שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחכה לך

שתרגישי באינטואיציה שאני מתאים להיות נשלט שלך.
שיחות נבנות לאט ובהדרגה אף שלעיתים הריגוש מקצר אותן ומגביר את עצמת התשוקה.
להיות מובל אחר אישה אסרטיבית דומיננטית זה מטריף ומעורר.
כמובן שצריך כימיה.
כל אחד והמזל שלו
לפני 6 שנים. 12 באוגוסט 2017 בשעה 13:58

הכרנו באפליקציית הכרויות רגילה. דיברנו לא מעט. היא  אמרה שהיא מחפשת קשר רציני בלבד. היה לי מאוד  קשה להתמודד עם התמונות שלה בטייץ צמוד. 

יום אחד בעודי בסופר היא שלחה הודעה. העזתי לשאול אם זה מפריע לה שמסתכלים למטה כשהיא בטייץ. אמרתי לה שאני מודע שזה לא נעים לבהות ולכן לא מסתכל למעט בריחות בלי שליטה של שניה שתיים.

היא אמרה לי שחבל מאוד כי היא אוהבת שבוהים לה בו ולא סתם היא אוהבת את הטייצים הצמודים האלה מעבר לזה שהם נוחים. באותו רגע המוכרת בסופר העבירה את המוצרים שקניתי . היה לה מחשוף גדול ופתאום הרגשתי צורך לבהות בלי להתבייש. הרגשתי שהיא שמה לב שאני בוהה לה בשדיים וזה עשה לה טוב. כמובן שעדיין עשיתי את זה בצורה עדינה ולא בולטת מול האנשים. 

כתבתי לה אם אפשר לשאול שאלה אינטימית והיא הסכימה ושאלתי מה היא אוהבת יותר לפנק או להתפנק? היא ענתה שברור להתפנק.

שאלתי אם היא אוהבת שיורדים לה והיא ענתה שהיא חולה על זה. ואז שאלתי על הפייסיטינג. היא נדלקה ואמרה שבא לה נורא וזה לא קרה לה בצורה כזאת אבל היא מחפשת קשר רציני בלבד. אחלתי לה הצלחה והיא לי.

עברו שבועיים וקיבלתי ממנה בהפתעה מוחלטת טלפון. הלילה תחכה לי על הגב במיטה עם כיסוי עיניים כמו שרצית. תשאיר דלת פתוחה ותדליק תדוד. שים לי גם יין ומאפרה. אני אגיע באמצע הלילה לשבת על פניך חמוד. לא ראיתי אותה מעולם. רק בתמונות.

לא יכלתי להרדם וחיכיתי לה אבל כשבאה ב02 בערך כבר הייתי במיטה עם כיסוי עיניים על הגב כשהחלון לים מעל ראשי פתוח והרוח הנעימה את האווירה שהייתה. שמתי מוזיקה שקטה ואינטימית ו"ישנתי".

שמעתי אותה נכנסת. שמעתי את העקבים. היא נכנסה להתקלח. כולי רעדתי מהתרגשות. כשיצאה היא הדליקה סיגריה ומזגה לעצמה כוס יין.  ואז היא התיישבה על פניי וציחקקה. צופה על הים. שותה ומעשנת ואני מתוך שינה מרגיש את השפתיים הרטובות שלה נוחתות על שפתותיי הבשרניות והרכות.

מעולם לא ידעתי עד כמה אישה יכולה לאהוב את זה עד שהכרתי אותה. היא לא רצתה שזה יגמר. היא עישנה ושתתה שעות ואני ליקקתי בלי להפסיק. הכל בלי לומר מילה. רק צחקוקים פה ושם.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י