סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

משחקים של אדונים

לפני 7 שנים. 26 ביולי 2016 בשעה 20:07

אני פורם את החתך הקטן ליד הדגדגן שלה, ממש מעל. היא מתעקשת לשמור על החתך המתוק הזה כי יודעת שאנק אותה שם ובשל הקירבה גם הדגדגן שלה ישאב. הזונה יודעת היטב שאני אוהב את הכפתור המתוק שלה שנצבע אדום ומלוטש בלשוני עד שבולט כמו זין קטן בשיא הגירוי.

הצמדתי לו מראש כוס רוח קטנה שצימחה אותו למימדים גדולים מהרגיל... הביטי זונה כמה הוא גדול. היא הנמיכה מבטה וחיוך ענק נמרח על פניה. האדום נזל בטיפות ארוכות מסביבו ועליו ומרחתי הכל כך שהצבע האדום עטף את הכוס הקטן, הצר והבוער שלה. עיניה התגלגלו בהנאה למעלה. הוספתי קשירה למותניה כי ברכיה החלו לרעוד. אני קורא לזה אורגזמת אויר ללא מגע. החדרתי שתי אצבעות למחילה המוצפת שלה ואחת לחור התחת והתחלתי לרקוד עם שלוש האצבעות.

שולח מבט נוקב לתוך עיניה ולא נותן לה לחמוק מהמבט, סטירות החלטיות הזכירו לה שאני מחכה להשפרצה שלה מהגמירה. הגניחות הפכו ליבבות ואז יצאה ממנה צרחה בקול לא אנושי...

"תמצוץ לי את הזין יא בן זונה!!!!!!!"

ירדתי על בירכיי מיד, מכניס אל פי את הדגדגן הנפוח עד כדי התפוצצות וינקתי אותה פעם אחת בכל הכוח. היא קרסה בבת אחת, משפריצה כמו ממטרה. התרתי את הקשירות והנחתי אותה על המיטה, מתכרבל לידה כשידי מלטפת את פטמותיה וגורמת לה להמשיך לייבב ככלבה מיוחמת. ברכות מנומנמת אמרה-

"תמצוץ לי את הזין שוב אדוני...בעדינות בבקשה"

אז מצצתי.

לפני 7 שנים. 26 ביולי 2016 בשעה 11:16

כשהוא קושר אותי עם החבלים הוא תמיד מתחיל ברגליים כדי שלא אוכל לזוז. אחרי זה לופת את ידיי כלפי מעלה על העמוד שתלוי לנו ליד המראה. ממשיך בקשירות מאסיביות מסביב לירכיי נוגע לא נוגע בכוס. מעביר חבל על בטני ומסובב חבלים מסביב לשדיי. שדיי מתקשים ומתבקעים. הגאג בפה מכאיב ואני מתחילה לרייר. וורידים מתחילים להתגלות בכל שטחי גופי. אני מביטה על עצמי בראי כך ונהנית מכל רגע. במיוחד אני נהנית לראות איך הכוס שלי סופג את החבל לידו מטפטף עליו מחורמן הדגדגן מתבלט ואני מיוחמת כמו כלבה. רק שאדוני כבר יכה בי.

אני רוצה שהוא יגע בי עם שפתיו ואת לשונו יעביר לאט על ישבני ויטעם. יעלה למעלה לצווארי ויתקע שיניו. אדוני לוקח חבל רך וכורך סביב צווארי חלש ומושך בצידו השני מידי פעם מסתכל איך אני נהנית מהתחושה של אי זרימת הדם. מושך קצת יותר חזק ואז יותר חלש עיני נכבות גופי רוטט מיוסר. אני צמאה עכשיו אדוני תן לי זרעך בבקשה.

לפני 7 שנים. 23 ביולי 2016 בשעה 17:35

אין יותר מגרה מלחתוך אותה לאחר שציור הועתק עליה והיא מגרגרת מתענוג כשהלשון שלי לוגמת אותה ומשתפת את לשונה בנוזל המתוק שלה.

זה תופס בכל שלב, גם כשהיא במחזור וחרמנית עוד יותר ודמה מהווה את חומר הסיכוך הטוב מכולם. 

