בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שוט של כאב

חוויות, סיפורים קצרצרים והגיגים על החיים, היקום, הבדסמ וכל השאר
לפני 10 שנים. 3 בספטמבר 2013 בשעה 6:14

יש! הר הבית, או לפחות הפארק, סוף כל סוף בידינו!

נשמע מעט, לשחרר פארק, אך אל תקלו ראשכם בעניין! כי מדובר היה בכיבוש ארוך של חודשיים ימים, במהלכו - ובעיקר בסופו - נכבש הפארק על ידי זן הנפוץ במזרח התיכון - ההומו-מנגלוס.

הכיבוש מתבצע בפועל על ידי אלפי גברים, נשים וטף מזן זה, על סבתותהים, כלביהם, בימבותיבם, אופניהם, מנגליהם והקופסאות הנוראיות האלה שדרכם ההומו-מנגלוס משמיע את קולו ברמה, מסלסל את פאריד אל אטרש בעוצמת קול שגורמת לסטייקים שעל מנגלו לשקול לחזור לפרה, בעודו חושב שתיכף ומייד קופץ מאחורי השיח אמרגן ומחתים אותו על חוזה הופעות לשארית חייו. בפועל אותו אמרגן - שעושה על המנגל שני מטר לידו - אכן חושב לקפוץ עליו, אך לא להחתים אותו אלא להחטיף לו ולהכות אותו נמרצות עם הברזל של המנגל, ובעודו חם.

על הקורא המשכיל לדעת כי תקופת הכיבוש הנוראה הנ"ל מתרחשת מדי שנה בעונת פריחת המנגלים, היא יולי אוגוסט, ואז נודד ההומו-מנגלוס אל המקומות בהם פורח המנגל.

אני יכול להעיד כי במהלך תקופה זו ההליכה והריצה בפארק גורמים לאדם לפתח יכולת שדומה לסונאר פרימיטיבי, ובאמצעותו הוא מזהה ילדים רצים, אופניים טסות, זקנים מבולבלים וערסים בולסים, וכל זאת מבעד למסך עשן בריח-פרגית התלוי מעל הפארק כדרך קבע, אולי פרט לשעות 11 עד 7 בבוקר, אז נם ההומו-מנגלוס את שנתו עתירת הפרגיות.

שיא הפריחה מתרחש בשבועיים האחרונים של החודש, אז אני מוצא את עצמי משתנק, מאבד הכרה, מתעורר כי בימבה דרסה אותי וממשיך לרוץ - בניסיון למצוא כמה מולקולות של חמצן שלא נשרפו באש המנגל, ובלמצוא את הרכב בעשן הכבד. נשבע לכם שהיתה פעם - תוך כדי ריצה - שהרגשתי משיכה בחזה. התרגשתי קלות לדעת שיש לי עדיין משיכה, אך אז נשמע טווווונק וחוט נקרע - החוט בו סימנה המשפחה (בלי להתחשב בשאר שוכני הפארק) את הטריטוריה הזמנית עליה השתלטו. על הקורא המשכיל לדעת כי סימון זה נדיר אצל ההומו-מנגלוס ונצפה רק פעמים ספורות, והוא שונה מהסימון המקובל אצל זן זה, שהוא שליחת ילדי המשפחה להשתין על העצים המקיפים את המתחם

והגיע ה-1.9, וראה זה פלא! פרט לכיסים בודדים של התנגדות - הומו-מנגלוסים שכנראו בקעו מאוחר מהביצה ולכן קיננו גם לאחר שכל בני מינם נדדו משם - הפארק התפנה! אוויר! בשפע! לא שרוף! לא בריח פרגית! שביל! דשא! לא יאמן. אדם לומד להעריך את הדברים הקטנים בחיים רק לאחר שהם נלקחים ממנו.

מה שכן - מי שאחראי על החום והלחות, אם אפשר להפחית אותם, אשמח, תודה. עדיין לרוץ מרגיש כמו להיות בסאונה רטובה ומלוחה, אבל היי - לפחות זה לא בריח סטייק!

אז תענוג לרוץ וללכת, ואם מישהו או מישהי רוצים להצטרף, אז בשמחה. נחמד שיש עם מי לדבר - זאת אומרת, בקטעים שבהם מגיע לי מספיק חמצן למוח בשביל שאוכל לחשוב בבהירות וגם לבטא מילים.

