שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אל תיגע לי בכדורים

הם מסדרים לי את הראש
לפני שנה. 4 ביולי 2022 בשעה 17:22

ניסיתי להבין למה בגיל הזה בשעה הזו בסטטוס הזה בנוסח הזה היא כל כך מתאמצת להשקיע במראה החיצוני שלה אל מול המצלמה. ולא השקעה באיפור נעליים ושות׳ כי אם מאמץ יתר להציג גוף רזה/כוסית/או איך שלא תקראו לזה. ותמיד הכל מחזיר אותי לאותה חשיבה לאותה מסקנה שהיא יש את אלו שלא משנה מה תמיד יצטרכו שמישהו או משהו יקנו להם תשומת לב. ולא חשובה השעה בחיים. זה פשוט עניין של רצון שמישהו חיצוני יתעניין בך יראה אותך ואך יחשוב הו הנה זו בת 40 והיא עדיין כוסית. שאלת השאלות היא עד מתי זה יפסיק להיות אישיו מבחינתה. דעת הקהל. או הרצון להציג לאחרים את המראה שלה. וגם פה כמו שם עדיין נשים כל הזמן מציגות את מה שכבר ראינו מאות פעמים. אז אני אומרת חזלשו ולכו לפחות תרוויחו כסף באיזו אפליקציית אונליפאנס או משהו. כי כמה כבר אפשר לראות אותך מבלבלת לנו את השכל והמיץ על רצונך לקבל מחמאות.

Copper - זה נכתב מקינאה בנשים שנראות טוב לגילן? כאלה שלא צריכות לקנות איפור או נעליים ופשוט נהנות להציג את הגוף שלהן? לא כולן שמנות וחסרות בטחון... וזה ממש לא רע לרצות קצת צומי... במיוחד באתר כזה אנונימי... דרך אגב אני בת 51 ואני ממש אוהבת להעלות תמונות שלי לבלוג שלי, את ממש לא חייבת להכנס לבלוגים שנשים בנות 40+ מפרסמות בהן את הגוף שלהן...
קינאה זה לא דבר יפה, והפוסט הזה שיפוטי מידי אפילו בשבילך...
לפני שנה
סייה​(אחרת){לשעבר סכיז} - דארלינג שיפוטיות היא מה שאת עושה עכשיו. מניחה הנחות עבורי ועבור מה אני או איך אני חשה בגלל שכתבתי פוסט שכזה. קינאה היא לא התחושה היחידה שקיימת בעולם על מנת לכתוב פוסטים שנוגדים התנהלויות של אחרים והיום גוף זה כבר מזמן לא האישיו לידיעתך. והאתר הזה הוא לא מרכז חיי שבגינו אני מסיקה מסקנות או רוצה לכתוב דברים. לידיעתך.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י