סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגשמת פנטזיות

אני יוצאת מתוך אריזת קרטון שהייתה סגורה בארון המון שנים, נמתחת ומגלה את עצמי מחדש.
מגשימה את עצמי , את היצרים שלי את הפנטזיות שנרקמו במוח שלי במשך כל השנים שהייתי בקופסא.
כל יום נועד להגשמת פנטזיה חדשה ...
לפני חודש. 25 במרץ 2024 בשעה 21:42

עידודיק שלי כבר 5 חודשים עברו מהרגע הנורא הזה 5 חודשים חלפו להם ביעף ואתה לא פה לפעמים אני חושבת שאולי זה רק חלום בלהות ואנחנו תיכף נקום מהסיוט הזה ונצחק שזו סתם הייתה בדיחה גרועה. ושאתה פה חי בועט נושם וכל מה שקרה אי שם באוקטובר מעולם לא היה 

אבל אני מתעוררת ומגלה שזו המציאות פאקינג כבר 5 חודשים שאתה לא פה והזמן לא עוצר מלכת הכל ממשיך גם החיים שכנראה גדולים מהכל ואתה שנמצא אי שם אולי מביט אלינו ומחייך אולי אתה נמצא בכלל במקום שכולו טוב 

פורים היה ביג שלך כל שנה המצאת אותו מחדש

מוכרחים להיות שמח אמרת …

קשה לחגוג שאתה לא פה ולמרות זאת היה ניצוץ בעיניה של אמך שדיברנו על פורים החור הענק שיש לה בלב קיבל רגע של שמחה אתמול אולי זה אתה משמיים שולח לה דברים טובים שנותנים לה קצת מרגוע לנשמה .

 

מתגעגעת אליך כל כך בבקשה תבוא לבקר בחלומות 

לפני 5 חודשים. 29 באוקטובר 2023 בשעה 21:36

לפני 6 חודשים. 26 באוקטובר 2023 בשעה 19:00

מבחוץ חיה מבפנים מתה !

 

לפני 6 חודשים. 20 באוקטובר 2023 בשעה 16:23

לא להאמין שכבר כמעט שבועיים עברו , שבועיים מאז שנלחמת בגבורה בחרוף נפש עם בוקסר יחף רצת אולי חשבת שהם מעטים אבל הם היו רבים ואתה נלחמת בהם בעוז לפי שהם פגעו בך ולקחו אותך מאיתנו. 

שבועיים שזה עדיין לא מתעקל שאתה נמצא שם בין רגבי אדמה מכוסה בעפר ואנחנו פה מבכים את לכתך בטרם עת. 

שבועים מהההודעה הקשה הזאת שנרצחת שבני עוולה רצחו אותך, שבועיים שאין מנוחה או מרגוע לנפש , שבועיים שעיני אימך נפוחות מבכי וחוסרבשעות שינה ומה זה שבועיים לעומת חיים שלמים בלעדיך ? 

היית כמו הבן החמישי שלי, חבר נפש לבתי מהפעוטון , לגן , בית ספר , תיכון , צבא התמונות והסרטונים שלכם ביחד ממחישים כמה אהבתם אחד את השנייה הייתם רביעיה בן אחד עם שלוש בנות עמוד איתן באהבה ונתינה ועכשיו אתה לא כאן והן שבורות כולם שבורים הרוח הגבית שלך כובתה ברגע ואנחנו כאן במקום הכואב הזה מרוסקים . 

שבועיים שאני מחבקת את אימא שלך , אביך ואחיותיך עוטפת את משפחתך באהבה , שבועים שאני כמעט לא ישנה שבועיים של בכי אין סופי עליך ועל היום הארור הזה שפגע בך ובעוד כל כך הרבה פרחים כמוך.

שבועיים . 

מבטיחה שאמשיך להיות שם בשבילם לעזור להם להתרומם מהשבר הנוראי הזה , להנציח אותך להיזכר בך ולספר עליך על מי שהיית ועל מי שיכלת עוד להיות ואיך הפסדנו מישהו מיוחד כמוך . 

