סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

רק האמת וכל האמת

בלי מסכות, בלי שקרים.
אבל שגיאות כתיב היו לפעמים.
ומי שמכיר אותי יודע שאלה החלקים שרק הופכים אותי למי ומה שאני.
הדברים שבפנים בלב רוצים להגיע על הכתב...
וכול מה שנשאר לי הוא לנסות
לפני 19 שנים. 29 בדצמבר 2004 בשעה 21:45

במהלך השנים למדתי לא לצפות לכלום, כאשר מצפים למשהו שיקרה הוא אף פעם לא קורה. ואף יותר, הכאב הצביטה שבפנים האכזבה ..... העצבות שממלאת את החלל הגדול הריק.
עכשיו שוב, הכול מתחיל מחדש, הכול מסביבי השתנה כל כך בחודשים האחרונים מקצה לקצה. ואני שוב מנסה, אבל ממש בקטנה, להכניס ציפייה או שניים ואפילו אני לא אקרא לזה ציפיות כי הם לא באמת ציפיות מלאות כאלה מין ציפיות שאתה יודע שאסור לצפות כי תתאכזב אז היא לא באמת ציפייה אלה יותר כמו רצון. ושוב המכה החזקה של האכזבה כל כך כואבת. ותמיד היא מגיעה באותה צורה ולא משנה בגודל הציפייה או אפילו שזה לא ציפיה אמיתית.

האם הציפיות שלי כול כך גבוהות בעולם הזה .... כמה שאני מנסה לא לצפות ... איך אפשר... איך חיים ללא הציפייה...ללא רצון.... האם פשוט צריך לא לצפות כלל ובכלל... לחיות חיים יבשים ללא רצונות, ללא ציפיות, ללא אכזבות ביכלל.

תמיד אותה הרגשה, תמיד אותו כאב, ותמיד אותו חלל.
ותמיד זו אני.

CaveM - החיים ללא הצפיה שווים ככליפת שום סבלנות בסוף מוצאים את בן הזוג המתאים תמשכי לחפש עם יש כאב יש ברור יותר חד ונקי של דברים שולח חיבוק
לפני 19 שנים
Natural​(לא בעסק) - תודה קייב :)
האמת שממש לא דיברתי פה על בן זוג .....
יש מלא דבריים אחריים שעדיין חשובים לי יותר
אבל תמיד כיף לקבל חיבוק :)
לפני 19 שנים
לונה​(אחרת) - נטי אהובתי, כמה שאני מכירה את התחושה הזאת וכמה שאני מבינה אותך... אבל! וזה אבל גדול, כולנו צריכים ציפייה בחיים, קצת מתח, ריגושים, ואם כאשר מה שציפית וייחלת לו מתגשם אז זאת ההרגשה הכי טובה בעולם!! ואם לא אז מותר להיות עצובים ואז הכי חשוב לזכור זה שיש לך למי לפנות לתמיכה שיעזרו לך לעבור את זה עד לציפייה הבאה :)

חיבוק ענק ו- }{ לונה
לפני 19 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י