לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחכה לך

שתרגישי באינטואיציה שאני מתאים להיות נשלט שלך.
שיחות נבנות לאט ובהדרגה אף שלעיתים הריגוש מקצר אותן ומגביר את עצמת התשוקה.
להיות מובל אחר אישה אסרטיבית דומיננטית זה מטריף ומעורר.
כמובן שצריך כימיה.
כל אחד והמזל שלו
לפני 6 שנים. 22 באוגוסט 2017 בשעה 7:26

ישבנו בספה אצלי בבית.

אמרתי לה שיש לי פנטזיה להיות נשלט.

מהרגע הזה כבר לא ישבתי עוד על הספה.

היא צחקה בקול והורתה לי להתפשט ולהיות על 4.

אתה תהיה הכלבלב שלי אמרה.

היא נזפה בי למה לא התוודיתי בהתחלה.

ביקשתי סליחה.

זה לא עזר לי. היא סטרה לי שוב ושוב. נתנה לי את כפות רגליה בלי לומר מילה.

ליקקתי אותן ונישקתי. 

הלכה לכיוון החדר למיטה ונשכבה על הצד. קראה עיתון.

אמרה לי לנבוח. לבוא אחריה על 4.

ואז לעלות למיטה וללקק אותה מאחורה.

היא דיברה המון. כמה היא שמחה לגלות שאני זונה פרטית.

צחקה לא מעט.

התיישבה על פניי וקפצה.  

כשביקשה שאשים קונדום ואחדור לתוכה נזפה בי שהיא לא מרגישה אותו. שאני אפס.

היא הוסיפה שאגמור רק ברשות שלה. אם בכלל. 

שאגמור על כפות רגליה ואנקה הכל.

אוף

 

לפני 6 שנים. 12 באוגוסט 2017 בשעה 13:58

הכרנו באפליקציית הכרויות רגילה. דיברנו לא מעט. היא  אמרה שהיא מחפשת קשר רציני בלבד. היה לי מאוד  קשה להתמודד עם התמונות שלה בטייץ צמוד. 

יום אחד בעודי בסופר היא שלחה הודעה. העזתי לשאול אם זה מפריע לה שמסתכלים למטה כשהיא בטייץ. אמרתי לה שאני מודע שזה לא נעים לבהות ולכן לא מסתכל למעט בריחות בלי שליטה של שניה שתיים.

היא אמרה לי שחבל מאוד כי היא אוהבת שבוהים לה בו ולא סתם היא אוהבת את הטייצים הצמודים האלה מעבר לזה שהם נוחים. באותו רגע המוכרת בסופר העבירה את המוצרים שקניתי . היה לה מחשוף גדול ופתאום הרגשתי צורך לבהות בלי להתבייש. הרגשתי שהיא שמה לב שאני בוהה לה בשדיים וזה עשה לה טוב. כמובן שעדיין עשיתי את זה בצורה עדינה ולא בולטת מול האנשים. 

כתבתי לה אם אפשר לשאול שאלה אינטימית והיא הסכימה ושאלתי מה היא אוהבת יותר לפנק או להתפנק? היא ענתה שברור להתפנק.

שאלתי אם היא אוהבת שיורדים לה והיא ענתה שהיא חולה על זה. ואז שאלתי על הפייסיטינג. היא נדלקה ואמרה שבא לה נורא וזה לא קרה לה בצורה כזאת אבל היא מחפשת קשר רציני בלבד. אחלתי לה הצלחה והיא לי.

עברו שבועיים וקיבלתי ממנה בהפתעה מוחלטת טלפון. הלילה תחכה לי על הגב במיטה עם כיסוי עיניים כמו שרצית. תשאיר דלת פתוחה ותדליק תדוד. שים לי גם יין ומאפרה. אני אגיע באמצע הלילה לשבת על פניך חמוד. לא ראיתי אותה מעולם. רק בתמונות.

לא יכלתי להרדם וחיכיתי לה אבל כשבאה ב02 בערך כבר הייתי במיטה עם כיסוי עיניים על הגב כשהחלון לים מעל ראשי פתוח והרוח הנעימה את האווירה שהייתה. שמתי מוזיקה שקטה ואינטימית ו"ישנתי".

שמעתי אותה נכנסת. שמעתי את העקבים. היא נכנסה להתקלח. כולי רעדתי מהתרגשות. כשיצאה היא הדליקה סיגריה ומזגה לעצמה כוס יין.  ואז היא התיישבה על פניי וציחקקה. צופה על הים. שותה ומעשנת ואני מתוך שינה מרגיש את השפתיים הרטובות שלה נוחתות על שפתותיי הבשרניות והרכות.

