בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שוט של כאב

חוויות, סיפורים קצרצרים והגיגים על החיים, היקום, הבדסמ וכל השאר
לפני 12 שנים. 11 בספטמבר 2011 בשעה 7:03

שוב נחסם הפייסבוק.
המשעשע הוא שלאחר הפעם הקודמת, די הקפדתי על תמונות לא חושפניות מדי. לא משהו שלא רואים ביום יום...טוב, אולי טיפה יותר, אבל לא סשנים או נשלטות פשוקות או דברים בוטים.
וחוץ ממשחקים (ככה זה, מריצים מחשב, יש זמן פנוי עד שהוא מסיים) וכמה בדיחות בעברית, לא פרסמתי שום דבר בשבוע האחרון. אבל כמנהג פייסבוק, אתה מגיע בבוקר ובום! העסק סגור. לדבר? הצחקת אותנו. דבר אל הלאמפה.
נו, שיהיה. נפתח חדש, אבל גם לשחק לא שווה שם כי בכל חסימה מאבדים את כל מה שעשית. אולי רק בגלל שהוא ידידותי יותר (אם אתה לא נושם בקול ומכעיס את האח צוקרבורג הגדול) ושחלק גדול מהאנשים נמצאים שם אונליין.
כנראה שאצטרך למצוא רשת חברתית ידידותית יותר לסוטים...מישהו מעוניין לפתח את הרשת הנאורה החדשה, bdsmbook? :)

LillyVonSchtupp​(מתחלפת){Dan_Kap} - באמת בעעעע.

אני מציעה שתלך לפטלייף... לא אותו הדבר אך זה גם מקום אונלייני שמבוסס על ידיותיות מאשר חיפוש זיונים לאותו לילה. והנה דיסקשן על בידיוק אותו נושא: https://fetlife.com/groups/41/group_posts/1744313?utm_campaign=notifications&utm_medium=email&utm_source=new_group_discussion
לפני 12 שנים
Whip​(שולט) - הרבה תודה לך :)
לפני 12 שנים
ז מ ז ו מ י ת - טייק איט איזזזזזזזזי בייבי
זומזומפייס... אולי באמת הגיע הזמן לקום
ולעקוץ מישו בישבן .
לפני 12 שנים
Whip​(שולט) - כן, אין מה להתרגש.
אין שום בעיה לעקוץ מישהו בישבן, בתנאי שיש מילת בטחון. "איה", זה גם נחשב? :)
לפני 12 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - ששש.... לך תדע אם אין לו מצלמה נסתרת גם פה.. XD
לפני 12 שנים
Whip​(שולט) - יש מצב שהניק "מארק ספנק-מיי-אס צוקרברג" הוא שלו :)
לפני 12 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - חחח ואם לא, תמיד אפשר להיות יצירתיים ולהקים לו ניק לתפארת.. להתנקם בו קצת... (=
לפני 12 שנים
Whip​(שולט) - ממש מזיז לו...
לפני 12 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - חח אפשר לעשות שיזיז לו.. קודם כל, עושים ממנו ה PINIADA השפחה החרופה של הכלוב, ואז שולחים לו הכל למייל בפייס... *מיצי במבט מרושע במיוחד*
לפני 12 שנים
Josephin​(לא בעסק) - יש לך אפשרות לשלוח מייל לקבל הסבר מדוע חסמו אותך בפייסבוק?
אני אישית מעדיפה לשמור על וניליות טהורה בפייסבוק.
לפני 12 שנים
Whip​(שולט) - אין עם מי לדבר. הם אפילו לא כותבים לך סיבה - אתה מופנה לדף כללי שאומר שכנראה הפרת את אחד מהכללים שלהם, וזהו. יש דף כללי של כמה שאלות ותשובות ברוח - אל תבלבל לנו את השכל, אין עם מי לדבר, וחפש את החברים שלה, חבר.
לדעתי כדאי מאד לעשות הפרדה בין הונילה לבדסמ - לכי תדעי מתי זה יצוץ כנגדך, מתי סבתא תמחק אותך מירושת המיליונים כי ראתה תמונה שלך מפושקת על הצלב ומבחינתה זה משפיל את כבוד המשפחה, או הבוס בעבודה יחליט באם את כזאת פתוחה, אז אולי יש מצב ל.... :)
לפני 12 שנים
למדתי מחברה שלי - והנה קבלתי עוד חיזוק להחלטתי להיות הבנאדם האחרון בארץ ( לפחות מאלה שיודעים קרוא וכתוב ) שאין לו פייסבוק.

הדבר הזה מרגיש לי כל כך כמו "האח הגדול" שאני פשוט לא מצליחה להתחבר לרעיון. אני מוכנה לספוג את הבוז וההערות הארסיות מהסביבה התומכת ( "זקנה" ו"מאותגרת טכנולוגית" הן המעודנות שבהן) ורק שיעזבו אותי עם הדבר הזה. אם אני "גונבת סוסים", אני מעדיפה לעשות את זה לבד, ובלי לערבב יותר מדי שמחה בשמחה...
לפני 12 שנים
Whip​(שולט) - אני מסכים איתך שכמויות המידע שיש שם הם מדהימות, ואנשים שופכים שם מידע אישי כאילו בזה הרגע בוטל הרוע בעולם. כבר שמעתי על חוקרים פרטיים המשתמשים במידע מהפייסבוק, בין השאר בכדי לבטל תביעת נכות (כי הבנאדם מופיע בתמונה בה הוא רוקד בחתונה, אחרי שהוא טוען שהוא מרותק לכיסא גלגלים....) או על אנשים שאיבדו ג'וב נחשק עקב שתמונה שלהם מעשנים חומרים לא חוקיים עם החבר'ה.
לעומת זאת אם פותחים פרופיל בדסמי לחלוטין, בלי קשר למשפחה או לעולם הונילה שלך, אז החשאיות נשמרת.
ולגנוב סוסים זה כזה פאסה!....לגנוב מידע, לעומת זאת...ראית פעם סוס שמספר לך על חשבונות בנק וסיסמאות של אנשים - ועוד כזה שניתן לאחסן בדיסק און קי? :)
לפני 12 שנים
natti​(נשלטת) - לך על זה .... תמיד רציתי שיהיה לי חבר שהקים סטארטאפ והצליח... והפך לעשיר חחחח

ודיי לקטר בעוד יומיים בדיוק תחזור לאותה רמה שהיית במשחקים...
:)
לפני 12 שנים
Whip​(שולט) - אין מצב - לא לסטארטאפ, לא לעושר ולא להגיע לרמות כמו שהייתי במשחקים, כשלפתע הם יכולים למחוק אותי שוב. כנראה שאין כמו הטטריס הישן והטוב :)
לפני 12 שנים
natti​(נשלטת) - הייתי הולכת על ארבע בשורה אבל גם טטריס הולך :)
לפני 12 שנים
Whip​(שולט) - תודה על ההמלצה אבל אני לא נוהג ללכת על ארבע, לא בשורה ולא בטור :)
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י