שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

הגשמת פנטזיות

אני יוצאת מתוך אריזת קרטון שהייתה סגורה בארון המון שנים, נמתחת ומגלה את עצמי מחדש.
מגשימה את עצמי , את היצרים שלי את הפנטזיות שנרקמו במוח שלי במשך כל השנים שהייתי בקופסא.
כל יום נועד להגשמת פנטזיה חדשה ...
לפני 4 שנים. 2 ביולי 2019 בשעה 5:50

כשהבת של השכנה שלך מתחתנת אין מצב לא ללכת לחתונה שלה .. זה לא מקובל.. בפרט שיום לפני זה הכנת לה כיבוד להפרשת חלה ותוך כדי שהיא עוברת על כל קינוח או סלט בשולחן ומשבחת אותו היא דואגת להזכיר שטרם אישרתי את הגעתי לחתונה .. אני ומסרונים פשוט לא עובדים ביחד .. אז אין סיכוי להגיד לה שלא בזין שלי לנסוע שעה, לעמוד שעתיים , לאכול , לשתות לרקוד להשתכר.. אהה בעצם כן בא לי טוב נו נסעתי. 

 

אז תוך כדי שאני מג׳נגלת בין התארגנות במקלחת לבין סיום הכנת עוגה עם טון קצפת שאמורה להגיע על הדרך לאיזו חיילת שחוגגת יום הולדת ואמא שלה לא מפסיקה לחפור לי בהודעות ואז החברה שאמורה לנסוע עימי מגיעה ומסתכלת עלי וצוחקת מבט חפוז ונגלה לעיני שהשמלה השחורה שלי נצבעה בכתמים לבנים ואני נראית כמו זברה .. לכי תחליפי  .. היא אומרת ואני אוףףףף זה לא קורה לי איזה יום הזייווותת .. 

מחטטת בארון של החיילת ומוצאת אוברול שחור , שונאת אוברולים אי אפשר להשתין ... צריך להתפשט .. אני אוהבת להתפשט אבל שונאת להשתין ! 

סוף סוף יצאנו , העוגה אני והחברה באוטו , נוסעים .

מוסיקה טובה , שולחת הודעה לחופרת שאנחנו עוד 5 דקות בכניסה לבסיס . מעולה היא עונה שולחת אותם.

מחכות , מחכות ....... אף אחד לא מגיע מתקשרת .. אני בכניסה לב.. מה קורה ? 

לא היא אומרת לי אמרתי לך שזה למחנה .. אני ???? מה ????? מה פתאום ???? זה חצי שעה נסיעה מפה .. מה ??? לא ???מתי אמרת את זה ????? 

בקיצור האמא החופרת הזאת, היא הייתה מסודרת מסתבר להגנתה!  זו אני שבטיפשותי לא קראתי את ההודעה שלה כהלכה ( ככה זה שיושבים בבריכה שותים בירה וקוראים הודעות .. לא באמת שמים לב לאותיות הקטנות ) . 

טוב... אני כל כך עצבנית , להספיק לקנות מה שרציתי לפני החתונה אין סיכוי יאללה נוסעים לבסיס , שוב מוסיקה בוולים, חייב סיגריה כדי להרגיע את מפלס העצבים, המתוקה שלידי משעשעת ועושה לי נעים כדי להירגע ויאללה תיכף חתונה ! 

עושה צ’אק ליסט עוגה נמסרה, מגעים לאולם אני מוציאה את תיק האיפור , מתאפרת , מחליפה נעלי אצבע שחורות בנעלי עקב שחורות לוקחת תיק ועפות לאולם. 

רגע לפני שנכנסות החברה אומרת לי בואי נשים מעטפה, נעשה סיבובון נגיד שלום ונתעופף לקניות ... אני מעבדת את זה לרגע בראש ואומרת , נסענו שעה לחתונה אני גוועת מרעב .. נראה לך שאני שמה צ׳ק ולא אוכלת ????

היא מסתכלת עליי נקרעת מצחוק ואומרת צודקת !

נכננסות , נראה לי שכל היישוב שלנו הגיע לחתונה, היישוב מרוקן בטח הגנבים חוגגים .. מסתובבות , מתנשקות מתחבקות , עוברות בין האמא של הכלה לאחות של הכלה לאח של הכלה .. שואווו כמעט נפלה לי הלסת .. בחליפה שחורה הורסת ושפם מצוחצח נראה כמו דוגמן על שער.. אמרתי הורס??? טוב כן מקשקשים , הוא לא מוריד ממני את העינים , טוב .. יאללה הייתי פה מושכת את המהממת שלידי וממשיכות להסתובב, אוכל קדימה אוכל אני אומרת לה ואנחנו מתחילות סיבוב טעימות, האמת האוכל בדוכנים בחוץ הכי טעים .. אז אכלנו , שתינו , נכנסנו לאולם מוסיקה טובה , בר שתייה מטורף , רקדנו , שוב שתינו , שוב רקדנו, שתינו , שוב שתינו טוב יותר מדי שתינו ..

הייתה חתונה יפה ומשכרת .. 

2 בלילה מיטה , אני מתפשטת ונזרקת למיטה, סחוטה מכל היום הזה בשנייה נרדמת, מתעוררת לצלצול של הודעה ..

הבן של השכנה, האח של הכלה , החתיך עם החליפה השחורה  .. ״שכחתי להגיד לך שהיית נראית אש .. כמעט התחלתי איתך״ .

   

 

 

Runs Deep{מיםשקטים} - מעולה
לפחות נגמר עם חיוך
לפני 4 שנים
רוקדת עם זאבים​(נשלטת) - ברור שנגמר בחיוך בפרט שאתה חצי שיכור 👍
לפני 4 שנים
cuando - חחחח לא מרפה
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י