צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

התיקון

לפני 6 שנים. 17 באוגוסט 2017 בשעה 23:03

זו תנועה שבאה ממני אליך וממך אלי. תנועה שיוצאת ממך ופוצעת אלי. שבוקעת ממני ומגרדת אצלך. משהו שנוזל ממך וממלא אצלי. משהו שפועם ממני ומחשמל אותך. מעגל.

אני מציירת מעגל דמיוני ובתוכו רק אתה ואני ואין עוד כלום מסביב. אני עומדת במעגל ומביטה סביבי ורק אתה שם אני מושיטה את ידי אל היד החזקה והגדולה שלך.

הבטחת דדי שתקנה לי תחתונים. גזרה נמוכה כזו. משהו ורוד ומתוק. אלבש גופיה לבנה שקופה שרואים את הפטמות מתחת. אשב על הרצפה ברגליים משוכלות לרגלייך. תסרק את שערי הארוך וכל תנועה שלך בי תקלף ממני שנים, תארים, כינויים. אעצום עינים ותקלע לי שתי צמות יפות יפות. אושיט לך את הגומיות ואביט בעינים האלה שלך במבט בוטח ותמים. אענה לשאלותיך בחיוך מתוק או במשיכת כתפיים. בהתחלה אתבייש נורא. אתה תלחש לי מילים מתוקות ועדינות שלא מצליחות להחביא את הזאב הרע שבך ואני ארטיב את התחתונים. ארצה להראות לך את זה. אשכב על המיטה ואפשק רגליים ואראה לך את התחתונים הרטובים שלי. אשאל אותך אם דדי מרשה לי לגעת. אם דדי מוכן לגעת. דדי נוגע לאט ומחדיר אצבע וכועס על הילדה המרטיבה שלו ומבטיח עונש. אני רוצה רוצה רוצה עונש. תרצה לראות את השדיים הקטנים שלי. הרוך של הליטוף שלך מעל הגופייה הדקיקה יהיה כל כך מושלם שזה לא יצליח להסתיר כמה שאתה מת לקרוע לי את הצורה.

כשאבקש ללכת לשירותים תבוא איתי. כשתתקרב אלי להפשיט אותי אשלח כאילו בטעות את היד אל בין הרגליים שלך אל הצעצוע הכי מתוק שלי והמבט המצמית שלך יגרום לי להחזיק שם טיפה יותר חזק. לא רוצה לעזוב. תוריד לי את התחתונים ואולי אפילו תלטף אותי ותסתכל עלי משתינה (ילדות טובות אומרות עושה פיפי. אני לא ילדה טובה). בתנועה איטית ומדויקת תנגב לי כשאסיים אבל לא תחזיר לי את התחתונים. אבקש אותם חזרה והעינים שלך כבר יהיו מוצפות בגיהנום הפרטי שלנו. אני אתן לך להציף אותי וניכנס לשם יחד. אין דרך חזרה רק להיבלע בתוך המעגל שלנו, המלוכלך המטונף הטהור המופלא הסוטה החולני הכואב המענג המושלם.

ואז. יתחיל הכיף.

 

 

 

אני עומדת במעגל ומביטה סביבי

אני מושיטה את ידי ובוא לרקוד איתי

 

(שלחתי היום לדדי תמונה שלי משחקת בפוסי. הוא שמח מאוד. ילדה קטנה ורחוקה מתגעגעת לסוכריה היפה והטעימה של דדי . הגוף שלך הוא מגרש המשחקים הכי אהוב של הילדה הרעבה ואני הצעצוע שלך)

PussyHell - הכי מחרמן השבוע.
את כותבת מדהים, עוד כאלו בבקשה :)
לפני 6 שנים
מתמחה קטנה​(נשלטת) - מי שמדברת! איזה כיף שאנחנו חולקות פנטזיות...
לפני 6 שנים
השוקע - גם לי אין דדי אישיוז, ועדיין זה פוסט מחרמן
לפני 6 שנים
מתמחה קטנה​(נשלטת) - מעריכה את התגובה, במיוחד בהתחשב בכותב.
לפני 6 שנים
השוקע - :)
לפני 6 שנים
שולט וג'נטלמן - פנטזיה או מציאות מרשים מאוד
למדתי משהו היום.
לפני 6 שנים
מתמחה קטנה​(נשלטת) - מציאות.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י