בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שוט של כאב

חוויות, סיפורים קצרצרים והגיגים על החיים, היקום, הבדסמ וכל השאר
לפני 13 שנים. 12 ביולי 2010 בשעה 21:55

למי שלא ראה, לאומי קארד העלו סרטון "לפנק, לפנק" חדש עם יובל סגל וקרן מור, עם יותר מנגיעות של סטייה.
בסרטון רואים שמור וסגל נמצאים בחנות למוצרי תינוקות, ואז הזבנית שואלת בן כמה התינוק, ויובל סגל מסתובב אליה עם מוצץ בפה ואומר "38", וכשהזבנית בהלם קרן מור שואלת את סגל "למה הם לא יכולים לקבל אותנו כמו שאנחנו?"
האם זה אומר שלאומי קארד זיהו את הסוטים כפלח שוק שכדאי לקרוץ אליו, לעשות לו קולות ולהזמין אותו אליהם לסניף לקוויקי של החלפת כרטיסי אשראי?

וכשזה בראש שלי חיפשתי את הפרסומת לשים לכם כאן לינק, אבל היא כנראה חדשה מדי ועוד לא רישתו אותה, אבל בפליקס הגעתי לסרטון אחר, ביזארי אף יותר - בחורה ישראלית מדגימה איך היא מכינה גלידה מחלב האם שלה-עצמה, כולל חליבה והכנה במתקן גלידה ידני, ועוד מלקקת את התוצר בתאווה. כבוד לנועזת, והביאו את יובל סגל אליה, למען ילקק גלידת חלב-אם הסוטה הטרי שלנו...
לסרטון:
http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3584251&adultCheck=1

ועוד בפנינים, פתגם חדש -
ארוחת צהרים, יושבים כמה אנשים ואז ראש צוות, בחור חכם וחרוץ אבל כזה שהסדר ממנו והלאה, מתאר פרויקט קשה וסבוך עליו עבד. הצוות עבד קשה אך למרות העבודה הקשה - ממש עד הרגע האחרון - לא עברנו בהצלחה את כל הבדיקות של הלקוח, והבחור חותם בפתגם
"הגענו עם הלשון בין הרגלים!"

לקח לי שניה להבין שהבחור לא ממש התכוון שירדנו ללקוח, אלא רק מיזג את העבודה עד הרגע האחרון ("להגיע עם הלשון בחוץ") לסיום המאכזב ("עם הזנב בין הרגליים")...

Brave Dwarf - אוי כמה צחקתי מהקטע האחרון. אני לא יודע איך אתה לא נפלת מתחת לשולחן. איזה מזל שלא הייתי במקומך, בטוח היו מפטרים אותי.
חבל שלא יכולתי להנות מהסרטון עם הגלידה. הבחורה עצמה דוחה משום מה בעיניי (אין לי מושג למה. כנראה משהו בתת מודע)
לפני 13 שנים
Whip​(שולט) - אכן משעשע ברמות :) מוזר שהבוס הגדול פספס את הטעות, או העלים עין..מממ...או שאולי גם הוא כותב על זה באיזה בלוג של סוטים במקום אחר?... :)

לא אמרתי שנהניתי מסרטון הגלידה, הוא היה ביזארי. ואולי בגלל שאתה בראש של תינוקות וחזה אישה הופך בראש שלך מאתר שעשועים למתקן הזנה ייעודי, כך שלהכין מזה גלידה למבוגרים נראה לך חילול הקודש? (מממ...ומה אם היא תכין גלידה לתינוק, זה מסתדר לך? :) )
לפני 13 שנים
Brave Dwarf - מפגר.
לא מדבר אתך עד הערב.
אמרתי שהיא דוחה. גלידה מחלב של ציצי... לא יכול להתאפק. מאשתי הראשונה גנבתי מבקבוקים ממקרר, אח"כ טענתי שמתוך שינה חשבתי שזה וודקה. וכששאלה איך לא שמתי לב אחרי השלוק הראשון שלא בוודקה מדובר, נאלצתי להודות שלא ישנתי כלל אלא השתכרתי בפאב הסמוך.

הבחורה הייתה לי לא נעימה. אבל עבור החלב אתן חצי מחיי. איזה זין שיש לי מתחרים. מצד שני אני יהודי חכם. כבר סגרתי עסקה. את הפרטים לא אסגיר. שאל את אנג'לינה.
לפני 13 שנים
Whip​(שולט) - חחח, גדול אתה.
פעם הבאה תגיד שזה נגד צרבת. יש תרופה לבנה נוזלית לצרבת, נראית כמו חלב. לפחות שהתירוץ יהיה אמין!

לא צריך להסגיר פרטים, החלוקה הגיונית - הם שניים, אתה אחד, אבל אתה גדול יותר. שילמדו כבר עכשיו שבחיים עושים תורות. על המגלשה, על הנדנדה, ועל הציצי של אימג'לינה!
לפני 13 שנים
Anjelina{Eliphal} - You guys are crazy
Both of You
לפני 13 שנים
Whip​(שולט) - Thank you! we appreciate the compliment :)
לפני 13 שנים
למדתי מחברה שלי - חסרת כאן.

קורע הראש צוות . וגם צודק - בפרוייקטים כאלה צריך "לתת את המקסימום המינימלי"....... ( כמו שאמר הגדול מכולם )
לפני 13 שנים
Whip​(שולט) - תודה תודה. מגיח מדי פעם, כשיש לי משהו מעניין לומר.
משפט גדול, המקסימום המינימלי. דומה לרעיון שעובד תמיד יעשה את המינימום ההכרחי לקבל את מכסימום השכר :)
לפני 13 שנים
natti​(נשלטת) - "הגענו עם הלשון בין הרגלים!"
חחחחחחחחחחחחחחחח

ואני חשבתי שבסוף החליטולצאת מהארון אצלך שם בעבודה.... כנראה שהציפורים עלו להם לראש
חחחחחח
לפני 13 שנים
Whip​(שולט) - כן, אכן פתגם חדשני, גם אם בוטה משהו, אבל לצערי לא משהו שאפשר לאפשר להשתמש בשיחה רגילה עם אנשים "נורמליים" :)
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י