לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

התיקון

לפני 6 שנים. 1 באפריל 2018 בשעה 9:34

קיבלת מכשיר חדש. תתחדש. אתה מסוקרן וחסר סבלנות לפתוח את האריזה ולגלות את כל הפונקציות המסעירות במכשיר הזה. הסוכן שנתן לך אותו הבטיח... ובכן, הבטיח. אתה מנסה להיזכר במילותיו המדויקות אבל כרגע רק נזכר בתחושות שהמילים שלו עוררו בך. בזקפה שהחלה להתעורר כשהוא תיאר את היכולות האוראליות. 

העטיפה, ממוצעת. לא המושכת ביותר שראית אבל בהחלט מצודדת. קווים פשוטים ונקיים, לא מצועצעת. אתה מכניס אותה לחדר ומסיר את הניירות המרשרשים. טוב, מדובר במכשיר, אין לו התנגדות להתפשט. או שאולי לא?

בתוך ההתלהבות אתה נזכר שלא נתקלת בהוראות הפעלה. מחפש בניילונים ובעטיפות. אין. שיט, תסנן. בטח שכחתי לבקש את ההוראות מהסוכן החמקמק ההוא. משהו בו היה נראה לך מוזר, לא אמין. אתה מסובב את המכשיר, מנסה למצוא כפתורי הפעלה. כפתור ON/OFF, כפתור העברה לרטט ואולי כפתור לעוצמה. כלום. כבר היו לך מכשירים דומים, דגם קצת שונה, שנת ייצור אחרת, גודל אחר. אתה מתלבט ומנסה קצת מכל מה שעשית בעבר ומקלל בראש שלא חיפשת את ההוראות לפני שפתחת. עכשיו כבר אי אפשר להחליף. 

 

 

 

 

 

אז אין הוראות הפעלה. זה בניד קל של העין. בתנועה בלתי נראית של מותן או ירך. באוויר הנשאף בדממה. במשיכה של כפות הידיים. באופן שבו הרגליים נפתחות. בשפתיים. בגוף. רק בגוף אני יודעת לדבר. 

היד - יפאאההה (על משקל טואאבבב)
לפני 6 שנים
מתמחה קטנה​(נשלטת) - תודאאאאהה (על אותו משקל)
לפני 6 שנים
היד - 'צטער אבל אחרי שהשתמשתי במשקל הוא נשבר אז זה לא יכול להיות אותו משקל
לפני 6 שנים
מתמחה קטנה​(נשלטת) - כמה אתה שוקל שהמשקל נשבר?...
לפני 6 שנים
היד - זה לא כמה אתה שוקל אלא איך אתה משתמש בו (על משקל גודל ה...אמממ....פיפי?)
לפני 6 שנים
Blue Ocean​(אחרת) - נשמע כואב
לפני 6 שנים
מתמחה קטנה​(נשלטת) - מה מהכל?
לפני 6 שנים
Blue Ocean​(אחרת) - נתינת המכשיר על שלל הפונקציות המורחבות שלו/שלך.... וזה (?) שהשתמש בו אחרת, כמו עוד מכשיר מהמכשירים שיש היום בשוק
לפני 6 שנים
מתמחה קטנה​(נשלטת) - הוא ילמד
לפני 6 שנים
Blue Ocean​(אחרת) - בפונקציות במכשיר הקיימת ? או במכשירים אחרים?
לפני 6 שנים
מתמחה קטנה​(נשלטת) - במי שקיבל את המכשיר
לפני 6 שנים
Blue Ocean​(אחרת) - קראתי את הכתוב. וגם מה שכתבת בפוסטים לפני. אני מניח שלא את קיבלת את המכשיר לבסוף. או אולי הוא לא קיבל אותך/המכשיר. לכן כתבתי "כואב". אשמח לקבל ממך הוראות הפעלה מעודכנות עבורך. אשמח להיות. עבורך.
לפני 6 שנים
מתמחה קטנה​(נשלטת) - קיבל. בהרצת מבחן...
לפני 6 שנים
Blue Ocean​(אחרת) - לא יודע אם לאחל לך שהרצת המבחן תסתיים בהצלחה או לא. ואם לא, המכשיר חוזר אלייך לתיקון? כי אם כן אוותר כרגע על להיות עבורך
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י