חיכיתי לתאריך הזה וכשהגיע היא העירה אותי כשהזין שלי לכוד בין שפתיה ופיה יונק אותי בחוזקה.

תני לי לישון אינעל העולם האדום שלך כשהבחנתי שבשעון מופיעה השעה 04:32.

תישן נודניק ! היא רטנה כשידה עיסתה את הביצים שלי בחוזקה מדרבנות אותן לשחרר את המטען שמבושל בהן בקושי 6 שעות מהירי האחרון...

נאנחתי בהשלמה וקמתי, מביא את יריעת הנילון ופורס אותה על השטיח העבה והכלבתי שהיא כל כך אוהבת. השכבתי אותה על גבה וחצבתי את הכוס המדמם שלה, מתיז מהאדום אדום ומורח מדי פעם על גבעת הכוס שלה עם הזין כמו מכחול. היא השיבה בגניחות ובכיווצי אגן שאיימו לקטוע לי הזין כרגיל. הסקלפל המשיך לשרוט את שדיה, יוצר נתיב טיפות אדומות שינקתי בין לבין...

תספרי כלבה. 8 אורגזמות נפלאות נצרחו בעשרים דקות ואז יריתי בתוכה, מרגיש את רחמה מתהדק עלי. היא החלה ללחוץ החוצה את הבלילה ואספתי בכף היד הכל. מרחתי את חומר הציור המופלא על שדיה ופרצופה והיא חייכה מרוצה...

קם למקלחת. יוצא ורואה אותה ישנה עם חיוך שבע. כיסיתי אותה מונחת על השטיח המנויילן וחזרתי למיטה.

 

A man has to do what a man has to do

לפני 7 שנים. 23 ביולי 2016 בשעה 11:02

כמה אפשר לסחוב את זה בבטן כמה אני שואלת אותה.

חברה שלי סיפרה לי על הבעיות שלה ושל בעלה והרגשתי כל כך רע שהיא סיפרה. כעסתי שלא שיתפה אותי קודם לכן. את יודעת שבעיות זה חלק מהעולם זה טבע האדם ליצור בעיות להתעסק בבעיות ובסוף לפעמים גם לפתור אותן.

חזרתי הביתה עצובה בשבילה אפילו אדוני לא יכל לשפר את תחושותיי באותה עת. שאני עצובה אני נכנסת ועושה מקלחת קרה קרה כקרח כדי לנקות את הפצעים הפתוחים. אלה שנמצאים עמוק בראש ובלב. הסתכלתי על עצמי במקלחת ראיתי את הצלקת הקטנה מעל הכוס שהוא עשה לי זו שלא עוברת. זו שנפתחת כל פעם מחדש שהוא רק רוצה. שטפתי אותה בסבון היטב כזו צלקת יפה הוא עשה לי. עזבו שכל הרגליים שלי מלאות סימני קשירה ועל בטני נשיכות ועל שדיי סימנים צהובים שהולכים ונעלמים מאיזה סשן לא רחוק. את הצלקת הזו אני הכי אוהבת. היא קרובה לאזור הכי משוגע שלי זה שלא נותן לי מנוח. זה שמטריף אותי ועושה אותי חרמנית. זה שגורם לי לאבד את הראש. ולשם הכי חשוב להיות קרובים לא ככה.

לפני 7 שנים. 21 ביולי 2016 בשעה 8:43

תראי איך את נראית ! צעקתי עליה. כלבה קטנה ורטובה שעמדה בגשם. כמובן שהמשכתי לזיין אותה תוך כדי ומהר מאד היא נתנה קולות מחאה תוך כדי שהבירה ממשיכה לזרום על ראשה כשאני מתלהב מהשער שהבקיעה פורטוגל לצרפת...

ככה רואים כדורגל!

