בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שוט של כאב

חוויות, סיפורים קצרצרים והגיגים על החיים, היקום, הבדסמ וכל השאר
לפני 16 שנים. 2 בדצמבר 2007 בשעה 8:35

הישוב השובב
אתמול חזרנו מטיול, ועברנו ליד הכניסה לישוב בשם "יציץ". מתחת לכיתוב בעברית היה את הכיתוב הלועזי:
YAZIZ
סתחתיין עליהם, שובבים שם החבר'ה...
אז למי שמחפשת יזיזים...לידיעתך!

מסעדה טובה
אתמול בערב היינו במסעדה טובה בשם "תמרה" ברחוב החשמונאים בת"א. רציתי להמליץ עליה, למי שמחפש ארוחה טובה במחיר לא זול מחד, אך לא קטלני מאידך - דיל של 97 ש"ח למנה ראשונה, עיקרית וקינוח. לקחנו "פטה כבד עוף כפרי ביין פורט "יקב אלכסנדר" עם תאנה קונפי" (לא, לא מהזכרון. השקעתי בשבילכם וחיפשתי את אתר המסעדה! נא להעריך, כן?) שהיה טעים ומשובח, "פטריות שמפניון בשמנת עם חמאת עשבי תיבול" טעימות עד למאד ומנת לחם תאנים (חיונית - הפטה גדול על שני הקרוסטינים שניתנים איתו, והרוטב של הפטריות...תענוג להספיג בלחם).
מנה עיקרית אחת של "אסקלופ עוף בשמנת,יין לבן, תערובת פטריות מיובשות ואגוזים בניחוח פורצ'יני" הייתה גם היא טעימה מאד, וחוסלה עד תום,
וקינוח משובח של "טראפלס שוקולד על רוטב וניל ונגיעה של פירות יער" סגר יפה את הארוחה.
ולמי שאוהב - ערבי ג'אז מדי מוצ"ש - המקום קטן אבל עוצמת המוזיקה סבירה ומאפשרת שיחה בלי צעקות ובלי הצקות לאוזן.
אני בעד לפרגן למסעדות טובות, כי התחרות רבה שם בחוץ. אז הנה.

ונסיים בנימה מעט קודרת...
אזהרה רצינית בהחלט
לתשומת לבכם: ישנה מצגת שמסתובבת באימייל בנוגע לרעידות אדמה. מצגת זו היא של אדם שעסק בכך שנים רבות וממליץ על משהו שנקרא "משולש החיים", שבגדול אומר שכדאי להסתתר צמוד לקירות כי כשהם קורסים, הם נופלים אחד על השני ונשענים זה על זה, וכך נוצרים מרווחים ליד בסיסי הקירות שבהם אפשר להסתתר ולהשאר בחיים.

הבעיה היא, שהמצגת הזאת היא הטעיה. הנה מה נכתב על המצגת ועל ההמלצות של האיש (וזה באתר שעושה עבודת קודש ומרכז את כל האימיילים שרצים ברשת, ואם הם אמיתיים או לא).

מתוך http://info.org.il/irrelevant/item.php/5579755086933404773 :


"
המקור כפי שהוא מופץ ברשת

מסתובבת מצגת מתורגמת על דרכים להינצל מרעידות אדמה. המצגת מתחילה כך: איננו יודעים אם היום תרעד האדמה - אנא הפיצו את המסמך הזה. לא ניתן לשער כמה חיים אפשר להציל בעזרתו במקרה חירום של התמוטטות מבנים ורעידות אדמה.
שלום, שמי דוג קופ (Doug Copp). אינכם מכירים אותי, אבל אני נמצאתי בתוך 875 בנינים שהתמוטטו ועבדתי עם קבוצות הצלה ביותר משישים ארצות. ייסדתי קבוצות הצלה בעוד מדינות רבות ואני חבר בקבוצות הצלה של האו"ם, של OEA (ארגון ארצות אמריקה) יוניס"ף ועוד ארגונים רבים אחרים.

הסבר


הצלב האדום האמריקאי התייחס למצגת ולהמלצות של Doug Copp וטוען שאינן מתאימות לתקני הבניה בארצות הברית. יותר מכך, הארגון טוען שפעולה על פי ההמלצות עשויה לסכן חיים ולא להציל. יש טענות שכותב ההמלצות הוא רמאי ומומחה מטעם עצמו. לקריאה נוספת באתר snopes.com"

(אתרים נוספים אומרים שהבחור הסתובב בגראונד זירו אחרי אסון התאומים, אפילו קיבל על 'עזרתו' החזר מס נאה, אבל בתכל'ס לא עשה משהו מועיל ורק הצטלם למען הרקורד)

אז אל תפיצו את המצגת ואף הזהירו את מי ששולח לכם אותה. עם הסיכוי ההולך וגובר לרעידת אדמה פה, זה עלול להיות מסוכן ליישם את עצותיו של הבחור...

אילא ליקה!

אושה{אוש} - תמיד תהיתי מי האנשים הללו שמגיעים למסעדה ומזמינים עוף.
כנראה פולנים טובים שדואגים לרווחת הנפגעים ברעידות אדמה... :-)
לפני 16 שנים
Whip​(שולט) - חחח....לאן נעלמת, הריונית יקרה??
ואני לא מבין איך בעשר בלילה אפשר לרדת על סטייק, ואח"כ עוד לישון טוב....
}{
לפני 16 שנים
אושה{אוש} - זה בגלל שאתה זקן P-:
לפני 16 שנים
Whip​(שולט) - ובדיוק בגלל זה אני אנפנף לך לשלום בעליצות כשאצא לבלות, בעוד את תבהי בי מהמרפסת בעייפות ובפיהוק קורע לסתות כשפוקסי צמוד לדדך בפעם המיליון לאותו יום. :)
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י