סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגשמת פנטזיות

אני יוצאת מתוך אריזת קרטון שהייתה סגורה בארון המון שנים, נמתחת ומגלה את עצמי מחדש.
מגשימה את עצמי , את היצרים שלי את הפנטזיות שנרקמו במוח שלי במשך כל השנים שהייתי בקופסא.
כל יום נועד להגשמת פנטזיה חדשה ...
לפני 6 שנים. 15 ביולי 2017 בשעה 7:19

תיכף יום הולדת ..

קצת על המזל שלי, הייתי חייבת לשתף .. אם יש לכם אנשים מהמעגל חיים הקרוב אליכם, או שאתם מזל אריה, תשלחו להם, ניראה מה הם חושבים..

בני מזל אריה, המזל הכי צבעוני בגלגל המזלות שנפלנו אליו.

קשה מאוד לא לזהות אותם, הם תמיד במרכז הבמה בכל מה שקשור לכל דבר בחיים.
וזה לא עובדה רעה, זה אולי מוכיח את האישיות הממגנטט שלהם הם זכו.
תן לבן מזל אריה קצת חום ואהבה והוא יחזיר לך כפול ממה שאתה מוכן לתת לו.
הלב הענק שלהם מתבטא באהבה לזולת שהם מחלקים. בני מזל אריה יכולים ללכת ברחוב, להתקל בבעיה ולהפוך אותה לפתרון הכי יצרתי שמישהו היה יכול לחשוב עליו. להפוך דמעה לחיוך, וכישלון להצלחה. אומנם הם טיפה שטלתניים בכל מה שנוגע לחיים האישים שלהם, אבל זה רק בגלל האובר קונטרול שהם אוהבים להיות בו. הם תמיד חושבים שמה שהם עושים, והדרך בה זה מתבצע זה הכי טוב, ומעטים האנשים שיכולים לחלוק על זה אם יש כאלה בכלל.
וזה ניכר בכך שבכל קבוצה מצליחה יש אריה, שמשגיח שהכל יילך כשורה, המוח והלב, זה שמסובב את הגלגל וגם אם הוא הבורג הכי קטן במערכת הוא ימצא דרך לפלס בדרך למעלה, כי הם פשוט לא יכולים להיות מאוחר. שמחת החיים של בני מזל אריה היא אולי המעלה הכי גדולה שלהם, אין אצלם רגעים עצובים כמעט, אך אם פגעת בכוונת תחילה או בעקיפין באריה, ממלך החיות הוא יהפוך לצל של עצמו, מופנם לכמה שעות ואפילו ימים כדי להבין מה הוביל לדבר הזה, הם פשוט לא יכולים לחיות עם ביקורת שהיא לא טובה.
בני מזל אריה הם כריזמטיים בטירוף ויכולים איך אומרים "למכור קרח לאסקימויים". בעזרת יכולת הביטוי הגבוהה שלהם הם יכולים לסחוף אותך בכל מילה, הבטחון העצמי שלהם במה שהם מאמינים יכולים להוביל אדם לבצע פעולות שהוא לא חלם שהוא יעשה! . וכמובן אי אפשר להתעלם מהעובדה שאריות הם לא אנשים קרים ובעלי דעות קדומות, ההפך הוא הנכון, הם המזל הכי חברותי שקיים, בגלל זה מעגל החברים שלהם כל כך רחב ומגוון.

החיסרון הכי גדול של בני מזל אריה הוא הלב שלהם. בגלל שהוא כל כך גדול הוא זקוק לאהבה אין סופית מהסובבים אותו. כמו שאריה תמיד מוכן להרים אדם מהרצפה, לחלק עוד איזה מילה טובה ולפרגן גם אם זה על הגב שהלם, הם מצפים לתמורה, ולא, לא לתמורה מוחשית, למילה חמה, למחמאה, זה מחייה את האריות ונותן ללב שלהם להתרגש מכל פעימה.
במקרה של בני מזל אריה מילה טובה בתחילת היום יכולה להוביל לשגשוג ופריחה. מילה קטנה יכולה להפוך את היום שלהם לרצף של ארועים טובים, הם במייטבם כאשר הם מרגישים שמעריכים אותם. וגם להפך, אריה מתחיל את היום ברגל ימין, אם תגרום לו לעבור לרגל שמאל הרסת לו את כל היום. אז שימו לב למה שאתם אומרים לאריות, הם אולי סופר ביקורתיים שזה נוגע לעצמם, אך כשזה מגיע מהמעגל חיים הקרוב שלהם ולא בצדק, גרמתם לנזק, שיעבור אחרי זמן מה כי אריות לא יכולים להיות יותר משעה בדממה.
בכל הנוגע לזוגיות, אריות אולי יכולים להיות הפלרטטנים הכי טובים בשוק ביום נתון, אך זה תירוץ זול לכוונה האמיתית שלהם. כל אריה מחפש אך ורק דבר אחד וזה פינה חמה שיכולה להכיל את כל מה שהוא יכול לתת. בן\בת הזוג של בני מזל אריה צריכים להיות אוזן קשבת וברמה אינטילגנטית דומה לשהלם. שלא יגיד כן אמן על כל דבר אלה יהווה בשבילם אתגר ממשי, שירגיש שהקשר הוא לא סתמי, אלה שזאת הבחירה הכי טובה בשבילו מכיוון שאריות לא מתפשרים שזה נוגע לזה שיילך איתם את כל הדרך של החיים.
אז אם נפל בחלקכם הזכות להיות קרובים לבן מזל אריה, תדעו שאתה עומדים מול אדם שיום אחד יכול להיות במצב רוח פח ויום אחרי זה יהפוך לפח הכי יפה שראיתם. לזה שתמיד יהיה במרכז ואתם תקבלו את זה כי אתם יודעים שהוא לא יאכזב אתכם בחיים. בן אדם כזה שתמיד יגרום לכם לחייך גם הוא בעצמו צריך איזה חיוך שילוו לו, ואולי הדבר הכי חשוב, זה שילך איתכם יד ביד את כל הדרך.

איכותי לשירותך - אני מזל אריה...יש יאמרו חוסר מזל :)
נהנתי לקרוא. לחלק מהדברים מאוד
התחברתי ולחלקם פחות...
מעניין...תודה :)
לפני 6 שנים
רוקדת עם זאבים​(נשלטת) - בשמחה ..
לפני 6 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - גם אני.
אפשר לשאול מתי את חוגגת?
לפני 6 שנים
רוקדת עם זאבים​(נשלטת) - 27.7
לפני 6 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - אני 30.7
אייסקפה עליי..
לפני 6 שנים
רוקדת עם זאבים​(נשלטת) - סבבה
לפני 6 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - תגידי מתי ואיפה..
או שנעבור לפרטי?
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י