אוהבת מתגעגעת שבורה 

לפני 7 חודשים. 26 בספטמבר 2023 בשעה 21:30

אתה יודע , גם הרגעים הגנובים שלנו על הספה שלך , המבט העוטף בעיניים שלך או אפילו הקפה של הבוקר . הכל זמני גם אנחנו.  

הזמן עף לו כשאני איתך אני מנסה למתוח אותו עוד קצת ..

״אל תיגמר לי בבקשה״  אני מתחננת אליו .לזמן אבל הוא בשלו עף .. אני אוספת את השעות הדקות השניות שאני איתך מחברת אותן לשלשלאות דימיוניות ומקווה שימתחו עוד קצת.

ואני כל כך אוהבת את התקופה האחרונה בה אתה משיל ממך משהו לא ברור, אתה מרשה לי לבוא בקלות יתרה , אתה כבר לא מתווכח כמו פעם אולי זו הזיקנה או שאולי זאת אני שגילית שוב ובמין נושלנטיות מוקסמת אתה פשוט אומר לי ״בואי״ 

ואני כמו ילדה בחנות ממתקים מחייכת מאוזן לאוזן מוקסמת מתשובתך וזה נעים לי כל כך האישור שלך ,

והבואי המוקסם הזה ..

ואני באה ונמרחת על רגליך , מלטפת את ידיך רגליך ופניך נוגעת בך במקומות שמרגיעים לי את הלב והנשמה. 

ובלבד המושלם שלנו אני שלך ואתה שלי ובא לי לצעוק לך אני אוהבת אותך ובמקום אני מכינה לך אורז ובורקס חמאה עם גבינות או מרק מהביל עם ירקות שהשכן מלמעלה זורק מבעד למרפסת ומתענגת על הרוח שמלטפת לי את הפנים והשיער שאנחנו יושבים במרפסת ואתה מביט לתוך עיני ואז ברגעים האלו אני יודעת שגם אתה אוהב אותי אתה לא צועק את זה כמוני אלא מחניק את זה פנימה אבל אני מרגישה את האהבה שלך פה בפנים בלב כמו שאתה מרגיש את שלי. 

לפני 7 חודשים. 19 בספטמבר 2023 בשעה 22:32

ויש ימים שכל מה שבא לי זה להפוך לכלום ושום דבר. לפעמים החיים האלה חונקים, חונקים מדיי וכל מה שאני רוצה  להיות ברגעים האלה זה חפץ, או בגד אפילו סמרטוט אולי בכלל שטיח או מנורת שולחן . רק, לא אני רדודה מעצבנת , סתמית. בעצם בא לי להיות ספה רחבת ידיים עם שזלונג..

חתיכת ספה משמעותית שיש לה ייעוד ושימוש אחד ולשם כך היא נוצרה.

ובכלל ויש ימים כאלה שכל מה שבא לי זה להיות בדיוק כמו החתול שמיילל מחוץ לדלת , השמנדון הזה שדורש כל היום לאכול ולשתות, וכשהדלת הכניסה נפתחת הוא שועט פנימה לקערה של הכלבה ואז נמרח על הרגל שלי נמתח ודורש ליטופים ותשומת לב ומגרגר מעונג שנוגעים בו ונשכב בפוזה של מאפיונר בסיר הענק שהוצב לו מחוץ לדלת עם שמיכה שחלילה לא יהיה לו קר .. כן חתול זה טוב, שקט, בלי ברבורים נמאס לי מהחיים המורכבים האלה , שיט ילדים , בעיות חיכוכים מחלות, כאבים, מסעות כומתה אינסופיים בתוך הבועה הזאת של החיים בא לי למצוא שקט את המקום האידיאלי לנוח , ולהירדם.

ובסוף אני בוחרת להיות ספה, ספת כלבה, כי כל מה שאני רוצה אחרי יום ארור כזה, זה להיעלם בתוכך. להתעטף בשקט שאתה מביא איתך , לחכות כמו שאתה אוהב על ארבע או שש עם גב כעור וישבן מורמם, להתענג בכאב, בחוסר האונים, להרגיש את כל החושים מתחדדים, לאבד שליטה ולהיות כלי ושימוש אחד שלך .

