סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגשמת פנטזיות

אני יוצאת מתוך אריזת קרטון שהייתה סגורה בארון המון שנים, נמתחת ומגלה את עצמי מחדש.
מגשימה את עצמי , את היצרים שלי את הפנטזיות שנרקמו במוח שלי במשך כל השנים שהייתי בקופסא.
כל יום נועד להגשמת פנטזיה חדשה ...
לפני 6 שנים. 15 ביולי 2017 בשעה 23:54

עוד יומיים אתה חוגג יום הולדת ואני בדיוק שבוע אחריך, בכל שנה יום ההולדת שלך הייתה חגיגה גדולה ,

התכנון הציפיה מה לקנות מה להכין, כמו תמיד הייתי מכינה לך את העוגה האהובה עליך עוגת גבינה עם פירורים תמיד 2 עוגות אחת לבית אחת לבסיס החיילים שלך כולם זכו להכיר את עוגת הגבינה של אשתך זו הייתה מסורת רבת שנים למרות שכבר 3 שנים שאתה לא מבקש ו-3 שנים שאני לא מכינה, שלוש שנים שאנחנו לא בעל ואישה,  איך הזמן טס.

ולמרות שלא אומר לך דבר כי בזמן האחרון אנחנו ממש לא משדרים על אותו גל יש לך הרבה כעסים כלפיי אתה חושב שאני לא הוגנת אתה מנסה להתנקם בי דרך הילדים וזה קשה מנשוא, אז החלטתי להתרחק ממך כי כשאני מתקרבת טיפה יותר מדי יש לך מין נטייה כזאת לשוב ולהשתלט לי על החיים וגמרנו אתה לא שם יותר בשביל לקבוע ולהחליט. אז אתה משתלח בי מדי פעם זורק חצים מלאים ברעל ופוגע בנקודות הכי כואבות שמדממות ואף פלסטר או תחבושת לא עוצרות את הדימום הזה, אבל אני שחקנית, שחקנית ראשית בהצגה שלנו מותחת על פניי את המסיכה עם החיוך ולא נותנת לך לחדור לא נותנת לך לראות את הדם שזורם ממני וזה עוד יותר מדליק אותך עוד יותר מעצבן אותך אז אתה שולח עוד חצים כואבים.

ולמרות זאת אני מאחלת לך יום הולדת שמח שתמצא נקודה חדשה בחיים שלך ותתקדם כבר, שאולי תבוא איזה שידוך ותהיה סוף סוף מאושר, מאושר בלעדי.

 

MidnightM - מוכר וכואב
כל הכבוד לך על גדלות הרוח
לפני 6 שנים
רוקדת עם זאבים​(נשלטת) - תודה .
לפני 6 שנים
באשיר - זכה!! מרגש, כל הכבוד.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י