סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגשמת פנטזיות

אני יוצאת מתוך אריזת קרטון שהייתה סגורה בארון המון שנים, נמתחת ומגלה את עצמי מחדש.
מגשימה את עצמי , את היצרים שלי את הפנטזיות שנרקמו במוח שלי במשך כל השנים שהייתי בקופסא.
כל יום נועד להגשמת פנטזיה חדשה ...
לפני 7 שנים. 12 בנובמבר 2016 בשעה 11:47

לאחר שיחה די קצרה בטינדר קבענו להיפגש בבית קפה.

התמונה שהוצגה בפרופיל שלו הייתה די מרשימה גבוה, פנים נעימות ומראה משובב ורענן, בשיחת הטלפון הציג את עצמו בקול נעים וסמכותי והשרה רוגע .. קול מתקתק רדיפוני שמושך אותי להכירו מקרוב .

נכנסתי לבית הקפה הוא ישב עם  הפנים אליי .. יפה ..הגיע בזמן ..  אני שונאת שמאחרים ..כי אני מאחרת סדרתית רצוי שלא יהיה כמוני ..

התיישבתי מולו לחצנו ידיים, יד חזקה שלא מיד שיחררה את היד שלי ונשארה בין ידיו למספר רגעים .. מבטים מהירים וכמה משפטי היכרות מגומגמים ומשם השיחה קלחה כאילו אנו מכירים מגלגול קודם.. 

הזמנו יין עם קינוח מפלצתי שכבר מלאכול אותו הגוף מתחיל לרטוט ולהרטיב והוא ..היה כזה מתוק ומושך שהיה מאוד קשה לא למשוך אותו באותו רגע לשירותים ולתת ללשון שלו לספק את צרכיי המיניים..

אחרי שעה של קישקושים החלטנו להמשיך הלאה .. הגענו לצימר נחמד בלי יותר מדי דיבורים השפתיים שלו נדבקו לשפתיי ונישקו אותי בתאווה הוא היה חסר סבלנות כאילו ניסה לבלוע את כולי ברגע אחד.. אצבעותיו גלשו לאט לאט למטה מושכות באלימות את השמלה הכחולה ואני מולו בחזייה שחורה נטולת תחתונים על עקביים שחורים זה עוד יותר הטריף אותו

"חתלתולה קטנה".. הוא לחש כשידיו מנסות למצוא את קרס החזייה .. והמשיך "אם הייתי יודע שאת נטולת תחתונים כבר בבית הקפה הייתי משחק בך עם האצבעות ".. החזייה על הרצפה הוא עומד ומביט בי מסתכל מלמעלה למטה ובוחן את גופי,  מזל שהחדר היה מעט חשוך והוא לא הבחין בסומק שהציף את לחיי.. "את מטריפה .. את סקסית .. " ושפתיו שוב נצמדו לשפתיי טורפות אותן... אצבעותיו נדחפות לתוכי אצבע אחרי אצבע מרגישות את החום והרטיבות שנוזלת מתוך הכוס הרטוב שלי .. 

הוא משחרר אותי ודוחף אותי לכיוון המיטה מתישב על הכיסא ממולי ואומר אל תזוזי . 

מוריד את מכנסי הג'ינס מקפל ומניח בצד ואז באצבעותיו הארוכות פותח את חולצת הצווארון הלבנה מקפל אותה ומניח אותה על מכנסיו ונשאר בתחתון בוקסר שחור שנצמד לחלציו המשעוים להתפרץ החוצה.  הוא פושט את התחתון והזין שלו מתפרץ החוצה... יאמי ..

הוא מפסק את רגליי ושוב האצבעות שלו נדחפות לי עמוק לתוך הכוס .. אני כל כך רטובה..ידו השנייה מעסה ומלטפת את שדיי מושכות וצובטות את הפטמות הזקורות שלי ומין זיץ כזה שמטריף לי את כל החלקים בגוף. הוא יודע מה שהוא עושה וזה נעים לי כל כך נעים לי .. הוא ממשיך וקצב הנשימות שלי עולה ויורד והגניחות מהגרון עולות בהתאם הוא דוחף את אצבעותיו שהיו לפני רגע בתוך הכוס הרטוב שלי לתוך פי ואומר "תתכבדי במיצים שלך .. כמה שאת טעימה " אני מלקקת את אצבעותיו ואני לא מספיקה לסיים והוא כבר מעליי והזין העצום שלו עמוק בתוך הפה שלי, הוא מושך בקוקו ודוחף את הזין שלו עמוק לתוך הגרון שלי ואומר "אני בטוח שאת יודעת למצוץ .. אני אשמח שתמצצי .. "

אני מוצצת לו כמו מטורפת והוא מגיב לי בהתאם גודל למימדים עצומים בתוך הפה הרטוב שלי קצב הנשימות שלו מתגבר והוא צורח לי בהנאה צרופה "אלוהים את מטריפה ... "

קם מעליי מלביש קונדום מפסק את רגליי וחודר באגרסיביות לתוכי ננעץ ומשפד אותי למיטה, מחזיק את רגליי מכופפות ונצמד לא נותן לי לזוז.

אני מרגישה את הזין שלו נדחף עמוק לתוכי נכנס ויוצא ושוב נכנס .. הכוס שלי נכנע ונכבש במין הרמוניה מושלמת ואז הוא גונח גניחה מטורפת ונשכב לצידי מזייע ונסער .

הוא מסתכל עליי ומזיז כמה שערות מפניי..ולוחש "את מטריפה .. פאק .. את פשוט מטריפה .. "

אני מחייכת ואומרת שזמננו תם ואני חייבת ללכת . .

"בבקשה תתלבש ותצא .."

הוא מסתכל עלי במבט לא מבין ואומר "אולי ניפגש שוב ? "

אני עונה "אולי "

נכנסת למקלחת וסוגרת את הדלת אחריי. 

Cloud_Lord​(שולט) - ונילי למדי, אבל...מה שעושה לך את זה :)
לפני 7 שנים
רוקדת עם זאבים​(נשלטת) - כן .. לפעמים צריך גם קצת ונילי לאזן בין כל הטעמים
לפני 7 שנים
chiquita - אותי הסיטואציה דווקא גירתה. ממתי ונילי הפך לגס ?
מה שחשוב באמת..האם נהנית ?
לפני 7 שנים
-M-​(שולט) - נשמע לא רע...למרות שקיפול הבגדים האובססיבי...קצת מדליק נורה אדומה...
לפני 7 שנים
dn46​(שולט) - מתי הספקת? ;)
לפני 7 שנים
יואב 31​(אחר) - האמת שגם אותי גירה ....
סקס טוב וחזק תמיד טוב....
טוב לא תמיד ;)
לפני 7 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - ונילי
מהנה לקרוא
נשמע שמרגש אירוטי ונעים
שווה הטינדר הזה, הא..?
לפני 7 שנים
צ'יטה​(שולט) - נשמע מגניב, אז מה רע?
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י