מעולם לא ידעתי עד כמה אישה יכולה לאהוב את זה עד שהכרתי אותה. היא לא רצתה שזה יגמר. היא עישנה ושתתה שעות ואני ליקקתי בלי להפסיק. הכל בלי לומר מילה. רק צחקוקים פה ושם.

 

לפני 6 שנים. 12 באוגוסט 2017 בשעה 13:18

מתוך שינה אחרי זמן ממושך שפניי היו בין שני ישבניה העסיסיים היא הסתובבה ושכבה על הגב. בלי לדבר יותר מידי עברתי לשפתותיה הורודות והרטובות. 

היא מאוד אהבה שאני יורד לה. אהבה את זה המון זמן. ואני כל כך התמלאיתי גאווה שניתנה לי ההזדמנות לענג אותה.

היא ישנה ופניי היו בין רגליה. מלקק באהבה לאט. מוצץ לה את הדגדגן. מנשק אותו קלות. והלשון הארוכה שלי נכנסת פנימה ויוצאת מהשפתיים הרטובות שלה. שתיתי הכל. בלעתי הכל. היא דרשה ללא ספק שאשקיע במרץ ולא היא תגיד לי ללכת ועשיתי כמיטב יכלתי.

לאחר זמן ממושך בין רגליה היא התעוררה. בדקה אם כוס יין מחכה לה על השולחן. אמרה לי להתקרב. בדקה את האיבר מקרוב. לוודא שהוא זקור ועומד חזק. לא פחות מכך. ידעתי שאם זה לא יקרה היא תכעס ועלולה להעלם והוא עמד חזק מולה. הייתה בוחנת אותו מקרוב. מחייכת לי ואומרת לי לעמוד מולה. היא אהבה לרדת לי. שהיא במיטה על 4 ואני עומד מולה. אמרה לי לא לדבר. רק לתת לה למצוץ אותו. ביקשה את היין ואמרה לי לחזור לנקודה שעמדתי ולא לזוז. שתתה בין לבין מהיין וליקקה אותו בעונג.  אני הרגשתי זרמים כל פעם מחדש ונאנחתי בלי שליטה. גאה להיות הצעצוע שלה. היא ביקשה את הקונדום ואמרה לי לשכב על המיטה. היא שמה לי אותו והייתה רוכבת עליי ודוהרת ולי אסור היה לזוז ולגמור כמובן. היא אהבה את זה חזק. ביקשה שאתאמן ואוכל בריא על מנת להיות בכושר ולספק אותה כמו שצריך. היא אהבה לשחק לי עם הגמירות והייתי חייב לבקש אישור ממנה לגמור. היא אהבה שזה נמשך די זמן. הייתה מביאה אותי למצב של גמירה ואז מפסיקה לזוז ומחייבת אליי. הייתה אומרת לי תנוח קצת וממשיכה בקצב.

פתאם משום מקום היא אומרת לי "יש לי פיפי, בוא איתי למקלחת חמוד שלי, אני דורשת התמסרות, ברור לך נכון?"

 

המשך יבוא..

לפני 6 שנים. 12 באוגוסט 2017 בשעה 7:55

זאת השעה שהיא דרשה שאגיע, כל סופ"ש חמישי או שישי.

הדלת הייתה פתוחה והדירה חשוכה.

הייתי נכנס בשקט. לא להעיר אותה. 

היא הייתה תמיד עירומה עם חוטיני ושמיכת סאטן.

דרשה שאתפשט ברגע שאכנס לדירתה. 

דרשה שיעמוד לי חזק.

הייתי מתפשט. מסיר ממנה את השמיכה בעדינות מבלי שתרגיש ומוריד לה את החוטיני. היא הייתה כל כך נקייה ומריחה נעים.

היא אהבה רימינג והרבה. דרשה שזה יהיה לאט והמון זמן.

אני הייתי מחנה את השפתיים והלשון שלי בין שני הישבנים העסיסיים שלה. מלקק באהבה. לספק אותה. לשרת . לעשות מה שציפתה ודרשה. הייתי שומע אותה לאט לאט נאנחת וממלמלת שאני מחונך וילד טוב.

 

המשך יבוא..

 

 

לפני 7 שנים. 4 בנובמבר 2016 בשעה 15:42

זרימה

תשוקה

כמיהה

התמסרות

ציות

כניעה

שירות

הערצה

סגידה

שייכות

סמכות

ריגוש

דיבור

שתיקה