צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני חודש. יום חמישי, 21 במאי 2026 בשעה 12:22

בדיוק התכוונתי לכתוב, על הקושי בלבד (סה"כ אני לא היחידה). 

השבוע קיבלתי פרומו לחיי בשנים הקרובות. 

ואמצע השבוע זו לא בעיה, אני עסוקה עד מעל הראש. 

אבל אז מגיע הסופ"ש ועוד לא מצאתי אסטרטגיה להתמודדות. לכאורה, מה הבעיה להגיד שבתוך הבחירה, יש גם רגעים קשים? 

אולי הפרדוקס שאין באמת למי להגיד את זה, שאני בודדה 😄 (הלכתי לוודא שאכן פרדוקס זו ההגדרה הנכונה, אני לא 100% בטוחה).

אז כמו כל פעם שקשה, אני מנסה להקיף את עצמי בדברים יפים (הטס הזה עלה לי 5 שח היום, בחנות צדקה). 

 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י