סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגשמת פנטזיות

אני יוצאת מתוך אריזת קרטון שהייתה סגורה בארון המון שנים, נמתחת ומגלה את עצמי מחדש.
מגשימה את עצמי , את היצרים שלי את הפנטזיות שנרקמו במוח שלי במשך כל השנים שהייתי בקופסא.
כל יום נועד להגשמת פנטזיה חדשה ...
לפני 6 שנים. 13 ביוני 2017 בשעה 8:45

אנחנו נוסעים ברכב השכור, התחשק לך רכב קצת יותר יוקרתי מהעגלות שיש לי ולך אז הלכת על קאיה סורנטו אתה יודע שאני משוגעת על הרכב הזה. הרוח הנעימה חודרת דרך החלונות מלטפת את השערות ואת הפנים.

אני בג'ינס קצר, גופיה ומשקפי שמש שחורים, אתה במכנס גולשים וגופיה לבנה שמבליטה את נתוניך הטבעיים, משקפי השמש על אפך הקטן מסתירות את העינים השחורות העצובות שלך, יש לך מבט גלומי ממש כמו שלי מבט שיש רק לשנינו ..מבט של אנשים חולמים.

אני יוצאת איתך למסע אתה קורא לו "המסע לחיפוש האושר", לא עזרו ההתנגדויות שלי, הטענות בעד ונגד, יתרונות חסרונות כלום לא עזר, אתה החלטת שיוצאים למסע הזה ויהי מה, אמרת תארזי מזוודה, בגד ים קטן ופשוט ניסע.

הרכב נוסע קורע את הכביש אתה אלוף בנהיגה מהירה, הרוח שורקת נעימה, ברדיו מזמם עוד שיר של האהוב שלי שלמה ארצי, הכנת ערימה של דיסקים עם השירים האהובים עלי, שחס וחלילה לא יהיה לנו משעמם, ציידנית מלאה בקרח קולה בשבילך, סודה בשבילי, שוקולדים בשבילך, פירות חתוכים בשבילי, אתה חושב על הכל לא מפספס כלום.

אנחנו נוסעים לחפש את האושר, אתה טוען שהוא נמצא אי שם, אולי מתחת לעץ שיטה עתיק בלב המדבר, או מתחת לסלע גדול ואפור, אני בכלל חושבת שהוא בכלל לא שם, אולי הוא בכלל לא מגיע לי האושר הזה שאני מחפשת, אולי הוא מתחבא מסתתר מפניי, ואולי הוא נמצא בתוך קופסאת עץ עתיקה מגולפת עם חריטות מיוחדות מעשה ידי אומן, מתחבא בחנות מיוחדת שמוכרת אושר ואין לי מושג איפה החנות הזו נמצאת. אולי, בארץ אולי בכלל בחו"ל ואיך אמצא אותה אם אין לי את הכתובת. אתה צוחק עלי ואומר "מסטולית אחת , מכוס סודה עם קרח את מתמסטלת ? או אולי שכחת היום לקחת את הכדורים ?"

צוחקים, נראה לי שאנחנו קצת מאושרים אולי כבר מצאנו אותו את האושר הזה, ממשיכים בנסיעה הרכב שואט קדימה השמש האילתית מקדמת את פנינו בשמחה, אנחנו מגיעים לים, פורשים שמיכה על החול החם, אני מתפשטת ונשכבת על השמיכה אתה עומד מעלי ומורח קרם הגנה, אתה יודע שאני שונאת את השמן הזה, אבל בכל זאת מורח, אני עוצמת את העיניים ונרדמת, חולמת על האושר שלי, מדמיינת אותו מתקרב, דופק לי בדלת.

דפיקות בדלת, אני מתעוררת משינה עמוקה, ממול הטלוויזיה דולקת עם שירים של משינה או סתם איזה להקה.

ברגליים כושלות אני ניגשת לפתוח את הדלת, משפשפת את העינים ומציצה בעינית, השכנה החביבה שלי עומדת בדלת בשמלה מקושטת וכובע רחב ..

אני נאנחת בשקט, וחוזרת למיטה, אולי בחלום האושר שוב יופיע וגם אתה.

 

"אושר אין פירושו שאתה מקבל כל מה שאתה רוצה, אושר פירושו שאתה נהנה ממה שיש לך".

הוד מעלתו​(שולט) - אושר בעיניי פירושו שאתה נהנה, פשוט נהנה בלי קשר למה שיש או איך לך, פשוט הוויה שכולה הנאה
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י