סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Bigger on the Inside

זו לא אני שרגישה, זה העולם שקהה.
לפני 4 שנים. 28 באוגוסט 2019 בשעה 8:15

מדהים איך כמה משפטים יכולים להאיר בך את היום.. איך התחלה נעימה מלטפת לך את שארית היום. חבר ותיק, מעל עשור וחצי, עוד כשכתבתי בתפוז.. סקסי, מבריק, חכם עם עצות טובות כבר שנים. לא שוחחנו זמן מה וכעת הוא בכלל בחול. 

המשיכה שלנו היא בעיקרה אינטלקטואלית, המילים, הכח שלהן עליי.. ואני לא מדברת על קוצי מוצי. ככה זה, הוא נשוי.  למרות הסטטוס הצלחנו לפתח קשר 99% אפלטוני פיזית (לפחות עד לפני כשנה), אבל מפרה אותי כמו שמעטים יכולים. החוכמה שלו והרגישות שלו אליי מחרמנת אותי.  

הנעים שלו סחף לי את הבוקר. סוף סוף התחלה מרגשת, איזה מילים.. והכל רהוט ככ...

מצב הרוח הזה ביממה ורבע האחרונים, בנוסף לתובנות שהגעתי אליהן, אחרי כל מיני סרטוני מוטיבציה מצויינים, הצליחו באמת להעלות בי קצת מוטיבציה משל עצמי. ככה החלטתי לחשוף עצמי מחדש לעולם.

בשבועות האחרונים היו שיחות עומק עם גבר שהכרתי כאן ועדייו משוחחים מדיי יום. לקח זמן עד שניחוח השיחה התפקס לפינות בעלות אופי יותר מיני. אני אוהבת את השיחות האלה, איתו או אחרים, כשהכל חופשי וכייפי, כשאפשר לחלוק מכל וכל.

אני מתחילה להפתח רעיונית (בשעה טובה) ללחזור למפגשים מבראשית, כמו בימים העליזים. אני מבינה גם שזה יעשה לזוגיות שלי טוב. לשחרר קצת את החבל ממנו, לתת לי לפרוק במקומות אחרים ולהעניק לו כך בת זוג שלווה יותר, שלמה יותר, אוהבת יותר..

אנסה את הצעד הראשון מבחינתי היום או מחר. קפה עם הנשלט הראשון שלי בכלוב. האמת שלא רק הוא התגעגע. היו לנו זמנים ממש טובים. אז חושבת לעצמי, צעד צעד אבל לכבוש את החששות הבלתי נראים ובלתי מבוססים שתוקעים את החיים שלי, ולחזור לעולם שבחוץ.

כשהגעתי לנק' שבה משעמם לי עם עצמי בעולם, הגיע הזמן לשוב ולעורר עניין, לכל הפחות עבור עצמי, כדי להתפתח, להיות טובה יותר, לתרום לאנושות קצת ממה שיש לי להעניק. 

איך אמרו חכמינו, שלח לחמך על פני המים.. והאורגזמות יבואו. 😉

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י