בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Shadow Self

חקירה מתמשכת
לפני שנתיים. 11 בדצמבר 2021 בשעה 0:58

 

 

 

הוא מיהר להוריד את הפנקייק על צלחת פורצלן כחול, לידו 7 פרוסות מלפפונים אורגניים עם קליפה חתוכים בגלים. 

הניח בזריזות פלייסמייט תחרה וורדים מתחת לצלחת וזחל מתחת לשולחן כאשר המפה הלבנה הארוכה מכסה אותו והופכת אותו לבלתי נראה ובלתי קיים. הוא הספיק בדיוק בזמן. הנה היא נכנסת, מעיפה מיד את נעליה אותן תאפשר לו מאוחר יותר אולי להריח, משחררת את החזיה ושולפת אותה מתחת לשמלת התכלת בנקודות לבנות ולה מחשוף עגול ונדיב. הטקס חזר על עצמו פעם בשבוע. היא תשטוף את הידיים, ואז תשב לשולחן וברגע מסוים תפסק את רגליה האלוהיות ובכך תסמן לו להריח, ולפעמים אף לטעום את קודש קודשיה.  הוא היה חרמן אש אחרי שבוע שלא הריח ולא ראה אותה ורצה את כל החבילה. תחתוני הנשים הוורודות והקטנות התחילו ללחוץ על איברו. 

 

רגע. מישהו נכנס אחריה, הוא נדרך, הצטמצם כולו. "תניח את הדברים במטבח." הוא שמע אותה אומרת למישהו. הוא חשש להציץ ובירך על מזלו הטוב להיות מוסתר כך מאחורי שולי המפה הארוכים ששמרו על פרטיותו. 

ברקע נשמע קרקוש של משהו כבד משקל ומרובה שקיות שנשמט על הרצפה. 

הוא שמע צעדים גבריים חוזרים מהמטבח ונעמדים ליד גבירתו. 

"כמה טיפ מגיע לך?"

"30 שקל גברת". ענה האיש במבטא ערבי כבד

"ואתה מקבל משהו אחר במקום?"

"לא, אסור גברת. רק 30 כסף. אין לי עודף" 

"איזה עובד צייתן אתה! אני אוהבת עובדים צייתנים שעושים מה שאומרים להם. בוא תוריד רגע את הצנצנת מהמקרר, אתה יותר גבוהה ממני."  כאשר הוא הלך אחריה למקרר, ש', כפי שקראה לו לפעמים, עזר אומץ להציץ מתחת לשולי המפה. היא נעמדה מאחורי האיש, צמוד אליו, מאוד, ובזמן שהוריד את צנצנת המזומנים מהמקרר, נתנה לידיה ללטף את אחוריו, גבו ואת מפשעתו.  הוא קפא לרגע, הסתובב אליה ואמר לה,  "גברת בשביל ככה,  את משלם יותר". היא לקחה ממנו את הצנצנת תוך כדי שמישירה אליו את מבטה היוקד והוציאה משם שטר של 100 שח, הוא הניד את ראשו בלא. "וואו", היא אמרה, "אתה עולה ביוקר". "אני יודע מה יש לי", הוא ענה. היא הוציאה שטר נוסף. ומסרה לו אותם. 
הוא קיבל. ש' ידע שההוצאות האלה עליו. כל מה שהגבירה הוציאה בזמן שהיה בסביבתה היה עליו. 

"צריך לחזור מהר לעבודה" אמר איש בחוסר סבלנות, תוך כדי שהוא מפשיל בזריזות את מחשוף שמלתה, משחרר שד אחד ומצמיד את הפטמה לפיו. ש' היה בהלם. הוא שמע את גבירתו משחררת אנחה. ידו החזקה של עובד הסופרמרקט חפנה את אגנה והציבה אותה עם הפנים לשיש. שמלתה הופשלה על גבה, חושפת את חצאי עכוזה ללא תחתונים. מצב שהיה שמור עבור ש' בלבד, הוא חשב בבלבול גמור. העובד פתח את רוכסן מכנסיו הפשיל את תחתוניו וכך עם ג'ינס שהשתלשל עד ברכיו, שלף את איברו ושפשף אותו כמה פעמים עם היד. ש' היה מזועזע לראות התנהגות כה בוטה כלפי קודש הקודשים. איך היא מרשה? ועוד למי? האם היא שכחה שהוא נמצא שם? הוא לא ידע מה גבירתו רוצה, האם עליו להתערב? אבל היא הייתה עושה סימן, אם הייתה רוצה שייגש. הוא היה מבולבל, נבוך, מפוחד, ורעד קלות. 