 

אז תגיד זה טוב או רע ? שמדי פעם הסטייט אוף מיינד שלי רוצה להיות ספה כיסא או חתול כדי להשתחרר מעצמי לכמה שעות ואז ולחזור בחזרה אליך ולהיות כלום ושום דבר מלבד כלי שאתה יכול לעצב , למלא ולרוקן כרצונך .

 

לפני 7 חודשים. 14 בספטמבר 2023 בשעה 6:45

לפני 7 חודשים. 12 בספטמבר 2023 בשעה 3:28

שוב השעה העיוורת שלי , חמש בבוקר שעון מצלצל בחוץ אפלה רק הפנסים של הלילה מואזין שקורא לאללללההה ומקבץ פועלים ערבים שמפלסים את דרכם לעוד יום עבודה.  

גם אלו הפכו להיות השעות שלי עוד רגע אוטובוס אחכ רכבת ואז עוד אוטובוס, אני מנסה מדי פעם לעצום עיניים ולנוח קצת אך הן מסרבות,  כמו המוח שלי טוחנות מחשבות הן חושבות שהקפה יעזור להם היום. אין סיכוי , אני מודיעה להן רשמית גם קפה לא יעזור לכן אתן צריכות שינה הגונה ..  הן לא ממש מקשיבות לי סרבניות כמוני, גם אני לא מקשיבה לעצמי כרוניקה ידועה מראש .. 

 

ואז הן מתעתעות בי ..  נפתחות .. נסגרות ואז שוב נפתחות  ..  ונסגרות ..  אני עייפה תנו לנוח קצת בחייאת יום ארוך לפנינו תנוחו . 

 

גם הקפה דומם גם הוא נרדם.

לפני 8 חודשים. 20 באוגוסט 2023 בשעה 18:53

זה נשמע כמו התחלת סיפור מהאגדות .. אבל לא ממש .. 

 כשהייתי בת 17 יצאנו מהתיכון בו למדתי למחנה קדם צבאי למשך שבועיים בערך , המחנה היה מדהים עברנו בו חוויות מטורפות מין הכנה לצבא אבל בצורה יותר עדינה. השכמות, כיבוי אורות, הכנה למטווח סיורים בערבים קומזיץ וגיטרה מסביב למדורה ומיץ פטל ושוקולד פרווה שיש רק בצבא. היה כיף אני חושבת אני לא ממש זוכרת .. אני לא יכולה להגיד שזו הייתה התקופה הכי טובה שלי הייתי די עוף מוזר לא שעכשיו אני לא אבל נראה לי שפעם הייתי יותר , רזה מדי בלי ציצי גבוהה מדי יפה לא יפה מוזרה כזאת ותמיד היו לי יותר חברים מאשר חברות עד היום זה ככה עד שהם רוצים לזיין אותי סתם בתיכון לא ידעתי מה זה להזדיין הייתי ילדה טובה ירושלים מי בכלל ידע מה זה סקס החברים היו חברים על אמת יכלתי להסתובב לידם ערומה ולא היה קורה כלום או לישון איתם מחובקים עד הבוקר באותה מיטה והם לא היו מסתכלים עליך כאובייקט מיני או מישהי שצריך להפשיט אותה אבל זה לא הסיפור שלשמו התכנסנו .. 

מ.  הצטרפה אלינו בשנה האחרונה לתיכון היא לא הייתה ממש חברה שלי אבל בגדנ״ע היינו ביחד באותו החדר, יומיים לפני סיום הגדנ״ע היא יצאה מהמקלחת לבשה בגדים שחורים וביקשה ממני לסרק אותה שזה די הפתיע אותי אבל לקחתי את המסרק מידיה והתחלתי לסרק אותה , היה לה שיער מהמם בצבע שחור , שהיה חלק וארוך עם ריח משכר של וניל וככה ישבנו במשך כמה דקות היא על כיסא ואני על מיטת קומתיים שברקע מתנגנת איזו גיטרה של אחד הבנים מהחדר הסמוך ובחדר שאר הבנות עסוקות בעצמן או אלוהים יודע במה. 