ניצחו :)

לפני 7 שנים. 20 ביולי 2016 בשעה 9:54

להיות עם בחורה זה תמיד משהו שאני אוהבת לעשות. לשחק איתה להתנשק. להתמזמז. ללקק את הגוף. לדחוף אצבעות לרדת אחת לשניה. ולהמשיך ולהמשיך. הוא אוהב שאני מתחילה סשן עם מישהי. אני מזמינה אותה הביתה אלינו. אני נותנת לו לשבת על כיסא בצד בלי לומר מילה. אני מפשיטה אותה על המיטה והיא אותי נותרות עם תחתונים. מתנשקות כמו נערות כשאנחנו שולחות ידיים אחת על השניה נוגעות בחזה בפטמות בבטן. מתנשקות בלהט מהר יותר. היא מתכופפת אלי אוחזת בשדיי ומוצצת אותם. מוצצת את הפטמות אני נאנקת מתרטבת בתחתונים היא שולחת יד לבדוק כמה אני רטובה מעסה לי את הכוס מעל התחתונים. זה מרגש אותי יותר אז אני שולחת אליה יד וגם מרגישה את התחתונים שלה הרטובות. שתינו גונחות ואז אני שולחת אותה אחורה מדביקה אותה למיטה. מורידה לאט את התחתונים שלה שהיא מתפתלת מולי מולך. אני מסתכלת לך בעיניים יורדת אל הכוס שלה מוציאה לשון. שותה את מיצי התאווה שלה הם טעימים לחיכי ואני ממשיכה במהירות לסובב את הלשון על השפתיים של הכוס שלה היא צועקת פתאם ואני שולחת יד לסתום לה את הפה. אתה יושב בשקט מרוצה הזין בידך עיניך קורנות מחרמנות מטורפת. על שתינו. אני גונחת יותר שאני שומעת אותה נהנית ואז מסובבת אותה על הבטן מעמידה אותה על ארבע עם ישבנה למעלה. מופנה כלפיך. מפשקת אותה מעט. מזמינה אותך למיטה. אתה מתקרב כמו חיה שבאה לטרף שלה אתה מפלח את ישבנה עם הידיים שלך ומלקק את הכוס שלה. אני ניגשת לזין שלך מלטפת אותו ומתחילה לינוק חזק לפי. אני שומעת אותה חזק היא גומרת לך בפה מספר פעמים ואתה עם היד השניה תופס את שיערותיי ומושך אליך. משכיב אותי על הגב וחודר אליי חזק. אני משמיעה שאגה גדולה. אתה דופק אותי חזק והיא מעל פניי נותנת לי לטעום מהכוס המופלא שלה. כולנו נאנחים אנחות רמות וגומרים כל אחד בקצב שלו.

לפני 7 שנים. 19 ביולי 2016 בשעה 10:07

אני הכי אוהב לזיין אותה כשהיא ישנה עמוק. אז היא רפוייה, נתונה לחסדיי, לא מתנגדת או זזה והכוס שלה מגיב לי נהדר. תמיד רטובה הזונה...

התעוררתי הבוקר מוקדם מאד, משהו כמו חמש. היא ישנה מלופפת סביבי רגל עלי, ראש נעוץ בכתף שלי ויד בין הרגליים. הריח הנקי שלה מעמיד לי את הזין כמו שחקנית פורנו משובחת. חייכתי לעצמי ולחשתי לה באוזן שאני מת לזיין אותה. היא חייכה מתוך שינה ואמרה בהיסח דעת "לאט אדוני, אני ישנה, תשתמש ברכושך אבל בבקשה לאט..."

נראה לכם?

הפכתי אותה באהבה רכה על בטנה והנחתי 3 כריות מתחת לבטנה. היא התכנסה כמו עובר קטן עליהן פוערת את התחת והכוס מגיהנום המתוק מולי. התחלתי ללטף אותה בחריץ והיא מתוך שינה החלה לגנוח קטנות כאלה, מניפה את אגנה גבוה, מחפשת את הזין הבוער שלי. הכנסתי את לשוני לחריץ מקפיד לא לפספס שום נקודה מה שגרם לרטיבות יתר ודציבלים גבוהים יותר. דקות ספורות והאורגזמה שלה הגיעה. ארוכה ונטולת מתח כזו מהסוג שלוקחים שלא ממהרים. מתוך שינה כנראה שחשבה שאפשר כעת לישון שוב בשקט אבל לא היה מצב שאתן לה.

