בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חופשי בעולם

חיי
לפני שנה. 18 ביוני 2022 בשעה 20:46

"לתמוך" במאבק המורים לשכר גבוה יותר, ולהיכנס בהם על מאבקם בו בזמן. 

הלן הדובה - האם אתה מתכוון להגיד שאותו אדם שתומך במאבק נכנס במורים על המאבק?
או שכחברה אנחנו עושים גם וגם?
אם ב - תמיד יהיו דעות מנוגדות. אני אישית בעד שכר *הולם*(יענו לא להעלות בשקל 90 לשעה) למורים. מורה עם 10 + שנות ניסיון צריך להרוויח משכורת מכובדת. בכלל צריך לכבד את המורים במדינה הזו יותר.
לפני שנה
לב חופשי​(אחר) - א. אנשים ספציפיים ולא כחברה, כי ברור שיש לאנשים שונים דעות שונות, אבל אותו אדם שתומך בהעלאת שכר המורים, הוא לא יכול להתנגד למאבקם. כלומר, לדרך מאבקם, שכאמור מוגבלת כמובן.
לפני שנה
SireN SonG​(שולטת) - יש להם בקושי ימי עבודה !!! ואני בטוחה שהם לא עובדים תשע שעות כל יום חמש פעמים בשבוע אחרת המשכורת שלהם לא היית כזאת נמוכה.
לפני שנה
הלן הדובה - אני ילד של מורה עם 30 שנות ותק. מורים עובדים מהבוקר עד אחר הצהריים ומעבר לזה off the clock בודקים שיעורים, מכינים חומרים ועוד לא מעט. ובלי שום קשר? להתמודד עם 30 תלמידים? ילדדוס ונוער? רק על זה מגיע להם רמת סיכון א פלוס.
לפני שנה
לב חופשי​(אחר) - אז את יכולה להיות בטוחה עד כמה שתרצי, אבל זה פשוט לא נכון, ממקור ראשון. עבודה שוחקת חמישה ימים בשבוע, 8:30 עד 15:00 מול כמעט 40 תלמידים שבוחנים את הגבולות שלך כל הזמן. זה לא נגמר שם כמובן, ולאחר סוף יום הלימודים יש עבודה של הכנת מערכי שיעור, בדיקת מבחנים, בחנים, ישיבות צוות, ערבי הורים, טיולים וסיורים, וכמובן שאם מדובר גם במחנך, אז זו עבודה סביב השעון עם התלמידים וההורים בוואטסאפ כל הזמן.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י