שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגשמת פנטזיות

אני יוצאת מתוך אריזת קרטון שהייתה סגורה בארון המון שנים, נמתחת ומגלה את עצמי מחדש.
מגשימה את עצמי , את היצרים שלי את הפנטזיות שנרקמו במוח שלי במשך כל השנים שהייתי בקופסא.
כל יום נועד להגשמת פנטזיה חדשה ...
לפני 6 שנים. 10 במרץ 2018 בשעה 14:05

לא ממש שיכורה ..אולי קצת מהשמש שהתמסרתי אליה בשלוש שעות האחרונות ובקבוק בריזר קר בטעם אבטיח..

אף פעם לא הייתי ממש שיכורה ..אני לא ממש טובה בלשתות, אז אפשר למנות על כף יד אחת את מספר הפעמים שכמעט הגעתי לשם ..בחתונה של אחותי שהחבר המשוגע שלה שיגע אותי כל הערב והריץ אותי לדוכן המשקאות, כל ריקוד הסתיים בשוט נוסף ..אני חושבת שעירבבתי שם לא מעט סוגים של משקאות ותפסתי ראש וזה היה כיף ..משחרר .. בפעם הבאה זה קרה בחתונה של אחי, שישי בצהריים מוסיקה מטורפת, ברנג׳ה תל אביבית שעושה שמח בביצה, אלכוהול משובח ואחותי ..ויאללה בלאגן ושוב אני מוצאת את עצמי מחליפה כוסיות קטנות באחרות ושוב משוחררת זאת הייתה בעיקר התחושה של שחרור ..וזהו,נראה לי ??

שוב הדגשתי שאני לא טובה בלשתות אז הבוקר //אחרי צהריים כזה, שוב תפסתי ראש ומה שטוב באנשים שיכורים זה שהם משחררים הכל המילים יוצאות בלי מאמץ,אין בהם פחד , הפה משחרר כמויות אדירות של מידע (גם כזה שלא ממש כדאי לפלוט ..אבל הם בכל זאת פולטים ),אז עכשיו גם אני הולכת על זה ..בלי להיות ממש שיכורה ..

אז ככה לזה שהמליץ עליי לזה שהומלצתי עליו ..באמת תודה מכל הלב ..אבל באמת שלא היית צריך ..אומנם אני כלבונת רעבה שמיובשת כבר כמה חודשים..אבל זה הכל מרצון שלי בלבד!

אני אחליט איפה מתי ועם מי בא לי ואני מעדיפה להתייבש ולחכות כמו כלבה קטנה, מאשר לקפוץ ולכשכש בזנב על כל זין שיעמוד לי באמצע הדרך..אז שוב תודה אבל לא תודה..

כמות האוננות שלי בזמן האחרון עלתה פלאים וזה כיף !! אז תודה לכוס המקסים שלי שמקבל זאת בהבנה ..

ארון בגדים יקר סליחה, סליחה, סליחה שאני כבר לא מתייחסת אליך כמו פעם ..זה קצת בעייתי ללבוש לקונדיטוריה חליפה של זארה /מנגו או מייקל קורס שבתכלס צריך לבוא בטייץ וחולצה משוק הפשפשים ..

ולשולט המאסטר שהתחננתי שיסשן אותי אבל הוא החליט שלא ..בעסה ..הפסדת ! 

 

אהה ועוד משהו..אדון יקר וישן שהיה לי אני בטוחה שאתה עדיין קורא אותי לפעמים .. אני מצטערת שאני גרועה בתקשורת..זה לא אתה זאת אני ..חרא בתקשורת..לפעמים לא בא לי לענות ולפעמים סתם מתעלמת מהטלפון ולפעמים לפעמים.. מקווה שהעוגה יצאה טעימה והצלחת בקומות ..❤️

ודבר אחרון .. לא זוכרת ..שכחתי ..פוסט שיכורה לא ?

הלכתי להמשיך להשתכר. ס ל א מ ת( 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י