התמקמתי מאחוריה וחדרתי לאט לכל אורכי. היא החלה לנהום ואני התחלתי לחצוב בה. אי אפשר להלחם בגמירות והיא גמרה שוב. מספר חדירות מהירות וזינקתי ממנה החוצה. מאניאקקקקק היא קראה.

 

בתמורה גמרתי לה על הפרצוף יורה את המטען שהצטבר בי מיום האתמול.

היא קמה כועסת כי לישון עם כל החלבונים שלי כבר לא יקרה ונכנסה לשטוף פנים רוטנת.

"תחזרי עם מגבונים" אמרתי מחייך ומדליק סיגריה ריחנית. 

"אחרי הסיגריה אזיין אותך בתחת".

לפני 7 שנים. 18 ביולי 2016 בשעה 16:53

לפעמים אני נשכבת בערבים על הספה מאד עייפה הראש צונח לו ואני פשוט נרדמת. תמיד שזה קורה הוא משתדל לא להעיר אותי ולפעמים אוסף אותי למיטה. הפעם לא היה כך. הפעם הוא החליט להעיר אותי בדרך משלו. פתאם אני מרגישה לשון מלקקת אותי למטה ליקוקים ארוכים מטריפים עד שהספקתי להתעורר כבר מצאתי את עצמי אזוקה בידיי. הוא מפשק אותי על הספה אוכל אותי טורף כאילו לא אכלנו קודם יחד ארוחה. לא רק שהוא מלקק הוא גם נושך מכניס את הלשון פנימה מנקה ביסודיות. אני מתחרמנת עד כלות הנשמה מתה למשוך לו בשיער כשהוא עושה את זה ולא יכולה.

אוף איתך יא קרציה אני גונחת.

הוא ממשיך בשקט שלו מחדיר אצבעות גם תיכף את כל היד. כמה שיותר עמוק עד שאני מרגישה שאני עומדת לגמור. ואז אני גומרת ואז שוב.. ככה כמה פעמים. בסוף הוא הופך אותי על הבטן ככה על הספה וחודר לי מאחור. אנחה מטורפת של שנינו.

הוא תופס לי בשיער אני נמתחת לאחור והוא מפלח את ישבני כזה מהר וחזק עד שהצלחתי לגמור שוב. אל דאגה גם הוא. 

לפני 7 שנים. 18 ביולי 2016 בשעה 8:05

המפונקת לא אוהבת ירקות.

זה לא אומר שאני לא אוהב וכל נסיונות השיכנוע לא עזרו. אני לא מגיב נחמד כשהיא מתנגדת מעבר למה שמקובל עלי. אז חיכיתי שתחזור מהזומבה שלה, מיוזעת ושמחה עם שיער אסוף ומתוח. בריטואל שלה היא מנסה תמיד לאתגר אותי בסיפורים על הכוסונים בחדר הכוח ליד שלוטשים מבטים לפטמות שלה שהיא טורחת לצבוט בהחבא כדי שיבלטו. רק אלוהים יודע כמה תאונות אימונים קרו שם בזמן שקפצה והשדיים המרהיבים שלה איימו לקפוץ החוצה או שהתכופפה ובגד הגוף הקטן עליה בשתי מידות נדחס לחריץ התחת שלה, חושף שני פלחים חלקים ומושלמים.

אז כמו תמיד היא חוזרת מיוזעת ובחיוך מספרת על המדריך החדש. חייכתי ואמרתי לה שתהנה. היא צעדה לעבר המקלחת מזמזמת שיר והלכתי אחריה בשקט מעיף אותה פנימה ולפני שהבינה מה קורה מצאה עצמה עם ידיים אזוקות למעלה, רגליים מפושקות ואזוקות לצדדים.

מה סשן מההההה היא יללה. אני מתה למקלחת ולישון וכולי אגם מזיע! סטירה עם הצד המעליב של היד השתיקה אותה. סימנתי לה לשתוק ויצאתי מהמקלחת. חזרתי עם מגש עמוס ירקות מאורכים ששכבו במקפיא מהבוקר ומספרי חובשים. 