בינתיים האיש החליק בקלות לתוך מה שנראה ככוס רטוב ומוכן של הגבירה. והתחיל לזיין כנגד התשלום. מזווית הראיה האלכסונית בה ש' כרע מתחת לשולחן, הוא ראה את השד המשוחרר המתנדנד בקצב ואת פניה של גבירתו, נהנית ונאנחת בתענוג. נראה שהעובד הזדרז לחזור לעבודתו, כי די מהר הוא הגביר את קצב הפמפום, ממוקד לסיים את הפעולה. ש' שמע אותו שואל דרך שיניים חשוקות והתנשפות: "איפה גומר הגברת?"
באותו רגע הגבירה שלפה את עצמה מהזין התפוח, הסתובבה לעבר השולחן וצקצקה בלשון, כמו שקוראים לכלב או לסוס. זה היה סימן שהורה לו למהר אליה על ארבע. כמו כלבה מאולפת, הוא זינק לעברה תוך כדי
שהגלבייה מסרבלת ומפריעה לו להתקדם. היה עליו להפשילה ולתקוע בבהילות לתוך תחתוניו הוורודות שכעת נראו לעין. 

הוא הגיע עד אליה ונצמד לרגלה בחרדה. ליבו פעם בחוזקה. היא הרימה בידיה את סנטרו, פתחה לו את הפה כפי שאהבה, תוך הפעלה של לחץ על הלחיים, הסתכלה בתקיפות לתוך עיניו של העובד המופתע, ואמרה בפשטות: "כאן. זה בעלי, הוא אוהב ככה. אינתה מבסוט?" לפי חיוך קטן של שביעות רצון של הגבר שירד לפניו על הברכיים וגודלו של האיבר הזקור שנדחף לו לפה, ש' הבין שהעובד מבסוט. הוא התחיל למצוץ במסירות, שאיפשרה לו כל פעם מחדש לרוקן לעצמו את המחשבות, ולהיכנס לסאב ספייס. קולט ברקע הכרתו את זדוניותה של הגבירה ומתחרמן ממגע ידיה עליו.  היא דחפה את ראשו, לקראת הזין הזקור, ליטפה את פניו תוך כדי, את צווארו, חפנה את שדיו, את מפשעתו. אמנם הוא גם נחנק ודמעות עלו בעיניו, אבל גם להט. אי אפשר היה לטעות בחרמנות הגלויה של הגבירה. "כן, קח את זה כלבה קטנה ומתוקה שלי", היא לחשה לו באוזן, "כלבה אוהבת למצוץ זין של אנשים זרים? כן, רואים שהכלבה השרמוטה נהנית עכשיו". היא הפשילה את הגלביה כמעט עד הכתפיים ושרטה בציפורניה לאורך גבו, לעבר העכוז. שם ציפורניה ננעצו והיא שאלה בקול רם יותר: "הכלבה הסיסית מבקשת שיזיינו אותה? כן? את רוצה שיזיינו אותך, כלבה סיסית קטנה ומלוכלכת?" ביד אחת היא צבטה בכוח את אחת מפטמותיו, ביד שניה היכתה בעכוזו. הכאב פילח אותו ולקח לו שניה להבין שהוא נשאל שאלה, ועליו לענות. מה הוא נשאל בעצם? היא השתמשה בכוס האחורי של הכלבה לא פעם לעצמה, אבל זה?

לפי גניחות הגבר שבתוך פיו הוא ידע שהוא עושה עבודה טובה, ועכשיו מצופה ממנו להמשיך הלאה. הוא הנהן בהכנעה, בחוסר ברירה, מתוך עירפול חושים של ההתמסרות לרצונה, ממאמץ המציצה, ההשפלה וכמויות הרוק שניגרו מפיו על הרצפה. כמו לפי סימן, כנראה מגבירתו, הגבר שלף מפיו את איברו הרטוב, עבר ונעמד על הברכיים מאחוריו. הגבירה הזיזה הצידה את התחתון הורוד כדי לחשוף את החור הקטן שלו, סתרה כמה פעמים על עכוזו, ירקה על החור והפרידה בכוח את החצאים כדי להזמין את איברו של הגבר להיכנס.

"טוף, טוף גברת. אנא מבסוט כתיר" הגבר נכנס אליו לאט, במוכנות והנאה גלויות, משחרר אנחה של הקלה ותענוג. היה נראה שעתה העובד לוקח לו את הזמן ליהנות. הוא גם סתר לעכוזו, חזק, בכף יד גברית ובריאה והתחיל לזיין אותו. זה כאב, מאוד, אבל מול עיניו של ש' עמדו רגלי גבירתו, הוא הרים אליה את עיניו המתחננות והסוגדות וראה שהיא כבר תיקנה את שמלתה, והחזירה את השד המושלם למקום. ידיה היו שלובות על חזה  והיא התבוננה במתחולל בסקרנות ובמשובה.

