בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שוט של כאב

חוויות, סיפורים קצרצרים והגיגים על החיים, היקום, הבדסמ וכל השאר
לפני 13 שנים. 22 באוגוסט 2010 בשעה 9:59

לפני הנופש, יומיים במרכז: המלצות לפעילויות:

1. לילדים הגדולים - בטר פלייס, הרכב החשמלי הירוק של העתיד, הסבר והדגמה כולל נסיעת מבחן בה אתם נוהגים. פרסומת, אבל משכנעת ומעניינת למרות מגבלה רצינית של 160 ק"מ בין הטענות של הסוללה. מדגימים גם החלפה של הסוללה כולה, ועוד. הרשמה באתר של בטר פלייס, וזה בחינם, אז למה לא?

לילדים\אחיינים:
2. סיור בתנובה ברחובות. 18 שקל לשעתיים של מזגן והסברים וסרטונים ומעדן ושוקו. שווה מאד.

3. פארק המדע במכון וויצמן - כי מדע יכול להיות גם מעניין - גן פתוח עם כ-100 מוצגים\מכשירים שאפשר להפעיל, לשחק וללמוד על עולמנו.

צלחנו את היומיים הללו, והגענו לנופש...

- כצפוי - חום איימים, ילדים מקטרים, ים בכסף עף, אבל היי - ככה מגדירים חופשה, לא?

- צימר בבית שיש לו בריכה קטנה משלו - פתרון מצוין לשעות שאחרי החזרה מהטיולים ועד ארוחת ערב. מומלץ בחום.
עקב כך נוצרים מצבים משעשעים - בצימר שליד היתה משפחה דתית (שהם, לפי בעל הבית, מגזר לקוחות חשוב אצלו. הרי לדתיים ולחרדים יש בעיה ללכת לבריכה ציבורית, ולכן בריכה פרטית בתוך מעין חממה, שניתן להוריד את הצדדים שלה (כמו באוהל צבאי) היא נכס עבורם, מפאת הצניעות). כך נוצר מצב שהאישה הדתיה הגיעה אלינו לבריכה ושאלה בנימוס מתי אנחנו נשתמש בבריכה, בשביל שהם ידעו מתי להכנס (ברור שהכוונה - כשאנחנו לא). משעשע, וקצת עצוב. אחים אנחנו, האם הילדים שלנו לא יכולים לשחק יחד במים? האם חילול השבת של ילדינו יתפשט במים ויטמא את ילדיהם?

- בניאס - הגשר התלוי - נחמד ומומלץ, יפה לראות את הזרימה למטה. רק שבארץ הכל קטן. גם אטרקציה שבאים אליה במיוחד, היא משהו של עשרים מטר ושתי דקות הליכה, כולל עצירה לצילומים וקיטורים על החום.
- כבר אמרנו שהכל קטן? שנה שניה באותו ישוב בצפון, מוצאים את עצמנו באותם מקומות - בניאס, שניר, מג'רסה, עין א-תינה (חינמי ומומלץ). בשנה הבאה במקום אחר, רק שחייבים מים, ואיפה יש הרבה מים ונחלים בארצנו פרט לצפון? הנגב מנוגב ממים, לשרוץ כל היום במלון באילת זה מבאס...ירושלים? צפת?

- חניה לרכבים במסג'רה - כולם חונים ישר ורק איזה ג'יפ אימתני מחליט לחנות בעליה תלולה של איזו גבעונת. למה? אלוהים יודע, והוא גם נוקם בבחור (האהבל) שניה אח"כ, כשהאהבל פותח את הדלת האחורית של הג'יפ ומטר של צידניות, אוהלים ועוד דברים נשפכים החוצה מהרכב...

- למי שאוהב לטייל - המלצה על כרטיס "מטמון" - מנוי משפחתי שנתי לשמורות הטבע והגנים הלאומיים. עולה כ-350 שח (אם יש כוכבים וכו' - אפילו פחות). כניסה בודדת למשפחה עולה כ-80 שח כך שבנופש של שבוע אתם כבר מכסים על העלות.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י