לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חופשי בעולם

חיי
לפני 7 חודשים. 16 בספטמבר 2023 בשעה 19:54

בתקופה האחרונה הרגשתי שהתגברתי לחלוטין על האקסית, ויצרתי/ניסיתי ליצור קשרים חדשים.

בחרתי אותן בקפידה כי חשבתי שהן יתאימו לי.

עם האחת התחלתי במרפאה וקיבלתי חיוך גדול ומספר, אחרי יום וחצי של שיחה בוואטסאפ היא נעלמה.

עם השנייה נוצר קשר דרך חבר שהכיר אותה וניסה לשדך. הראה לה תמונות שלי, היא אהבה, קיבלתי מספר, שלחתי הודעה חמודה עם מחמאה, והיא אפילו לא ענתה.

עם השלישית נוצר קשר דרך חבר מפעם שבמקרה נתקלתי בו. ביקש ממני לשלוח כמה תמונות, שלח לחברה של בת הזוג שלו, היא אהבה, קיבלתי מספר, התכתבנו באותו ערב ובקטנה בבוקר למחרת, והופ, נעלמה.

על פניו, שלושת הבנות האלה הן בנות איכותיות (ולא רק חיצונית). שלושתן בגילאים שונים (אך צעירות ממני), שלושתן אהבו את המראה שלי אבל משהו בהתכתבות מסמס את זה.

אני בן 26 ואני כבר הרבה אחרי המשחקים של להמתין כמה שעות אחרי הודעה, ואני לא מנסה לשחק אותה מסתורי. אני כותב בצורה ישירה, בוגרת ובלי קשקושים. אני לא מתחבא מאחורי מסכה ולא משנה את עצמי במילימטר, וממש מבאסת אותי בעיקר העובדה שהן נעלמו אפילו לפני שיצאנו לדייט אחד.

תרבות הגואוסטינג הזאת פשוט מבאסת אותי בכל פעם מחדש, ולא כי אני מתאכזב מהן באופן אישי, אלא מתאכזב מחוסר הכבוד והנימוס. מתאכזב באופן כללי מהחברה. 

לא רוצה לשחק אותה מישהו שאני לא ולא רוצה להשתנות בשביל אף אחת

JustNobody - עדיין משחקים את השטויות האלו? באמת?
לפני 7 חודשים
לב חופשי​(אחר) - ברור. לצערי.
לפני 7 חודשים
Mortal Kombat - תשמע חבר, תרבות הגוסטינג קיימת וזה באמת מגעיל אבל גם גברים עושים את זה לנשים, מה גם שאני חייב להעיר משהו בנוגע ללהמתין כמה שעות להודעה, זה נורמטיבי לגמרי, לא תמיד יש זמן או סבלנות לענות להודעות. אני גבר ואני לפעמים עונה להודעה אחרי כמה שעות או יום, לא תמיד יש לי סבלנות לזה.
ועם כל זה, באופן כללי אני מבין אותך. זה נהיה זוועה, תתנחם בזה שאתה באמת צעיר ויש לך את כל הזמן שבעולם, עוד תגיע לך הבחורה שתסובב לך את הראש (בקטע טוב).
לפני 7 חודשים
לב חופשי​(אחר) - אתה מדבר עם מישהי שאתה רוצה להכיר ולא עונה לה יום שלם?
לפני 7 חודשים
Mortal Kombat - רגע, לא לזה התכוונתי. התכוונתי שלפעמים יש אילוצים ויש יום עמוס ויש סדר עדיפויות ועם כל הכבוד לזאת שאני רוצה להכיר לפעמים המציאות בועטת בנו באיזה יום ספציפי ופחות יש לי מצב רוח, זמן או סבלנות. מה גם, שתאהב את זה או לא, יש פה עניין של משחק, לא גברים ולא נשים, אף אחד לא אוהב שדברים באים לו בקלות, המשחק הזה בריא לשני הצדדים. ושלא תבין לא נכון, אני לגמרי בדעה שלך - ברגע שבחורה נעלמת לי או לא עונה אני מנסה גג עוד פעם אחת ואם אין עניין אז אני חותך.
לפני 7 חודשים
sandm​(נשלטת) - די אמרת את זה בעצמך, שמשהו מתמסמס במהלך ההתכתבות. בגלל שזה קרה לך ב-3 מקרים שונים, תנסה לחשוב מה כתבת שאולי גרר את החוסר תגובה הזה. ואל תתייאש, בהצלחה!
לפני 7 חודשים
cataleya​(נשלטת) - ניסית לחשוב גם מהצד שלהן למה הן נעלמו? תנסה לחשוב אם זה היה הפוך ואתה נעלמת למישהי, מה הייתה הסיבה לכך?
בכל מקרה אני אומנם לא בעד גאוסטינג אבל זה קורה. ולא מכוונה רעה ולפעמים פשוט קורה שהודעות נעלמות , או ששוכחים לחזור , כולנו בני אדם לכן עדיף תמיד לשלוח הודעה נוספת וגם אם לאחר מכן זה קרה שוב
להבין שאולי האדם כרגע תפוס רגשית/עובר משהו רגשי בו הוא לא יכול כרגע להכיל אדם נוסף מהסביבה
אם תרצה לדבר על זה או בכללי תרגיש בנוח🥰💛
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י