ודוחף את הזיין עמוק וחזק לתוכי. הוא ממשיך חזק ועמוק עוד ועוד עד שהוא גומר בתוכי בצעקה רמה. 

”עוד לא סיימנו” הוא אומר ומחייך.

הוא יוצא מתוכי ואני מרגישה את הזרע שלו נוזל ממני לחריץ התחת ...ידיו מלטפות את ירכי ועולות לאט לזרועות שלי הוא נושם עמוק ומחזיר לעצמו את כוחו לאחר הגמירה , ידיו מטפסות במעלה הזרועות שלי דוחפות איתן את הסדין עד שהוא מונח כולו על הצוואר שלי , הוא רוכן מעליי ,ידיו מונחות על הסדין שמתהדק קלות על הצוואר ומרתק את ראשי למקום. הוא רוכן ומנשק אותי. מחדיר את לשונו לפי פעם אחר פעם . חזהו נח על חזי ולוחץ את המצבטים לתוכי  גופו החם מונח עלי ומייסר אותי בעונג ובכאב. 

הוא מתרומם ממני לאחר כמה דקות  , ידיו עוזבות את הסדין ויורדות בליטוף דרך החזה שלי, הבטן הכוס עד לכפות הרגליים הוא משחרר את הקשירה בשתי הרגליים , ומצמיד אותן אחת לשניה וברגע בלי אזהרה הופך אותי על הבטן. 

הוא מסדר אותי בנוח- מסדר את הציצי כך שהמצבטים עומדים ולוחצים ישר על המזרן הוא מושך את הסדין ומכסה שוב את פלג גופי העליון. הוא מפשק שוב את הרגליים ומושך אותי לקצה המיטה ומניח את הברכיים שלי על המדף הקטן שסובב את המיטה שלי ,כשהברכיים מונחות הוא קושר שוב את הרגליים פשוקות למיטה. התחת שלי באוויר מולו. שוב הוא שולח ידיים לסדר את הציצים שלי כמו שרוצה. 

”בסדר ?” הוא שואל ומחכה להינהון שמגיע מיד. 

ידיו מעסות את הישבנים היפים שלי כך שהזרע שלו מרטיב לי את כל החריץ... הוא שולח את האגודל לכוס שלי מכניס אותו לתוכו וחוזר איתו רטוב לתחת ,תוך כדי הגניחות שלי הוא מכניס לאט את האגודל לתחת הקפוץ שלי. לאט לאט הוא עובר את מחסומי השרירים ואני נאנחת בהנאה רבה. הוא מכניס ומוציא את האגודל מרגיל אותי לתחושה. כשהוא מרגיש שאני מרפה והאנחות שלי מתגברות הוא מוציא את האגודל, ואני מרגישה שתי אצבעות נדחפות בחוזקה לכוס שלי. הוא מחפש את הנקודה הנכונה ומתחיל לשפשף חזק פנימה והחוצה , אני גונחת ונאנחת ומתחילה להשתולל במרחב במוגבל שלי , מיד הוא מנחית את ידו על הישבן שלי במהירות בחוזקה שלושה ארבעה ספנקים כבדים אני מרגישה את הצריבה הנעימה בישבן. הוא ממשיך לחפור בתוכי בתקווה שיגיע לזהב.. אני מתקרבת לשם במהירות וכשהוא משפשף בנקודה בנכונה אני מתכווצת וצועקת ומרגישה את עצמי נוזלת עלי ועליו.. עוד לא מספיקה לנשום והוא מחדיר לתוכי ויברטור  וישר מפעיל אותו בעוצמה בינונית. אצבעותיו המרוחות בו ובי חוזרות לתחת המדהים שלי והוא מחדיר אצבע ועוד אחת לתוכי. 

”תכווצי שהויברטור לא יפול” הוא אומר לי ומוציא את האצבעות מתוכי. אני מכווצת כמה שאני יכולה ...

הוא מתמקם בין הרגליים שלי ומכניס את הזיין שלו לתוך התחת שלי לאט ובנחישות. אני מלאה בו ובויברטור עד אפס מקום, כשהוא עמוק בתוכי. הוא עוצר ונותן לי ולו להתרגל  לתחושה, לאחר כדקה הוא מגביר את העוצמה בויברטור ומתחיל להוציא ולהכניס את הזין. עמוק ולאט ושוב..

אני צורחת וגונחת ונאנחת מעונג וכאב, כולי מוצפת. הוא שולח יד לדגדגן ובשניה אני גומרת כולי מתכווצת עליו  ועל הויברטור .. הוא ממשיך להכנס לצאת ואז בבת אחת הוא גומר בתוכי. 

לרגע אנחנו קפואים בזמן ובמרחב. 

כמה שניות אחרי הוא יוצא ממני הולך וחוזר שוב עם המגבת החמימה הרטובה הוא מנגב אותי ,מוציא בעדינות את הויברטור וממשיך לנגב. 

הוא משחרר אותי מהחבלים כולם. מוריד מצבט ומנשק את הפיטמה המיוסרת וממשיך לשניה. 

הוא אוסף אותי בתנוחת כפיות אליו מעסה את ידי, את הקרסולים שלי והישבן ובסוף את החזה . 

עיניי נעצמות מעייפות. אני נרדמת בחיוך רחב. 

א

לפני 7 שנים. 31 במרץ 2017 בשעה 16:10

   גזר 

   

  גזר ישר מהמקרר

 

  גזר - הירק החביב עלי כרגע. 

 

לפני 7 שנים. 25 בינואר 2017 בשעה 21:43

אני אחרי מקלחת במיטה, שוכבת  עירומה מתחת לשמיכה, על כל אחד משדי אטב עץ מכאיב. 

אני שולחת יד בין הרגליים, ומלטפת קלות בעדינות רבה...מהרהרת בבדיקה שעשיתי היום-בדיקת ממוגרפיה, התייצבתי בחדר הבדיקה, נתבקשתי להוריד חולצה וחזיה ולעמוד עירומה מול המכשיר...מיד חשבתי עליך.

כמה היית נהנה להשתמש במכשיר הזה שבסופו של דבר כולא את השדיים בין שני מדפים. הטכנאית מניחה את החזה הקטן שלי על המדף מושכת אותי קדימה מסדרת ומניחה את השד פרוס ומיד מורידה מעליו מדף נוסף ומוחצת אותו , חזק ,אסור לי לזוז. 

ושוב המחשבה שלי חוזרת אליך מדמיינת אותך מסדר את החזה שלי על המדף ומוריד את המדף הנוסף מעליו חזק. אתה קושר את שתי ידיי מאחורי הגב , ומוריד לי את המכנס והתחתון... מפסק את רגליי עם ידייך ופותח את הכוס שלי עם קליפסים על השפתיים ,שתי השפתיים... כאשר הכוס שלי לשביעות רצונך את שולף את השוט נוצות ומצליף בי בתחת שוב ושוב ושוב...

הבדיקה מסתיימת מהר מידי לטעמי ואני נשארת חרמנית מאוד...

תודה שאישרת לי לאונן אדוני הנדיב . שמתי את האטבים והיד משפשפת חזק יותר ויותר ואני מפנטזת עלי קשורה נתונה לידייך וכליך.... ואני גומרת בחיוך רחב... 

שנמוג כשאני מורידה את האטבים והפיטמות קורעות אותי מכאב. 

מתגעגעת אליך אדוני.

לילה טוב.