אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

יומן מסע

פעם זה היה קובץ מחשבות.
חלון נוסף לחייה, נטול הפנטזיה, של נפש אקסהביוניסטית.
שהתפתח למקבץ חויות שדיברו לנפשי.

זה כבר מזמן יומן מסע.
לפני 3 שנים. יום רביעי, 1 בפברואר 2023 בשעה 14:52

אני אוהבת להתכרבל כשהגשם דופק לי על החלון.

להזדיין עד שהחלון כולו מלא אדים,

ועד שחם לנו למרות שקפוא בחוץ.

 

לבשל מרק חם וטרי ולהנחם בו אחרי סשן של יחד.

 

 

אני אוהבת את האינטימיות שיוצר מזג אויר שכזה.

 

 

 

 

 

 

 

 

איזה באסה שיש אילוצים מחר

:(

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י