שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגשמת פנטזיות

אני יוצאת מתוך אריזת קרטון שהייתה סגורה בארון המון שנים, נמתחת ומגלה את עצמי מחדש.
מגשימה את עצמי , את היצרים שלי את הפנטזיות שנרקמו במוח שלי במשך כל השנים שהייתי בקופסא.
כל יום נועד להגשמת פנטזיה חדשה ...
לפני 6 שנים. 20 באוגוסט 2017 בשעה 18:08

כן.. זאת הצהרה חד משמעית אם יש יום שבוע שהוא מהשנואים עלי אז זהו יום ראשון .. זה פשוט יום מעיק מעצבן תקוע כמו עצם בגרון לא יעיל לא מועיל בקיצור יום רע !

אין לי זיכרון טוב מימי ראשון .. כי בכל יום כזה שמגיע ישר אחרי שבת נוחתות עלי "בשורות" 

ויש להם מנהג קבוע לנחות דווקא ביום הספציפי הזה לא יכלו לגוון לשנות .. לשלוח פעם בשני אולי בחמישי אפילו בשבת זה בסדר מבחינתי לא חייב בראשון..

אז כל יום ראשון שמגיע,  אני משתדלת כמה שפחות לנשום בו כדי שלא ירגישו שאני לוקחת ממנו יותר מדי אוויר.. ואז אולי פחות ישימו לב אלי .. אני משתדלת ללבוש שמלה אדומה ..נגד עין הרע ומוציאה מקופסת  תכשיטים שלי את הצמיד עם החמסה הכי גדולה שיש. מסננת טלפונים על ימין ושמאל בפרט כאלו שאינם מוכרים ואם כבר אני עונה במקרה לטלפון אז הקול הילדותי שלי מחלץ אותי באמירה סתמית "של אמא לא בבית" .. השיטה הזאת הוכיחה את עצמה כמועילה בהחלט ! ואם זה ממש אפשרי אז אני בוחרת להישאר במיטה מתחת לשמיכה בלי יותר מדי תזוזות בשקט מופתי. החצי השני שלי כל הזמן טוענת שזה הכל בראש שלי .. אבל אני יודעת שמרפי הוא בן של זונה ויום ראשון זה היום האהוב עליו .. אז היום עשיתי ניסוי וחרגתי ממנהגי הקבועים של יום ראשון חוץ מהשמלה האדומה .. כי זאת שימלת  המזל .. אז מה אני אגיד עניתי לטלפונים ממספר לא ידוע וקיבלתי הזמנה ענקית שתתחיל ממחר לעוד שנה קדימה.. קיבלתי במייל אישור ל2 הצעות מחיר שנשלחו לפני שבוע והצלחתי לחמוק מקנס על פיגור בתשלום .. אז כולי  הייתי קורנת ומאושרת וחזרתי לסובארו שלי שמחה וחייכנית בשביל לגלות שיש לי פאנצר בגלגל .. ואני שכחתי בכלל לתקן את הגלגל ספייר .. ואז להגיע הבייתה ולראות שמכונת הכביסה שלי החליטה להשפריץ בכל הבית למרות שרק אתמול עמלתי לקרצף אותו .. 

אז פאק יו יום ראשון! 

 

 

נימפומניה ריגשית​(שולטת){מצרפתמקרים} - אם כל הכבוד היום ראשון שלך התחיל טוב מאוד (שדברנו אתמול בלילה עד אחד בלילה)
מה שעשית איתו אחר כך
לא אני אשמה 😜😜😳😳
לפני 6 שנים
dn46​(שולט) - חחחחחחח
יאלללהההה.... להחליף את האדומה בכחולה או ירוקה ;)
לפני 6 שנים
Total Lose​(שולט) - פוסט ענק :)
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י