אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

יומן מסע

פעם זה היה קובץ מחשבות.
חלון נוסף לחייה, נטול הפנטזיה, של נפש אקסהביוניסטית.
שהתפתח למקבץ חויות שדיברו לנפשי.

זה כבר מזמן יומן מסע.
לפני 7 שנים. יום ראשון, 27 באוקטובר 2019 בשעה 10:53

מזמן לא הייתה פה תועבה.

איזה לובן שמתחשק לו האדמה חמה.

פסים של צריבה על עור כמהה,

זה כואב או אוהב,

מה זה זה?

 

מזמן לא הייתה פה תאווה צרופה,

ספק צורך, ספק דרישה,

התמכרות פיסית לאנדרופינים במערכות,

או סתם משחק,

הצלפה , חדירה, יותר או פחות.

 

רגע שכחתי, לחרוז זה ילדותי.

צריך לכתוב על רגשות ועל תובנות שבי.

או לכל הפחות על האהבה,

מה המחיר שלה?

איש לא ידע.

 

אבל כשהגוף רותח, והמיינד דורש,

זה מבעבע, רותח, עוד אשרף בתוך האש.

ומסקנה אחת ממנה אין לטעות-

אני פסיכית עם כל הקבלות .

 

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י