צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

התיקון

לפני 6 שנים. 10 במרץ 2018 בשעה 18:28

קודם צריך לבחור את התפוז הנכון. צבע בוהק כזה, חי, כמו שמש של סתיו. עם נקבוביות עדינות על פני השטח כאלה לא מעוותות אבל גם לא חלק מדי. מי צריך חלק מדי, בכל זאת כבר עברנו דבר או שניים בחיים וצלקות זה יפה. וגם קמטים. עכשיו, אפשר לגעת. אבל טוב מכך קודם להריח. הסתכלת מספיק כעת, עצום עינים ושאף מלוא הריאות. ריח של גשם ראשון ושל אחר צהרים. מטפס בסיבי ההרחה ומעקצץ מעט. הריח בול? יופי. עכשיו לגעת. קשה מספיק אבל לא מדי. נוקשה אבל עם אופציה להתמסרות. לא רך חס וחלילה שלא יעשה לך קווץ׳ על הבגדים. הבחירה נעשתה. הוא שלך. תפוז רוצה להילקח. 

וכעת למלאכת הקילוף. ברור כשמש שבבואך לקלף אישה. אוי, התכוונתי תפוז טפשון. בבואך לקלף תפוז אם כך, תנאי ראשון הוא שאתה אוהב את מה שיישאר לך אחר כך על הידיים. מה זה אוהב,  מכור לזה. שכל מה שיטפטף ממנה ויידבק בידיים שלך או על דפנות הלב, את כל זה אתה רוצה. מה זה רוצה, חייב. אחרת, מוטב שתיקח לך תפוח. או ענבים. פחות מלכלך. 

לתפוז אגב, זה ממש לא משנה כמה או איזה תפוזים קילפת בעבר. או איך. מה שמשנה הוא שבחרת תפוז אחד וכל מה שמעניין אותך כרגע זה הטעם הזה החמוץ מתוק על קצה הלשון שלך. והתפוז הזה, אני אומרת לך, יהיה בול. 

ביד מיומנת ותובענית, הסר את הקליפה זהירות! מבלי לפצוע. זה לא יכול להיות חזק מדי אבל בהחלט גם לא רך אחרת שום דבר לא יזוז פה. צריך למצוא את המקום הנכון להעביר בו את האצבע ככה בלי להסתכל רק עם להרגיש את הדופק שלה ההולם ואת הנשימות שמתקצרות ואת. אה רגע, התפוז.  קלף כך שהכל יישאר שלם מבפנים והארומה של התפוזיות הזו תמלא את החלל שביניכם לפני שאתה נוגס. ודע, הקליפה היא מאוד חשובה לתפוז. לכן היא כל כך עבה. שמת לב פעם לעובי הקליפה התפוזית? לאף פרי אין קליפה כזו עבה. היא שומרת על האוצר שיש בפנים. היא מאפשרת לו להתחבא, לשרוד בפני הקור והשמש והאנשים שאינם מבינים דבר בתפוזים. אבל אתה, מבין. דמיין היית תפוז. או אישה. והיית מקולף. ודאי היה נהיה לך קר. וגם. אולי היית מתבייש. לכן לפני שאתה מקלף, תהיה בטוח שאתה מוכן להיות הקליפה. השריון. זה בסדר אולי לתת לו לתפוז להרגיש חשוף קצת, זה הרי חלק מהמשחק (את חיה בסרט אם את חושבת שמישהו משחק עם תפוזים). לתת לו להזדקק, להתחנן. לבעור. אבל אם אתה מקלף, תהיה בטוח שאתה מוכן להסתכל במה שבתוך. להסתכל ממש. בערום הזה העדין המבויש המבקש שיטעמו ממנו וילקקו אותו בדיוק ככה כאן ועוד טיפה אחת של. מיץ תפוזים. סחוטרי. 

 

 

 

 

מבולבלת88{נשואה} - לא קשור, אבל לא יכולתי שלא:
https://www.youtube.com/watch?v=dy9OcPeo46E

כי עדיין חודש אדר :)
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י