לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני כחצי שנה. יום שישי, 7 בנובמבר 2025 בשעה 23:03

אז כן, אחרי כל הפרומואים, זה היום. 

51. 

לא יאומן. איך אני קשורה לגיל הזה? זה גיל של אנשים רציניים, מיושבים. אני עדיין עובדת על הגירסה שלי של "להיות גדולה". 

(לפחות בחנות הבלונים, כשהבת שלי נותנת לי את הבלונים עם המספרים להחזיק ואומרת "קחי אמא, ליום הולדת 15 שלך" המוכר אומר "וואי את לא נראת"). 

אבל היו דיי חפירות בנושא בשבועות האחרונים, וסיכומי שנה ופחדים וחששות ואפילו אופטמיות. 

 

מה כן מיוחד היום הזה? מה כן מיוחד בגיל 51? 

כל מי שבחיי היום הם אנשים שאני רוצה. 

אוהבת את כולם , כל אחד ואחת. ❤️ 

ומודה על כל מי שבחיי.  

 

 

תודה רבה לכל המברכים! מאד מעריכה! (יום הולדת 15 עד הסוף)

 

 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י