סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגשמת פנטזיות

אני יוצאת מתוך אריזת קרטון שהייתה סגורה בארון המון שנים, נמתחת ומגלה את עצמי מחדש.
מגשימה את עצמי , את היצרים שלי את הפנטזיות שנרקמו במוח שלי במשך כל השנים שהייתי בקופסא.
כל יום נועד להגשמת פנטזיה חדשה ...
לפני 6 שנים. 20 בפברואר 2018 בשעה 18:06

נתקשרתינאליה בצהריים ושאלתי אם אוכל להגיע היום היא קישקשה משהו ביומן האלקטרוני שחה ואמרה שהיא אכן פנויה בחמש ורבע נתנה לי כתובת של הקליניקה ואמרה שאגיע אחכה בלובי הבית עד שתצא. 

נכנסתי למקלחת קצרה התלבשתי בטרניג נעים נטולת חזיה ויצאתי לקליניקה חמש דקות ואני שם. נכנסת לתוך חדרון מאיר שריח שמנים אתרים מופץ בו ומתיישבת על הספה הקטנה. מעיפה מבט מסיבי סוקרת את החדר את המנורה שנותנת צל קטן על פניי ותנור החימום שדואג להפיץ את חומו בחדר כשלפתע הדלת נפתחת והיא יוצאת הי היא אומרת בחיוך נעים כמה דקות אני מסיימת ״אני מחייכת לעברה ואומרת ״אני ממתינה״ושבה להתעסק בטלפון שולחת לאקס הודעה ..לפני חודשיים בערך באחד מימי השישי היא התקשרה והציגה את עצמה ״הי ..אני ליאת קיבלת מתנה טיפול מהבוסית שלך ..את מוזמנת להתקשר ולקבוע מתי שתרצי ..״זאת הייתה שיחת טלפון מפתיעה ונעימה שמלא זמן נדחתה לתחתית המגירה אבל אתמול התקשרתי והגעתי אליה..

שוב הדלת נפתחת וגברת אחרת יוצאת מהדלת ואומרת שלום ..ליאת אומרת בואי כנסי ..

אני נכנסת לחדר די מרווח עם ריח של קטורת וניל ולבנדר ריח שמעיר אותך נכנס ישר לטריקים ומכניס אותך למוד רוגע ..עצבי היום נשארים בחוץ לחדר הזה נכנסים רק דברים טובים.

אני מתיישבת על הכיסא והיא שואלת על מצבי הבריאותי ככה וככה וככה וככה ..ואני לרוב בריאה חוץ מהנפילות האחרונות שכיסחו אותי מכל הכיוונים.

היא אומרת לי להישאר בתחתונים בלבד להיכנס מתחת לסדין הלבן ולהניח את ראשי על העיגול הקטן ששכחתי את שמו ..היא יוצאת מהחדר ואני מתפשטת ונשכבת על מיטת הטיפולים מניחה את ראשי על הבנדה וממתינה לה .. 

היא נכנסת 

מדליקה מוסיקה מרגיעה ומעסה את גבי תוך כדי מצרפת שמן חם בניחוח מטריף ונוגעת בכל החלקים הכואבים אני עוצמת עיניים ומתמסרת למגע שלה שכחתי כמה הייתי זקוקה למגע לטיפול בעצמי בנקודות הכואבות שלי בנפש שכואבת וזקוקה למגע. אני כבר לא שם הגוף נח בכבדות והנשמה היא מטיילת במחשבות ..

מחשבות על


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י