אני לא אוכלת ירקות! תמות ולא אכניס לפה ירקות! חייכתי ושאלתי עם מבט מלאכי מי אמר שתכניסי לפה כלבה?... המספריים החלו לגזור בבגד הגוף בקטנות התענגתי על כל חיתוך. די מהר הכוס והתחת שלה היו חשופים ועיגול קטן שלף את שדיה הכבדים בכוח החוצה. המצבטים היו מרוצים כשנצמדו לפטמות וגם אני. מחזה מרהיב.

מזגתי לכף ידי חופן ג'ל גדול ובשני ספנקים מרחתי את הכוס והתחת שלה, חריץ משומן ומוכן. הירקות החלו להכנס לפי סדר גודלם, שניים תואמים בכל חדירה. כשהגעתי לחצילים המאורכים היא צרחה מכאב. לא יכולתי למנוע ממנה להנות...

נותר רק פלפל קטן אחד על המגש. בצער רב שאלתי אותה אם מקדימה או מאחורה והיא סימנה לא לשניהם.

לחצתי על לחייה ופיה נפתח. דחסתי את הפלפל לתוכו ושברתי אותו. 

פלפל חריף. חצי לילה לא ישנה.

למחרת הכינה לשנינו סלט יפה לארוחת בוקר...

לפעמים צריך להפעיל כוח.

וכמובן שנאלצתי לקנות לה בגד גוף חדש. שתי מידות קטן ממידתה.

לפני 7 שנים. 17 ביולי 2016 בשעה 19:59

הוא אוהב את חור התחת שלי. מה אני יכולה לעשות יותר מהכוס. בושה לך גבר שאוהב את זה יותר מזה לא לימדו אותך לאהוב שווה בשווה? את שני החורים אותו הדבר. אמנם יש הרבה מה לאהוב חור בתולי וקטן מעט וורדרד שנפתח ונסגר כמו תינוק שצמא לחלב אימו. חור קטן על תחת גדול ומעוצב. הוא יכול להעניק תשומת לב מירבית רק לחור התחת ולשכוח שיש עוד אחד שרעב גם הוא להנאה וסיפוק. אז החלטתי לעשות לו טיזינג לא נורמלי שיידע שאין להפלות אחד על השני. אז הערתי אותו עם מציצה כמו שהוא אוהב וברגע שהוא התעורר נתתי לו סטירה לא נורמלית והתחלתי לקשור אותו. זה כמו לקשור שור זועם אבל הוא נתן לי עם חיוך מטופש.

קניתי משהו מיוחד בשבילך אמרתי.

נו תראי הוא אומר.

אל תגיד לי נו אם לא בא לך להיות קשור ככה כל היום בלי אוכל בלי שתיה ובלי פיפי.

אני מורידה מעליי את החלוק רחצה הסקסי שלי ועומדת מוכנה עם כיסא מול המיטה.

הוא מרים את הראש מנסה להבין מה חדש.

אני שולפת מהקופסה את מכונת הוואקום הוורודה שהתחדשתי בה לפני כמה ימים. מכונת הכוס. עם משאבה גדולה כזו שמתחבר אליה צינור קטן.

הוא משתעל ובולע את הרוק.

מתחיל להיות חם לא אני שואלת.

תיחנקי הוא קורא. והזין שלו מתחיל לעמוד מתחת לתחתונים.

אני מתיישבת שמה את הוואקום על הכוס שלי ומתחילה לפמפם.

הוא מסתכל והעיניים שלו יוצאות החוצה הלשון בחוץ הוא מסתכל עליי בלי להניד עפעף.

תארו לכם שישבתי שם ככה מולו כמעט שעה מפמפמת את הכוס שלי שהתנפח והתגרה מהמכונה מוציאה מידי פעם את הוואקום נוגעת בו יורקת עליו ועושה ביד וכשכל זה שאדוני קשור. האנחות של שנינו היו מטורפות באותו חדר. הוא גמר בתחתונים ואני כמה פעמים. אחרי זה נשכבתי לו על הפנים והוא ליקק אותי את מיצי תאוותי בלי להפסיק עוד שעה.