שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגשמת פנטזיות

אני יוצאת מתוך אריזת קרטון שהייתה סגורה בארון המון שנים, נמתחת ומגלה את עצמי מחדש.
מגשימה את עצמי , את היצרים שלי את הפנטזיות שנרקמו במוח שלי במשך כל השנים שהייתי בקופסא.
כל יום נועד להגשמת פנטזיה חדשה ...
לפני 6 שנים. 4 באוגוסט 2017 בשעה 16:46

הוא היה הזיון הראשון שלי אחרי הגירושים . ההיינו חברים מאוד טובים ועבדנו באותו ארגון.

זה התחיל בטיול מנהלים שיצאנו אליו יחד.
כל הדרך ישבנו באוטבוס יחד מאזינים באוזנייה אחת לאותה מוסיקה צוחקים ומעבירים חוויות . חברים לא ??
לא חשבתי שיש ביננו משיכה ..
כל הטיול ההיינו צמודים אחד לשניה רוקדים, צוחקים, שותים ונהנים מהטיול ומחברתו של האחר.
 בדרך חזרה הבייתה הנחתי את ראשי על כתפו ונרדמתי.
הגענו הבייתה והוא העיר אותי בנשיקה .
בהתחלה לא ידעתי איך להגיב זאת הייתה נשיקה נעימה, כזאת שבא לך שתמשיך אבל זה לא היה נכון להמשיך אותה...ברגעי מבוכה יש לי נטייה לצחוק צחוק מטורף, אז צחקתי והוא הסתכל עליי כאילו השתגעתי .. חיבקתי אותו ואמרתי שלום מתעלמת מהנשיקה המדהימה שלפני שנייה הדביק לשפתיי.
למחרת הייתי בחופשה ויצא לנו להתראות רק בשבוע שלאחר מכן. עניין הנשיקה נעלם כלא היה דחפתי אותה למגירה קטנה בשידה והחלטתי להניח לה .
חבל להרוס חברות בשביל נשיקה.
בימים שלאחר מכן הרגשתי איך המבט שלו משתנה הוא פתאום הסתכל עליי במבט אחר .. מבט של בא לי .. מבט שלא אומר כלום אבל אומר הרבה ..
ערב אחד סיימנו לעבוד מאוחר ואני הייתי בלי רכב אז הוא הציע להקפיץ אותי הבייתה ואני הסכמתי. מרגע כניסתי לרכב היה חשמל באוויר שוב המבט הזה שלא משתמע לשתי פניים והיד שלו שספק נוגעת בהילוכים ספק נוגעת ברגליי ואז זזה עוד קצת קדימה ועולה למעלה אל פניי מלטפת את הלחי ומקרבת אותה אל פניו ושוב נשיקה טעימה רק שהפעם הלשון שלו נדחפת פנימה מושכת גם את הלשון שלי למין ריקוד סוער. אני חושבת שצריך להפסיק אבל זה כל כך נעים שאני מרפה מחשבות ונותנת ליד שלו להגיע אל מתחת לחולצה וללטף את השדיים שלי ולהמשיך אל מתחת לחצאית וגם שם ללטף מתחת לתחתון ולהרגיש את הרטיבות שלי שמתחילה להיווצר מהמגע שלו. הוא יודע כמה שאני רעבה והוא ממשיך דוחף אצבע ואז אחת נוספת ועוד אחת, פותח את השפתיים של הכוס ומעביר אצבעות ומשחק משחק מטורף עד שאני גומרת ואז הוא מנשק אותי כאילו לא נישקו אותי מעולם. מאותו יום החברות הפכה ליזיזות מושלמת במשרד בשעת לילה מאוחרת שכולם היו הולכים רק השולחן היה עד לקיומנו,  שירותי הנכים שהפכו ליעד קבוע לעלייה לרגל.. כל שעת צהריים הודעת sms ואנחנו שם לזיון מהיר , חניית האוטובוסים שהמושב הקדמי מקופל ומולנו נשקפים אור הירח והכוכבים אני דבוקה לשמשה שמלאה באדים.. והתאווה רק התעצמה הזיונים הפכו לתדירים יותר ומסוכנים יותר לי ולו. השתדלנו לשמור על פרופיל נמוך נשארנו חברים טובים אבל נזהרנו במפגשים חברתיים עם מבט העינים או נגיעות מיותרות שבשנייה היו מעירים דובים משנתם.. כך זה נמשך מספר חודשים.. רומן שקט ורומנטי מלא בסקס ויצירתיות ..  איתו גיליתי את המיניות שלי,  איתו גיליתי שמאחורי המסך של הילדה הטובה (שהיחיד שאי פעם נגע בה היה בעלה) היא זנזונת שובבה שאוהבת סקס ונהנית ממנו, איתו גיליתי את הילדה הרעה והרעבה שבי שלא יודעת שובע ורוצה עוד ועוד ועוד ..
הסקס היה מטורף החיבור היה אדיר ובתוך כל הרומן המטורף הזה הצלחנו לשמור על החברות המיוחדת שהייתה לנו .. בסוף השנה הוא החליט לחזור למקום מגוריו הקודם ולקבל תפקיד אחר ולכן דרכינו נפרדו הרומן הסתיים ואנחנו נשארנו חברים טובים השארנו את העבר מאחור .. למרות שמדי פעם אני רואה את המבט הרעב בעיניים שלו ..כמו פאפי חמוד שמחכה להפתעה .. אבל לא ! 


האמת שתמיד דגלתי במשפט שאסור לערבב ביזנס עם פלזר .. אבל איתו הערבוב היה פשוט מצויין 🤣

רגעים של בריחה​(אחר) - נשמע כיף מטורף.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י