בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחכה לך

שתרגישי באינטואיציה שאני מתאים להיות נשלט שלך.
שיחות נבנות לאט ובהדרגה אף שלעיתים הריגוש מקצר אותן ומגביר את עצמת התשוקה.
להיות מובל אחר אישה אסרטיבית דומיננטית זה מטריף ומעורר.
כמובן שצריך כימיה.
כל אחד והמזל שלו
לפני 6 שנים. 12 באוגוסט 2017 בשעה 13:18

מתוך שינה אחרי זמן ממושך שפניי היו בין שני ישבניה העסיסיים היא הסתובבה ושכבה על הגב. בלי לדבר יותר מידי עברתי לשפתותיה הורודות והרטובות. 

היא מאוד אהבה שאני יורד לה. אהבה את זה המון זמן. ואני כל כך התמלאיתי גאווה שניתנה לי ההזדמנות לענג אותה.

היא ישנה ופניי היו בין רגליה. מלקק באהבה לאט. מוצץ לה את הדגדגן. מנשק אותו קלות. והלשון הארוכה שלי נכנסת פנימה ויוצאת מהשפתיים הרטובות שלה. שתיתי הכל. בלעתי הכל. היא דרשה ללא ספק שאשקיע במרץ ולא היא תגיד לי ללכת ועשיתי כמיטב יכלתי.

לאחר זמן ממושך בין רגליה היא התעוררה. בדקה אם כוס יין מחכה לה על השולחן. אמרה לי להתקרב. בדקה את האיבר מקרוב. לוודא שהוא זקור ועומד חזק. לא פחות מכך. ידעתי שאם זה לא יקרה היא תכעס ועלולה להעלם והוא עמד חזק מולה. הייתה בוחנת אותו מקרוב. מחייכת לי ואומרת לי לעמוד מולה. היא אהבה לרדת לי. שהיא במיטה על 4 ואני עומד מולה. אמרה לי לא לדבר. רק לתת לה למצוץ אותו. ביקשה את היין ואמרה לי לחזור לנקודה שעמדתי ולא לזוז. שתתה בין לבין מהיין וליקקה אותו בעונג.  אני הרגשתי זרמים כל פעם מחדש ונאנחתי בלי שליטה. גאה להיות הצעצוע שלה. היא ביקשה את הקונדום ואמרה לי לשכב על המיטה. היא שמה לי אותו והייתה רוכבת עליי ודוהרת ולי אסור היה לזוז ולגמור כמובן. היא אהבה את זה חזק. ביקשה שאתאמן ואוכל בריא על מנת להיות בכושר ולספק אותה כמו שצריך. היא אהבה לשחק לי עם הגמירות והייתי חייב לבקש אישור ממנה לגמור. היא אהבה שזה נמשך די זמן. הייתה מביאה אותי למצב של גמירה ואז מפסיקה לזוז ומחייבת אליי. הייתה אומרת לי תנוח קצת וממשיכה בקצב.

פתאם משום מקום היא אומרת לי "יש לי פיפי, בוא איתי למקלחת חמוד שלי, אני דורשת התמסרות, ברור לך נכון?"

 

המשך יבוא..


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י