אנצל את ההזדמנות הנדירה של הכתיבה בכדי לשלוח שנה טובה לחבריי, ידידיי, מכריי ומוקיריי, שתהיה לכם שנה טובה, מתוקה, שנת אושר, בריאות, אהבה, תענוגות בחיים, פרנסה טובה וכיף בחיים, ושיהיה לכם רק טוב! :)

 

http://cs.sankakucomplex.com/data/34/4b/344b88d11d32fafb589c78c23986608d.jpg

אניגמטית​(שולטת) - אתה תמיד מצליח להצחיק אותי:)) שנה נפלאה איש חמדמד שכמותך:)
לפני 10 שנים
Whip​(שולט) - אין על צחוק - המרפא הטבעי לכל מחלה ומזור, ערס ועשן של מנגל! :)
שנה טובה גם לך ולו, והמשך הנאות, ריגושים ועינוגים :)
לפני 10 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - שנה טובה וויפ
נראה שצריך לפתח כוחות על של מהירות כדי לשרוד את התקופה הזו
או לעצור ולאכול על האש :P
לפני 10 שנים
Whip​(שולט) - שנה טובה גם לך
וכן, שרדתי את התקופה. אבל עוד עשרה חודשים הם שוב יחזרו בהמוניהם...
לפני 10 שנים
אדמונית​(לא בעסק) - שנה טובה גם לך איש יקר!! הרבה בריאות, חיוכים ושמחה !!!
לפני 10 שנים
Whip​(שולט) - שנה טובה ומתוקה גם לך, הרבה אושר, בריאות וחיוכים! :)
לפני 10 שנים
החתולה של שרדינגר - חחחח, מצ'וגע שכמותך..

נו, כבר איחלתי לך שנה טובה, מה אתה רוצה ממני!

}{
לפני 10 שנים
Whip​(שולט) - אני משוגע? הם אלה שתיכף יעשו מנגל על העוברים והשבים העומדים שנייה בכדי להיוועץ באוראקל הגדול "וויז" מהי הדרך המהירה ביותר לאיטליז החביב עליהם, כי הם קנו רק חמש קילו פרגיות ושימי והילדים כבר תיכף מגיעים....

דרך אגב - ההומו-מנגלוס גם לא קורא היטב - יש שלטים התקועים בדשא, מטר מהשביל, ועליהם כתוב "10 מטר מהשביל לא לעשות מנגל"
ולפעמים אני רואה הומו-מנגלוסים הנמצאים ליד השלט, תיכף ישעינו את המנגל על השלט, ועושים על האש, וכך גורמים לכל מי שעובר, צועד או רץ על השביל ליהנות מענני מנגל ריחניים. מקסים, לא?
החצופים יותר יושבים עם המנגל והכסאות על השביל! רבאק, באתם לפארק, שבו בדשא! אז מה אם זה עוד עשרים מטר מהשביל, כבר הגעתם עד לפה - אז עשרים המטרים הללו שברו אותכם?
ואדם מן הישוב מאבד לפעמים עשתונות, ובא לו להעיף להם את המנגל והבשרים והכל, או לפחות להיתקל "לא בכוונה" במנגל,
אבל אז הוא חושב שאז הוא יצטרך ללכת מכות עם הסבתא, הדודה והשכנים, והם חמושים בשיפודי פרגית חדים ובפיתות עם חומוס - וזה כבר לא כוחות, וחוץ מזה הוא יכול לקבל כוויה ברגל מהמנגל, מה שיקשה עליו להימלט מאימת הפורעים :)

שנה טובה ומתוקה לך ולכל בני ביתך :)
לפני 10 שנים
החתולה של שרדינגר - חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, אני צריכה כאן אויר!
אתה לא מוכן להפסיק??
מצחיק אותי בעבודה???
זו עילה לגליוטינה.
אלוהים, רגע אני צריכה חמצן למוח בשביל להגיב לך. :|
לפני 10 שנים
Whip​(שולט) - למזלך את לא בפארק בעת פריחת המנגלים
כך שכנראה יש לך אוויר בשפע, ואפילו חמצן מן הסתם לא חסר לך :)
לצחוק? תמיד - בעבודה, בכביש, אפילו בדרך לגיליוטינה, זה המוטו שלי!
רק אם אפשר בלי הגיליוטינה - אשמח. יש לי אלרגיה למתכות חדות על הצוואר שלי. אפילו אישור מהרופא!
לפני 10 שנים
למדתי מחברה שלי - יש מצב התבלבלת וקרעת במו חזך המסוקס את החוט של העירוב ?.... נקווה שלא הסתכסכת חלילה וחס עם סניור דל מונדו. ( ועוד לפני ראשהשנה ...)

שתהיה שנה. שלמה. ומלאה.
לפני 10 שנים
Whip​(שולט) - חחח...אני אכן מקווה מאד שלא הסתכסכתי עם הבוס הגדול בשמיים, כי זה באמת זמן לא טוב, הזמן של פתיחת הספרים....יש לי עוד זמן ללכת עם נייר דבק ולהדביק את החוט של העירוב?
השנה תהיה שלמה, כמו כל שנה, וגם מלאה, זה בטוח. במה מלאה? זה כבר תלוי בסניור דל מונדו... :)
לפני 10 שנים
שפחה קטנה​(נשלטת) - לא בא לי מנגל. שנה טובה!
לפני 10 שנים
Whip​(שולט) - יחי הצמחונות! אני בעד - זה רק משאיר לי יותר בשר :)
שנה טובה ומתוקה גם לך :)
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י