בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני שנה. יום שלישי, 29 באפריל 2025 בשעה 12:52

כן, זה קטע כזה. עם כל השכול מסביב. והמדינה המשוגעת שלנו וכל אחד עם הסיפור האישי שלו והשריטה בלב. 

במותם ציוו לנו...וכו' 

אבל אפשר להשתגע גם מזה. ללכת כל לילה לישון ולתהות אם היום הייתי ראויה? האם עשיתי מספיק? השתדלתי מספיק? חייתי מספיק? בעיקר כי בדרך כלל התשובה שאפשר יותר. שאפשר, ורצוי ודרוש לעשות יותר בכדי להיות ראויה לחיים. ולא צריך לחכות ליום כיפור. אפשר פשוט לדון את עצמך בכל לילה. 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י