סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגשמת פנטזיות

אני יוצאת מתוך אריזת קרטון שהייתה סגורה בארון המון שנים, נמתחת ומגלה את עצמי מחדש.
מגשימה את עצמי , את היצרים שלי את הפנטזיות שנרקמו במוח שלי במשך כל השנים שהייתי בקופסא.
כל יום נועד להגשמת פנטזיה חדשה ...
לפני 8 חודשים. 13 באוגוסט 2023 בשעה 7:04

משמרת ראשונה הלב על 250 הולם בחוזקה פעם ראשונה סרוויס ראשון מסעדה מטורפת צוות לא מוכר מנסה לאזן בין המוח לבטן שתכאיב פחות ושהמוח לשם שינוי יהיה קצת יותר רגוע וייכנס לעניינים בקלילות , לא שהוא רגיל לזה אבל אני מנסה לאלץ אותו מנסה להתחנף אליו כמו לילדים שלי:

 אם תהיה ילד טוב תקבל הפתעה .. זה לא ממש עובד הוא יש לו שיטות משל עצמו מתוכנת אחרת, אבל לשם שינוי הוא קשוב אליי נראה שהוא כאילו רוצה בטובתי.. שזה מוזר אבל נו שיהיה ..  

הדקות הראשונות עוברת בקלילות  ואז מכירים לי את הנשמה המדהימה שהולכת ללוות אותי ביומיים הקרובים , היא נעימה לי באיזון שלה, בשפת הגוף , בוויב, בחיוך שלה ובאווירה הנינוחה שהיא משדרת סביבי .

היא גורמת לי להירגע, להיכנס לתוך העניין להבין דברים היא אומרת שזה פאזל צריך לקחת את החלקים המוכנים ופשוט להרכיב ואני אלופת הפאזלים אין סיכוי לא להצליח בזה .. 

המסעדה מלאה סרוויס מטורף ואני בהיי , מנות יוצאות בקצב מסחרר אני לידה 3 עליה 2 כבר עליי אני נכנסת לקצב

״הקינוח הזה עם הצלחת הזאת, הקרם מסקרפונה עם הצנטר הזה לפחזניות ,  הפירות לבבה רום .. ואל תשכחי  את הלחם ולגזוז ..

ואני כמו כמו רובוט בהילוך גבוה קולטת מזינה מבצעת וזה מטורף אני מרגישה איך הלב שלי מתפוצץ מגאווה אלי לזה שכל כך הרבה זמן רציתי וכיוונתי וכל כך פחדתי אבל בסוף הצלחתי להתגבר על הפחד על כל המיכשולים שבדרך והלכתי על זה ..  אני גאה בעצמי שזה נדיר אני בד״כ נכנסת לכל סיטואציה בחיים שלי בהרבה פסימיות כי ככה יותר קל להיכשל אבל הוא לא מוותר לי ודוחף אותי להיות גירסה יותר טובה של עצמי אז אני מורידה מהמדף את גירסת האופטימיות ושמה בצד את גירסת הפסימיות ומנסה תדר חדש שזה קשה לכלבה פסימית כמוני .. ואפילו מאמו המהממת שלי אמרה לי שאני אמיצה שאני לא מפחדת לחיות שאני טורפת את החיים ומגיע לי והיא כל כך גאה בי ומאמו היא אישה שהיא השראה חברה כמו אחות שגם אם לא נדבר שנתיים  ברגע שהנייד יצלצל ונשמע את הצחוק המתגלגל אחת של השנייה זה יהיה כאילו שנפגשנו אתמול בערב לדרינק בג׳אספר ולא לא נפגשנו .  

הערב מסתיים אני חוזרת לבית החדש ישן שלי , אחי המהמם קם מהספה ומחבק אותי 2 בלילה ואנחנו בשיחת חולין על הערב שהיה כאילו ששעת צהריים ..  אני עדיין בהיי האנדרנלין זורם בגוף העייפות לא כזאת מורגשת והוא צוחק עליי שאני כמו ילדה קטנה שקיבלה ממתקים חדשים ..

 

dn46​(שולט) - שיהיה במזל והצלחה.
מקצוע קשה
לפני 8 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י