אחרי כמה דקות היא ביקשה צמה , אז אספתי את שערה ועשיתי לה צמה סינית והיא הייתה ממש מרוצה ונתנה לי נשיקה על המצח ואמרה תודה, חייכה והודיעה שהיא יורדת לש״ג להודות לאיזה חייל חמוד שאתמול טיפל לה ברגל אחרי שנפלה, לקחה איתה כמה ממתקים ויצאה מהחדר. 

אני לא זוכרת במדויק כמה זמן עבר מהרגע שהיא יצאה עד ששמענו ירייה , ואז צרחות של מדריכים שרצים בין החדרים וצורחים לנו להשתטח על הרצפה והאורות כבו וחושך מוחלט סורר  ורק אור של ירח מאיר מעט על הבסיס השקט. אנחנו שוכבים על הרצפה רועדים מפחד לא יודעים מה קורה חלק מהבנות בוכות בשקט, חלק מחזיקות ידים רועדות וחלק מתפללות שהכל יהיה בסדר וכולם יחזרו הבייתה בשלום. 

בחוץ נשמעים אנשים רצים ומדי פעם השקט מופר לטובת רעש סירנות. ואנחנו עדיין בחדר החשוך ראש על הרצפה, מדי פעם אנחנו שומעות את האנשים בחוץ מדברים ״ מחבל ? , מחבלים … חיילים .. יש פצוע .. ״ ושוב שקט 

הזמן עובר נראה כאילו שעות חולפות שוב רעשים האור בחדר נדלק מדריכי הגדנ״ע  שלנו אומרים לנו לקום מהרצפה , מרגיעים אותנו שאין מחבלים שנירגע ומאיצים בנו לשים נעליים ולהגיע למועדון לשיחה.  

המועדון מתמלא בחניכים אנחנו יושבים חלק על כיסאות חלק על הרצפה הקרה בצד אנחנו פתאום רואים את הצוות החינוכי שלנו עם עיניים אדומות מבכי, מפקד הבסיס ניצב מולנו בעיניים סתורות ומבט ריקני והוא פותח בשלום לכולם שבקושי נשמע, ומספר על מה שארע בבסיס בשעות האחרונות : 

חלק מהמילים נמחקו לי מהזיכרון אני רק זוכרת שהוא אמר שמ . נהרגה 

הייתה פליטת כדור 

החייל לא פרק את הנשק , שיחק עם הנשק לא ברור מה ממש קרה, נפלט כדור כתוצאה מהירי  מ. נהרגה

 הכדור פגע לה בראש

שוב שקט, בכי , זעקות שבר, ריח של מוות באוויר ואני נזכרת שהיא רק רצתה ללכת להגיד תודה 

עוד יומיים כבר לא היינו אמורים להיות פה, מטווח והבייתה אבל לאלוהים היו תוכניות אחרות עבורה והיא חוזרת מחר הבייתה רק בתוך ארון קבורה.  

זו הייתה אחת השנים הקשות בחיי , ההלוויה של מ. והשבעה הייתה טראומה שליוותה אותנו במהלך כל השנה הארורה הזאת , מסביב תמיד הקיף אותנו צוות חינוכי תומך ומחבק אבל מאז אותו יום נורא השתנו החיים שלנו אנחנו פתאום הפכנו שונים, מילדים למבוגרים. וזו הייתה אמורה להיות השנה הכי טובה שלנו מסיימים תיכון תיכף מתגייסים, נשף סיום הכל היה אחרת .. 

האמת ששנים שלא חשבתי על מ. אני חושבת שניסיתי למחוק את השנה הזאת ואותה מהזיכרון שלי והיא די נמחקה עד אתמול שפתחתי את הפייסבוק ותמונה שלה קפצה לי מול הפנים ״זוכרים את מ.׳ 

והזיכרונות מהערב ההוא עולים מהאוב ואני נזכרת כמעט בהכל כאילו זה היה אתמול. 

יהיה זכרה ברוך. 

לפני 8 חודשים. 20 באוגוסט 2023 בשעה 7:24