לפני 10 שנים. יום רביעי, 26 באוקטובר 2016 בשעה 20:02
אם הייתי שחקן כדורגל היום היית מקבל נגיחה .
אבל אני לא אז..
שולחת אותך להתייבש על הספסל עד המשחק הבא .
עלוב!!!!!
אם הייתי שחקן כדורגל היום היית מקבל נגיחה .
אבל אני לא אז..
שולחת אותך להתייבש על הספסל עד המשחק הבא .
עלוב!!!!!