אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

What the Blimp do we Know: מחפש את השלמה -לא המושלמת

המסע אחר הבשרט ( BASHERT יידיש) : הכמיהה לאחת : "Yearning for the "one
לפני 7 שנים. 7 בפברואר 2017 בשעה 22:47

(בעברית העילגת לאחר זמן ממושך בגולה ושימוש במקלדת וירטואלית לאור העובדה שאין פונטים בעברית על הלפטופ מארה"ב -דהיינו -נאלץ להקליק על כל אות עם העכבר....RRRRrrrr)

 

היה זה ב 4-ביולי בבוסטון, שבועיים לפני כן הכרתי ידידה בבר שהיתה איזו מלהקת שחקנים ידועה מניו- יורק -אך לא נמשכתי אליה - והפכנו לידידים טובים. גרתי אז בבניין משגע במיטב מסורת ניו אינגלנד הצופה לעבר נהר הצ'ארלס המפריד בין קיימבריד'ג לבוסטון שנמצא על Commonwelth Av - ובעל גג משותף ממנו אפשר לראות גם את כל DOWN  TOWNה וזיקוקי הדינור של 4TH OF JULY.

 

ידידתי החליטה להביא את חברתה שבאה לביקור משיקגו שעבדה ב HEDGE FUND - חולה על הספיוסקסואליות הללו. לא אשכח את המראה התמים ...הספרנית הקלאסית ...ואת שרשרת הפנינים שמינימום מזכירה את מריה הקדושה - ודמיון מדהים לקלי פרסטון (אישתו של גו'ן טרבולטה ששיחקה בסרט ג'רי מקגווייר: http://www.imdb.com/name/nm0000593 )

 

באותו יום בזמן זיקוקי הדינור החל לרדת גשם חם ...אני הבאתי יין אדום וחבר הודי שעשה אקזיט מטורף של כמה מאות מליוני דולרים הביא מהודו INDIAN RUM - לא חשוב מה תעשו חברים -הצעה אישית -אל תשתו את הדבר הזה - מצאתי את עצמי שיכור שוכב בצד הכביש בתוך תעלה של מים וצוחק עד מוות עם ידידתי מניו יורק. כן, נשמע HARMLESS- אבל תמתינו....אותה ידידה מספרת לי שהיא מאמינה בפוליגמיות ....יופי אמרתי לעצמי -אך מחשבותיי היו על הפצצה משיקגו שלמיטב ידיעתי הלכה עם החבר ההודי -מכיוון שלא הייתה בנמצא.

 

המשכנו למלון הבוטיק שלמרבה הצחוק שוכן באותו בלוק בו אני גר. נכנסנו למיטה עייפים,אפופים והרגשתי תחושה נוראית של HANGOVER ורצון עז להקיא ...שכבנו אחד ליד השניה והצלחתי לישון מעט ....לפתע נכנסה החברה (קלי היה שמה גם כן) -נשכבה במיטה והניחה את ידה על החזה שלי. התחלנו לגעת ולהתמזמז ואז אמרה : "אבל מה לגבי החברה שלי ?" ....עניתי לה שקודם כל היא מאמינה בפוליגמיות ושנית, אין ביננו דבר - הזדיינו כמו זוג שפנים/ארנבים ...על המיטה...כנגד הקיר ...על השטיח עם MAJOR RUG BURNS...היה מדהים ופנטסטי ....BUT THE BEST - IS YET TO COME...

 

בבוקר הרגישה העלמה צורך לספר לחברתה על מעללינו בזמן שישנה - והיא ענתה "כל כך שמחה בשבילכם - משאירה לכם את החדר לסוף שבוע עליי - חוזרת לניו יורק -עשו חיים". 

 

נסגרנו וננעלנו בחדר למשך יומיים ...רק אוכל וזיונים מטריפים ...פה גיליתי שני דברים מדהימים שלא ראיתי באף אישה אחרת :

1.  היא ידעה להשפריץ (SQUIRT)  - את זה בעצם כן חוויתי אבל אצל מספר נשים מצומצם מאוד !!! חווית החום של הנוזל הניתך על הגוף בזמן סקס = SUBLIME!!!

2. טוב ...כאן מגיע השיא .... לא רק שאהבה אנאלי אפילו ללא לובריקציה - ידעה לגמור אפילו רק מזה!!!!!!!! טוב - הייתי עם נשים שאהבו אנאלי - אבל אף אחת לא ידעה לגמור מבלי סטימולציה נוספת על הדגדגן או חדירה וגינאלית בו זמנית ...אההה...אבל זה לא רק זה ....היה לנו חיבור SUBLIMINAL - כן - זה כשהגנטיקה משתגעת אחת על השניה ...כשהפרמונים באחדות דעים ....כשנרדמים SPOONING וקורסים מחוסר כוחות כשהזין שלי עדיין עמוק בתוך התחת שלה.

יום למחרת נאלצנו לקרוא לאיש התחזוקה של המלון - מכיוון ששברנו את ה - HEAD BOARD -של המיטה.

לא אשכח אף פעם את 4 ביולי - לא הצלחתי לשחזר את האופוריה...האמוק ..."הטראנס המיני" הזה!

תקופה ארוכה דאגתי שכנראה שה "רף" הוצב גבוהה מדיי אולי .....TIME WILL TELL...זה הולך להיות קשה ...הסטטיסטיקה לא טובה ....הייתי כנראה עם 130 נשים בכל תקופת חיי ....מתוכן רק אחת שהביאה אותי לשיאים / SEXUAL HIGHS  כאלו ...שיט ...זה פחות מפאקינג אחוז.

 

מזל שאני טיפוס אופטימיסטי בחיי 

Yearning for you