בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

התיקון

לפני 6 שנים. 25 באוגוסט 2017 בשעה 17:37

דדי הגיע הביתה מוקדם ועל פניו היפות חיוך מסתורי. אני נדרכת. הוא אומר שבגלל שהייתי ילדה טובה הוא הביא לי היום מתנה מיוחדת ושולח אותי לחכות בחדר עד שיבוא. אני יודעת איך שדדי אוהב שאני מחכה לו. את שערי הארוך אני מפזרת מהר כי אני כל כך אוהבת כשהוא קולע לי צמות זהובות ומלטף את ראשי. כשהוא נכנס ומתיישב אני מתיישבת על הברכיים לפניו ושמה את הראש של הירך שלו. כשהוא מתחיל לקלוע את השער הוא מספר לי שהביא לי מתנה שאף אחד לא מקבל ואם אתנהג יפה הוא יתן לי לשחק בה כל אחר הצהרים. ומשביע אותי: נכון שלא תספרי לאף אחד על המתנה שלי? זה הסוד שלי ושלך ילדה יפה שלי. רק שלנו. אני לא רוצה שהאחרים יקנאו... הלב שלי מנתר, דדי הביא לי משהו משלי! אבל אין בחדר שום עטיפה מרשרשת או סרט צבעוני. אני שואלת את דדי והוא עונה בקול תקיף. את לא סומכת עלי? מחייכת חיוך מתוק ועונה. בטח שאני סומכת עליך דדי. ההפתעות שלך הן תמיד הכי הכי.
דדי לוקח אותי ביד ומושיב אותי על המיטה. אני יושבת בגב זקוף, רגליים משוכלות כמו ילדת גן, ועוצמת את העינים כמו שדדי ביקש. תראי איזה ילדה יפה את, הוא מעביר אצבע על החזה שלי. איזה ילדה טובה את, הוא מכניס אצבע לתוך הפה שלי. מגיע לך פרס גדול גדול קטנה שלי, ואני שומעת בקולו את החיוך החולני ונבהלת קצת אבל לפתוח את העינים אסור.
תושיטי ידיים נסיכה, הקול שלו כבר כהה. אני מושיטה ידיים וממששת משהו חם וקשיח. תלטפי את המתנה שלך, יפה שלי. אני מתחילה ללטף בזהירות עם קצות האצבעות. מרגישה איך עם כל נגיעה שלי זה נהיה יותר קשה והתחתונים הורודים היפים שלי נהיים ספוגים. אני ממשיכה ללטף בעדינות ולאט ומגיעה למשהו רך ועגול ואני משחקת בו קצת עם האצבעות וחיוך מתגנב לי לפנים. את אוהבת את המתנה שדדי הביא לך, ילדונת? אני אוהבת כל מה שדדי מביא לי, אבל הכי הכי מתנות. אני משאירה יד אחת שם ועם היד השניה מלטפת קצת יותר בכח את הקשיח הזה הזקור. יש בקצה שם משהו חלק כזה ונעים ומתחשק לי למצוץ אותו כמו סוכריה. בקול מתפנק אני אומרת. דדי. אתה מרשה לי ללקק את המתנה? דדי על סף הטירוף עוד רגע וזה משתלט עליו. את ילדה רעה. הוא מושך לי בשתי הצמות הארוכות עד שהראש לי פונה למעלה אני מרגישה את הבל הפה שלו מולי חם וטורף ואני עוצמת את העינים חזק חזק כשהוא לוחש תפתחי פה גדול ותפקחי גם את העינים ילדה רעה. אני פוקחת עינים לאט וטובעת בכחול הזה האינסופי של דדי היפה שלי. הצורך מדגדג לי בכל הגוף ומשתלט עלי ואני גונחת לתוך הפה של דדי. שוב את מתנהגת כמו ילדה רעה? הוא יאמר בקול שלו שכמעט מצליח להסתיר את הטירוף שמתחולל בו. תפתחי את רגליים שאראה אם שוב את מרטיבה את התחתונים. לא, רק לא זה. אני יודעת שהתחתונים שלי ספוגים. הוא מחזיק לי את הרגליים ומעביר אצבע אחת על התחתונים. הראש שלי נזרק לאחור מהגירוי הזה ואני פולטת אנחה עמוקה. בבת אחת הוא מכניס אצבע לתוכי ואני לא שולטת בתנועות האגן שלי שדוחפות אותי אליו. אני יודעת שילדות טובות לא מתנהגות ככה אבל עכשיו כבר לא אכפת לי מכלום ואני ילדה קטנה ושובבה שאוהבת לשחק עם דדי ולפתוח רגליים ולקבל את דדי עמוק עמוק.
בסוף, אחרי שהרגשתי את המתנה עמוק בגרון חזק ומהר. אני אגיד לדדי תודה על המתנה ואבטיח שוב שלא אספר לאף אחד. אל תגלו שסיפרתי...

אסנת - הורס בהחלט בקטע טוב
לפני 6 שנים
מתמחה קטנה​(נשלטת) - תודה חברה
לפני 6 שנים
מבולבלת88{נשואה} - כמה את לא יוצאת לי מהראש? אני שומעת את השיר התמים הזה וכשאני שומעת "שולמית, התירי צמותיך"... אני חושבת על מה שכתבת.

https://www.youtube.com/watch?v=9BtEXfd8zW0&index=6&list=PLQHUI4myYoMrjM77ykhUXy9IuOTW8MsJt
לפני 6 שנים
מתמחה קטנה​(נשלטת) - זה טוב או רע?
לפני 6 שנים
מבולבלת88{נשואה} - כבר לא מבינה בטוב ורע. לי זה היה נעים.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י