שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגשמת פנטזיות

אני יוצאת מתוך אריזת קרטון שהייתה סגורה בארון המון שנים, נמתחת ומגלה את עצמי מחדש.
מגשימה את עצמי , את היצרים שלי את הפנטזיות שנרקמו במוח שלי במשך כל השנים שהייתי בקופסא.
כל יום נועד להגשמת פנטזיה חדשה ...
לפני 6 שנים. 21 באפריל 2018 בשעה 17:45

השבוע באחד הימים חזרתי אל המקום שהיה הבית השני שלי למשך 17 שנה..המקום שלא הסביל להכיל אותי, המקום שלא הייתי בו מאז שעזבתי כמעט שנה ..איך הזמן טס.

אז השבוע ביקרתי שם,ישבתי בלובי שלו וחלקתי לזניה וסלט מהמם עם הבוסית החדשה שלי, הבוסית שאחרי חודשיים איתה בילתה איתי יום שלם במיון והציעה לי שותפות ..זאת הבוסית החדשה שלי.. 

שאוהבת ומעריכה אותי ברמות מטורפות ברמות שלא ניתן להסביר במילים..

בצד השני של החדר ישבו שני הבוסים הקודמים שלי, שהסתכלו עלי בזמן שאני מלקקת כפית קטנה עם קרם ברולה והזילו קצת ריר..הבוסים שלא הצליחו להכיל אותי,את האישה שאני עם הידע המטורף שלי והעוצמה שהבאתי עימי לכל תפקיד בו עסקתי.. בוסים קטנים,פיצפונים שמחפשים אנשים קטנים שכל הזמן ילקקו להם את התחת.. ושלא תבינו לא נכון אני אוהבת ללקק תחת בפרט אם הוא טעים ועסיסי.. אבל בטח לא את התחת שלהם שנראה ממש רע ומלא כבר במלקקים אחרים .. בההה ..

אז ישבתי שם עם הבוסית החדשה שלי ונהנתי מכל ביס שלקחתי, אבל עוד יותר נהנתי לשבת שם ולהרגיש מנצחת כי הם לא הפילו את רוחי להיפך רק גרמו לי להבין כמה הם לא שווים אותי וכמה זה היה נכון ללכת עם האמת והאני מאמין שלי ולא לפחד לעזוב ״בית״ שבעצם מעולם לא היה הבית שלי ולמצוא בית חדש אמיתי ומשמעותי בלי ללקק תחת ..

אגב הקרם ברולה שם מעולה אבל שלי אוףף מטריף חושים .. בשבילו ממש שווה ללקק תחת ..


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י