בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שוט של כאב

חוויות, סיפורים קצרצרים והגיגים על החיים, היקום, הבדסמ וכל השאר
לפני 16 שנים. 12 בדצמבר 2007 בשעה 8:53

אומנות במגדלי זיו, ראול ולנברג 24, ת"א

דליה שורץ – תמונה בצבע

תערוכת ציור באכסדרת מגדלי זיו 16.12.07-31.1.08

אחרי עבודה רצופה של 27 שנים בתחום ההי-טק החליטה דליה שורץ לעצור את המרוץ של קריירה וגידול משפחה, לקחת פסק-זמן ולעשות שנוי כיוון ומשהו "בשביל נשמה". "באופן טבעי חזרתי לעולם האמנות והיצירה. פיתחתי כיוון משלי של משחק בצבע ובתמונה – ציור בצבעי אקריליק בשלוב תצלומים. לעיתים, מהווה התצלום את ההשראה לעבודה, לעיתים הציור הצבעוני גורר אותי לחפש אחר התצלום המתאים, לפעמים אני נותרת עם הצבעים בלבד."


יעל ליטוין – חיפוש
תערוכת ציור באכסדרת מגדלי זיו, 16.12.07-31.1.08

הצבעוניות העשירה המאפיינת את עבודותיה נובעת מהצורך להשתמש בצבע מסוים או בקומבינציית צבעים שהיא תוצאה מהשראה של "רגע מסוים". מאטיס, ציירי ה'פובס' הצרפתים, האכספרסיוניסטים הגרמניים, 'הגשר' ו'הפרש הכחול', כל אותם 'אמני צבע' של המאה ה-20 נמצאים בתודעתה של ליטוין והם נקודת המוצא וההשפעה על עבודותיה. מקורות נוספים ליצירה ולהשראה באים מעולם העיצוב והצבע: בתקופות מסוימות, למשל, משתמשת האמנית בצבע דומיננטי, כתום למשל, המוביל את סדרת היצירות המצוירת באותו זמן נתון.


חגית ארגמן – נופים אורבניים מוארים
תערוכת ציור באכסדרת מגדלי זיו, 16.12.07-31.1.08

חגית ארגמן מציירת נופי ערים וישובים קהילתיים. חלקם במבט -על, כאילו צולמו ממטוס, ואלו הם הישובים הקהילתיים הנראים במבט ציפור מעל, האחרים הם נופים עירוניים, נופי חזיתות בתים, חלונות ופתחים, המוכרים לנו, הפוסעים על מדרכות הרחוב העירוני.
אלו וגם אלו מוארים ושטופים באור לבן, בהיר, המדגיש את קווי המתאר, את הצבע הדומיננטי ואת המארג הארכיטקטוני הסבוך של הרחוב העירוני.
השפעות של הציור הקוביסטי וההארד אדג' ניכרים בעבודות ובולט שילובם של טכניקות דקורטיביות היוצרות על הבדים טכסטורות המשתנות מבד לבד.

תמונה כפרית - נשמעת מוכרת הכתובת הזו...
I wonder why....
נשמע מעניין :-)
לפני 16 שנים
Whip​(שולט) - חחחח
כן
מוכרת מאד. לא הייתי מתנגד שהמקום יהיה שלי... :)

את מוזמנת...
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י