סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגשמת פנטזיות

אני יוצאת מתוך אריזת קרטון שהייתה סגורה בארון המון שנים, נמתחת ומגלה את עצמי מחדש.
מגשימה את עצמי , את היצרים שלי את הפנטזיות שנרקמו במוח שלי במשך כל השנים שהייתי בקופסא.
כל יום נועד להגשמת פנטזיה חדשה ...
לפני 7 שנים. 20 בינואר 2017 בשעה 18:16

הגעתי במכנס גינס כחול ונעלי עקב שחורות .

הדלת הייתה פתוחה למחצה והוא שרוע על המיטה. החדר היה די חשוך למעט מנורת כריסמס כזאת עם עצי אשוח וגמדים קטנים בתוכה היא יצרה עיגולים קטנים מסביב לחדר . הטלוויזיה השמיעה מוסיקה משנות השישים והוא שר ביחד איתה . 

"תיכנסי" הוא אמר בשקט . "וסגרי אחריך את הדלת".

סגרתי ונכנסתי לחדר בדממה .

הוא הרים את עיניו והביט בי ואז שאל בלי לחכות לתשובה "אני אחכה עוד הרבה ? "

 

התפשטתי מבגדי ונשארתי עם הסט השחור. חזייה עם פנינה ותחתון חוטיני שחותך לי את הישבן בדיוק כמו שהוא אוהב . זה לא ממש עניין אותו . 

"תתפשטי ובואי למקלחת"

המקלחת כבר הייתה חמה ומזמינה והוא בתוכה עירום כביום היוולדו. לשנייה חשבתי להתענג עליה עד שהוא משך אותי אליו ונישק אותי בפראות שמתאימה רק לו . 

"התגעגעתי זונה שלי" . הוא לחש . 

ולפני שהספקתי לענות הוא משך בשערותיי לכיוון הזין שלו שכבר עמד והיה מוכן לכבודי, הפה כבר היה מוכן לכבודו. ליקוק ועוד ליקוק ואז כמו סופת טורנדו נכנס ויוצא מחזיק את ראשי בתוכו נבלע בתוך הגרון מגיע תיכף לשקדים חונק את גרוני ואז משחרר .. נותן שנייה של מנוחה ואז שוב מזיין לי את הגרון ותוך כדי המילים עפות באוויר.."אחחח זונה שלי הפה שלך נולד עבורי " .

אני מלקקת אותו בתאווה כמו ילדה קטנה שקיבלה סוכריה מדאדי . הוא מתעצם בתוכי אני מרגישה איך הוא נדלק ואז בשנייה הוא משחרר אחיזה ואומר "בואי לג'קוזי.. " 

אני נשכבת עם הפנים אליו והוא מביט במבט כועס. "כן, זונה שלי איך את הולכת לפצות אותי?"...

האגרוף שלו כבר מזמן בתוכי הפיסטיניג בעיצומו הוא כבר לא מכניס אצבע אצבע כולו בתוכי משפריץ אותי פעם אחר פעם. האיפור כבר מזמן נזל, הוא לא נותן לי רגע לנשום ושוב  השפרצה נוספת. 

מרגישה כמו דלי מטפטף,  זה לא נפסק הטיפטוף המטורף הזה ההשפרצות לא מפסיקות הוא דוחף ודוחף ואני צורחת מעונג ועוד עונג ועוד אחד.. הפסקתי כבר לספור נראה לי שגם הוא ..

המים בגקוזי נעשים קרים נראה לי שעבדו עלינו עם המים החמים .. או שאולי ההשפרצות שלי קיררו את המים ??

אנחנו עוברים למיטה . אני נשכבת למרגלותיו ומוצצת בטירוף לא מוצדק את אצבעות רגליו ומתענגת על כל ליקוק .. האצבעות שלו כמעט טעימות כמו הזין שלו . הוא ממשיך לטפל לי בכוס שחלילה ירגיש מוזנח.. כשידו השנייה בחור של התחת מכין אותי עבורו .

אני שומעת את עצמי צורחת נראה לי שגם הוא .. האצבעות שלו מושכות את השיער שוב לכיון הזין שלו והפה מתענג עליו,  מוצצת כמו מטורפת מרגישה אותו שוב מתעצם בתוכי .. 

הוא מסובב אותי על הגב ומבקש יפה תרימי את התחת .

ואני כלבה ממושמעת עומדת על ארבע ומגישה לו את התחת שלי על מגש .. הוא מתקרב מעט ואז ננעץ בתוכי .. אני צורחת זה כואב . הוא לא ממש מתייחס אלי וננעץ שוב ושוב וחודר לתוכי מבליח את הישבן שלי הכאב כבר מזמן הפך לעונג אני והוא מסונכרנים,  זזים ביחד לקצב המוסיקה משנות השישים, הידיים שלו מושכות לי בפטמות הוא ממולל אותן באצבעותיו וממשיך לזיין אותי בישבן עד שהנוזל שלו ממלא את כולי נשפך בין שני חורי מתמזג עם גופי הוא נשכב על המיטה ואומר "תנקי את עצמך ותחזרי ".

המים במקלחת כבר לא מזמינים המקלחת קפואה גם אם בא לי מקלחת מפנקת הדבר היחיד שאני אקבל עכשיו זה ישבן אדמדם .. אני חוזרת לחדר הוא מסתכל עלי ואומר  "הישבן שלך צריך טיפול.. הוא קצת לבן"  אני לא מספיקה לנשום שהישבן חוטף את כף ידו הגדולה ונשמעת מין שריקה חדה בחדר פאקקק....

 ועוד אחת ועוד אחת הוא חובט בישבן שלי כמו מצילתיים אני מנסה להגן אם ידי והוא מעיף אותן קדימה ואומר בחיוך מרושע "שלא תעיזי" ואז עוד אחת ואחת נוספת אני מרגישה שאני כבר לא יכולה לנשום מכאב מהול בעונג.. שלפתע  היד שלו חודרת לכוס .. "כמה שאת רטובה זונה שלי ..  "

אני מרגישה רטיבות במיטה .. מה זאת אני ??, פאק..  אני פותחת את העיניים זה חלום אבל אני נוזלת .. פאק ..זה מה שנקרא חלום רטוב ..

אהבתי

מואנה - פאק... הרטיבות הזאת!
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י