לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Bigger on the Inside

זו לא אני שרגישה, זה העולם שקהה.
לפני 8 שנים. יום שני, 11 ביוני 2018 בשעה 7:41

אחד תומך מרחוק, אך נעלם למרחק וירטואלי

השני עוזר, מרים ואינו שיפוטי, אך אינו בעבורי

השלישי תומך באש ובמים אבל לעולם לא יהיה רק שלי.

 

אז למה ככ קשה לי לא לכתוב להם או לשתף בטוב או ברע,

ולמה זה ככ מציק וצובט שהם גם לא כותבים בעצמם?

 

אני צריכה לפזר את ההפגנה הזו ולפתוח דף חדש.

 

Stand your ground!!

הגלגל יתהפך ממש בקרוב ואז..

הם כבר יחפשו אותך בסיבוב.

 

Fuck this SHIT

מחר עולה על מטוס..

מי יתגעגע למי, ביצ'ס??

 

 

 

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י