לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דוס בארץ השדים

תהיה ומאבק פנימי מתמשך
לפני 7 שנים. 27 ביולי 2016 בשעה 5:10

נכנסתי לכאן מלכתחילה במצב מסויים על מנת לפרוק הכל על הנייר ולהשתחרר . 

למרבה הפליאה ככל שעובר הזמן אני מרגיש התדרדרות במקום שיפור . 

משהו בסביבה פה מעודד את התפתחות הסטיות הקשות ביותר ,  או אולי משהו בי הולך ומשתחרר . 

אולי פשוט ככל שמאכילים את החיה היא הולכת וגודלת במקום לשבוע .

אני רוצה להודות ?  לשלל הבחורות (והבחורים - כן אני יודע שזה מעט מוזר ) שבאו לבקר אותי בפרטי ,כל אחת מכן עולם ומלואו , בני אדם מעניינים ומורכבים , עם חלקכם חלקתי תחושות עם חלקכם פשוט זרמתי ,מתנצל שזה לא יצא מהגבול הוירטואלי ,  נהגתי ככה עם כולכם ,זה לא בגללכם זה בגללי ,  נדהמתי לגלות את כמות החרדיות פה (כל כך נדהמתי עד שאני לא סגור מי באמת חרדית ומי הפכה ל"חרדית" בשבילי) , חסידיות לצערי (או לשמחתי?) לא מצאתי (חבל היה יכול להיות מעניין ...)

אני מרגיש שזה פשוט מקום שלא עושה לי טוב,אני מתחיל לפחד מהמקום שאני מתקרב אליו ,  אם כשאני נותן דרור למחשבות אני מגיע לפינות כל כך אפלות ,  אני נרעד מהמחשבה לאן אגיע במציאות לאחר סשן אחד או שניים . 

מפחיד אותי שהפחד שלי מעצמי מדליק פה אנשים שרק בגלל זה הגיעו אליי לפרטי , אני שואל את עצמי אם הם מבינים שלא אני ולא הם יחזרו אותו דבר ממפגש משותף ,  ואולי הם מבינים וזה בדיוק מה שהם מחפשים? 

אני נלחם בקביעות עם עצמי ,  מפסיד וקם מפסיד וקם ,  מרגיש קשה מאוד בכל הפסד אבל יודע שאין ברירה חוץ מלקום ולהמשיך להילחם.

לפעמים אני חושב שנולדתי להילחם,הפסד הוא לא אופציה . 

כתוב "כי שבע יפול צדיק וקם ורשעים יכשלו ברעה" ,  אמנם אני לא צדיק (אולי יום אחד אצליח להיות ) אבל אני גם לא מתכוון להיות רשע . 

תתפללו שבסיומה של מלחמה אני אצא עם ידי על העליונה , אני שבע ממלחמות ,  ואולי עצם זה נותן לי את הזכות להיות צדיק ?  

בקיצור ,  היו שלום ,  מאחל לכולכם (לכל מי שרוצה) שיצליח לקום ולהמשיך להילחם ,  תזכרו שהשאלה היא לא כמה אתה חזק והאם ניצחת אלא כמה אתה מוכן לספוג ועדיין לקום . 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י