 

אוני​(נשלט){vanvan duc} - יצירתי... מאוד מגרה...
נראה שיש לך מאגר בלתי נדלה של רעיונות לסיפורייך.
מאוד מהנה לקרוא ולהיווכח בכישרון שלך כסופרת אירוטית...
האם את מאזינה ברקע לויוואלדי, כהשראה לכתיבתך?...
לפני שנתיים
שימודה - מגרה מאוד.
מעניינת מאוד לדעת מה "הכלבה הסיסית" חושבת ומרגישה.
ובכלל מי זו "הכלבה הסיסית" ?
האם יש מישהי כזו גם במציאות?
לפני שנתיים
Tohar Afel​(שולטת) - מה לדעתך הכלבה הסיסית מרגישה? איך זה בשבילה? אשמח לשמוע.
לפני שנתיים
שימודה - היעוד והמהות של כלבה סיסית אמיתית היא שהגבירה תאלף אותה לצרכיה. לשמש את הגבירה. וכשזה קורה אז הכלבה מאושרת שמחה ומסופקת.
לפני שנתיים
אישון מאוזן​(נשלט) - מעולה, בנוי יפה, כתוב מצוין, ו... מדליק ממש. תודה!
לפני שנתיים
Tohar Afel​(שולטת) - היי, מה שלומך אישון?
לפני שנתיים
אישון מאוזן​(נשלט) - שלומי בטוב, תודה (:
ושלומך את Oneg?
לפני שנתיים
Tohar Afel​(שולטת) - חה חה, טוב, תודה
לפני שנתיים
מענטז​(אחר) - טוב להן,
הסיסיות שאת מגדלת.
לפני שנתיים
Tohar Afel​(שולטת) - טוב להן, טוב לי
לפני שנתיים
שימודה - טוב להן?
טוב לך?
מה את חושבת? שטוב לכלבה הסיסית?
לפני שנתיים
מענטז​(אחר) - אני מניחה שלכלבה סיסית טוב
אחרת היא לא היתה שם
אותי מעניין מה הכלבה למדה על עצמה מכל הסיפור
לפני שנתיים
Tohar Afel​(שולטת) - ומה היא באמת למדה לדעתך?
לפני שנתיים
מענטז​(אחר) - היא למדה שכשהיא מתמסרת בידי גבירתה היא יכולה לקבל את עצמה בעוצמות שלבד בחיים היא לא היתה מרגישה.
והיא למדה שוב את השיעור של הזונה, לעומק, שאם את כזו טוב לך מדי פעם להיות כזו ללא פילטרים וללא שיפוט, רק להתמסר למי שאת.
לפני שנתיים
Tohar Afel​(שולטת) - לכלבה הסיסית תמיד טוב, מעצם זה שהיא תופסת מקום בהכרה של הגבירה.
כאשר הכלבה תדע שאינה תופסת מקום בהכרה של הגבירה, הכלבה תפסיק להתקיים מבחינ הגבירה, יש מצב שהכלבה לא מרגיש טוב לפרק זמן מסוים. עד שתחזור ותהיה כלבה סיסית של גבירה אחרת. זאת דרכן של כלבות זונות
לפני שנתיים
מענטז​(אחר) - וככה נידונו הכלבות הזונות לנדוד בחיפוש אחר חום תשומת לב ואהבה
יש תקומה?
נשמע לי סיזיפי ומתיש
לפני שנתיים
שימודה - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני שנתיים
אישה מבפנים​(נשלטת) - מפנטזת לממש את הסיפור שלך.
לפני שנתיים
Tohar Afel​(שולטת) - תודה, באיזה תפקיד? בתור מי מהדמויות, אישה?
לפני שנתיים
Spector - ואוו סיפור מדהים, מאיפה כל הרעיונות ..
לפני שנתיים
Tohar Afel​(שולטת) - תודה, מההכרה.
לפני שנתיים
העבד הצייתן שלךך - וואו איזה סיפור מדליק אני גמרתי תוך כדי הקריאה את כל כך טובה גברתי
לפני שנתיים
GIJOE​(נשלט) - אפשר ממש להרגיש נוכח הסשן הזה דרך הכתיבה המדהימה
לפני שנתיים
Tohar Afel​(שולטת) - מי שרגיש ונוכח, אכן יכול
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י