לפני שבועיים. יום רביעי, 3 ביוני 2026 בשעה 15:03
אני בשלב בקריירה שלי שאני יכולה ללבוש למשרד מה שבא לי. היום זה היה שרוואל, טישירט וסנדלים. או כמו שהבת שלי אמרה לי בבוקר "את הולכת לים או למשרד?"
אז אחרי המשרד, עצרתי בים והרווחתי את השקיעה הזו.
ואם אתה מנכ"ל* חמוד, נחמד ו/או חתיך, בערך בגילי, מעל 1.80 ואם במקרה אתה מחפש מישהי ממש נחמדה, רצינית כשצריך ומאד לא רצינית רוב הזמן ונראת כמו דודה, תשלח הודעה.
* פנוי ולא מעשן

