צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bigger on the Inside

זו לא אני שרגישה, זה העולם שקהה.
לפני 5 שנים. 13 באפריל 2018 בשעה 11:38

היה רגע אתמול שחשבתי לעצמי שהנה, אני חיה סרט פורנו. יש לי במסיבות הסקס האלה שלי את הקטע של להשאר עם השמלה עליי (התחתונים לא רלוונטיים) ונעלי העקב.. ביום יום או בסשנים הפרטיים שלי זה לא קיים, שם מעניינת אותי הנוחות, אבל במסיבות האלה אני מוצאת עצמי נכנסת במכוון לדמות הזו כי היא הכי זורמת לי. הרי גם ללילית פנים רבות. יש משהו בזה שמדליק אותי. 

לפני כל מסיבה אני מזכירה לעצמי. מזכירה את העוצמה שיש בי היום, שאני לא מי שהייתי בעבר. מזכירה לעצמי שאני אישה יפה חזקה סקסית. מזכירה לעצמי שאני לא מתחרה באף אחת. ורק אז מהמקום הבטוח הזה אני הולכת לראות אנשים, ונותנת לעצמי להיות אשת סדום. למעשה אני מוצא עצמי הופכת להיות מי שתמיד רציתי להיות ולא הרשיתי לעצמי בכל השנים האלה מכל הסיבות הלא נכונות. כעת, נראה שמצאתי לי את האנשים שלי להיות אשת סדום במחיצתם. עם אף אחד מהם אין לי תחושות של קנאה. sharing is caring... זו תחושה מדהימה!

מתחילה את שעות הפינוק חבוקה ומתחרמנת עם 2 נשים נוספות, מלא שפתיים ולשונות, אצבעות ופטמות.. מצחקקות ומרכלות, שוב לשון שוב שפתיים ולרגע לא חושבות על כלום מלבד איך לפתות איזה עובר אורח הסלון שיגיע להתענג ולענג אותנו. לא היינו צריכות להמתין זמן רב כשהופיע הנהג הצעיר והסקסי שלי ופשוט הצטרף אלינו. הוא הדהים אותנו ביכולות התימרו שלו, אפילו אני מזמן לא הופתעתי ככה..
יד אחת שלו מענגת לי את הדגדגן (רגע לפני שעברה לחפור בבחורה השלישית), יד שנייה שלו חופרת בין רגליה של זו שלצידי, שפתיו מתענגות על שפתיה של השלישית וכל הזמן הזה הזין שלו נהדף בעוצמה לתוכי (ומעניק לי 4 אורגזמות קולניות) ובכל פעם שהוא נהדף לעומקי אני נשכתי את הציצי של זו שלצידי. היא הגיבה בקולניות מתענגת עם כל נגיסה ואני לקולה הגבתי בצביטת פטמה, בעוד השלישית שולחת ידה דרך המחשוף אל מתחת לחזייה שלי..

ככל שגבר הקצב והאורגזמות בייני לבינו הבנות החליטו ללכת לשתות בסלון להתפנות לגברים אחרים ולפנות לנו את המיטה. כמו שפינו מקומן הוא התרומם מהזוית בה שכב וטיפס עליי, אני כבר הייתי שבעה, אבל משהו בזוית שבה הוא חדר ובקצב ובעוצמה השאיר אותי כל הזמן בתחושת על הקצה. זה היה נפלא. באיזה שלב הוא התחיל למלמל שהוא לא יחזיק עוד הרבה, אישרתי לו לגמור ותוך שניות הוא גמר.. ברגע שגמר הופיע לידי לצד המיטה הבחור הצעיר השני בקבוצה, ערום כביום היוולדו מגיש לי את הזין שלו. הושטתי ידי בעוד הנהג הסקסי מתלבש ומפנה מקומו במיטה. הוא שם את הקונדום בזריזות ואני המתנתי מחוייכת ברגליים מפוסקות עם נעלי העקב השחורות, הייתי ככ מוכנה לקלוט את הזין הזה.. כולי נוטפת.. מתענגת על המחשבה של האיברים האלה שעברו בגופי ועינגו אותי.. סוטה קטנה..
כשגניחותיו הידהדו והוא התעלף לידי הסטתי אותו ממני וקמתי לאיטי, סדרתי את השיער במראה ויצאתי לנשנש משהו. כשיצאתי החוצה חיכו לי אחת הבחורות מהחדר והנהג הסקסי שלי.. המבטים והחיוכים הקטנים בין שלושתינו היו מתוקים מדבש.. 

בדרך חזרה היה ביננו מתח מיני מיוחד, למרות שהיינו יחד 3 פעמים רק לפני שעה, ועדיין היה המתח הזה בנסיעה. כשעלינו על כביש 1 היד שלו כבר טיילה אל בין רגליי. בטבעיות פיסקתי רגליים והסטתי את השמלה והתחתונים, הוא המשיך להפליא ביכולותיו הרב פעולתיות, אמנם נהג לאט יותר מאשר בנסיעה הלוך, מה שמאוד עשה לי טוב, אבל האצבעות שלו לא עזבו לי את הכוס כל הדרך הביתה.. מזמן לא הרגשתי כזה ריגוש.. להיות סיטואציה הזו לא היה אמור להוציא ממני את מה שהוציא, והנה.. תחת מעטה ערפילי עדין, הריכוז השקט שלו בנהיגה, כאילו היד שלו אוטונומית ואינה קשורה לשאר הגוף. כולו מרוכז בנהיגה, אחת לכמה דקות מעניק לי מבט מרוצה ומשיב עיניו לכביש. ידו לרגע לא עוזבת אותי. אני מזהה בו פוטנציאל אדיר למתחלף אבל גם כשולט היה יכול להתענג, יש בו משהו מהתבונה של דום אמיתי. אני מריחה את זה ממנו.  

התחושה הבוקר היתה של שחרור ורעב בו זמנית. רוצה להמשיך עם מסיבה אינסופית. (למרות שהגוף ככ עייף..) יש משהו בכל ההתנהלות הזו סביב הסקס והעונג והאינטראקציה האירוטית הבין אישית שאני מוצאת מושך.. ממכר. כמו דלק לנשמה.. הסיבה לחייך בבוקר, הסיבה לחייך לפני השינה. הסיבה לחייך במהלך היום.. 

החלפתי בפייס לתמונה חדשה, מאוד ייצוגית ותמה. תמונה באמת יפה. יש בה את כל הטוהר שאין באשת סדום. ולמרות זאת אוהבת את שתיהן במידה שווה. השירותית, חייכנית, צייתנית, מכבדת, באותה מידה כמו את המפתה, המסרסת, הסדיסטית, החודרת. אוהבת את היכולת המופלאה לחוות את שני הצדדים.. החיים הטובים.

 

 

שומר נגיעה​(נשלט) - את כותבת נפלא. ממש הרגשתי כאילו הייתי שם
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י