ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 7 שנים. יום שישי, 23 באוגוסט 2019 בשעה 6:51

לא משנה כמה הוא חזק רוב הזמן. לכולם יש את רגעיי העייפות.  

הבעיה היא בדינמיקות שאין בהם סימטריה. צד אחד שלוקח וצד אחר שרק נותן. 

ולפעמים גם תודה זה מספיק. ההכרה שמה שנעשה הוא לא קל, הוא דורש מאמץ.  

אבל לפעמים....כל אחד צריך חיבוק. 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י