סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגשמת פנטזיות

אני יוצאת מתוך אריזת קרטון שהייתה סגורה בארון המון שנים, נמתחת ומגלה את עצמי מחדש.
מגשימה את עצמי , את היצרים שלי את הפנטזיות שנרקמו במוח שלי במשך כל השנים שהייתי בקופסא.
כל יום נועד להגשמת פנטזיה חדשה ...
לפני 7 שנים. 8 בספטמבר 2016 בשעה 18:10

אני זוכרת את יום חתונתי כאילו הוא היה אתמול חלמתי על היום הזה כמו כל הנערות שמפנזות על יום החתונה שלהן שמלת קצפת שיער מדורג נעליים לבנות שלא מעייפות אותך ברחבה והחתן המיועד לבוש בחליפה מחויטת בצבע אפרפר עניבה סקסית מליון דולר בייבי , חתונת החלומות קיפצנו ורקדנו, השתוללנו וניהננו עד השעות הקטנות של הלילה. הייתי כלה מהממת והחתונה הייתה בדיוק כמו שחלמתי שתהיה הנחתי שזה יהיה היום הכי מאושר בחיי ..

החיים ממשיכים ועוברים לתחנה הבאה נכנסים להריון כמה אושר ושמחה ואז נולדה גורה קטנה בכורתי הנכדה הראשונה במשפחה כמה אושר ושמחה מהולה בהרבה כאב ואהבה אין סופית שוב אנחנו אומרים היום בו היא נולדה הפך ליום המאושר בחיי .. והחיים ממשיכים 

תחנה נוספת הריון נוסף גורה נוספת מהממת מתווספת לעולם איתה מגיעים המון רגעים קסומים ושוב אני נאנחת עוד יום הכי מאושר בחיי נוסף לרשימה.

והחיים ממשיכים בית עבודה בעל בלי הרבה ריגושים .

ותחנה נוספת בחיים עוד הריון וגור מקסים יפה ומדהים נכנס לחיינו נכד ראשון ההתרגשות בשיאה ואני מחייכת מגרגרת משמחה עוד יום הכי מאושר הצטרף לרשימה .

החיים עוברים מתרגלים לחיות רק בשביל לחיות הילדים הם אלו שגורמים לכל ההנאות הקטנות, המרחק מהיום ההוא שהיה הכי מאושר בחיי הופך לחלום רחוק החליפה כבר מזמן איבדה את צבעה היפה והמליון דולר ביבי הפך ללימון חמוץ.

ואז נכנסת תחנה חדשה לחיים אני בהריון נוסף גור חדש הגיח לעולם חיים חדשים ואני באקסטזה שמחת חיים אין ספק עוד יום הכי מאושר התווסף לי לחיים .

ואז מגיעה תחנה חדשה הרכבת עוצרת אני יורדת ראשונה נפרדת מהלימון הכבוש ויורדת בתחנה. האוויר שהיה כלוא כל כך הרבה שנים נכנס לריאות, ללב עובר לאף לפה ואני נזכרת בכל החושים שאיבדתי במשך כל השנים.  אני פותחת פרק  ועולה על רכבת חדשה מהירה יותר, חדשנית.

עוד תחנה נהדרת כאילו נולדתי לחיים חדשים.

גבר גבר עדין​(שולט) -
חזק
אמיתי
יפה
לפני 7 שנים
רוקדת עם זאבים​(נשלטת) - תודה זה הכי אמיתי שיש .
לפני 7 שנים
החוק השלישי - חשוף, גלוי, פגיע, חזק ומלא תקוה!

תודה...ולילה טוב :)
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י