צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

איה

לפני 4 שנים. 15 בספטמבר 2019 בשעה 14:37

"הוא מתחיל לקבל יותר". 

(ציטוט חופשי מתוך סידרה בנטפליקס, שלא קשורה לכלום, זה אפילו לא ממש קשור לקו העלילה הראשי. זה פשוט התחבר לי למחשבות שלי). 

 

זה קשה לבקש. זה קשה לבקש כשאת סאבית. זה קשה לבקש כשאת רגילה שאין מי שיקשיב. זה קשה לבקש כשאת מרגישה לבד. זה קשה כשאת רגילה שעונים לך לא. כשאת לא קובעת (יש כאלו שבשבילם זו המציאות, לא משחק מיטה) שרצונות שלך מישניים. אז את מתרגלת לחיות ככה.   

למדתי (בדם ודמעות) לבקש. עוד לא מצאתי את מי שיאמר לי כן. למדתי לבעוט מהר וחזק את מי שכשאני מבקשת מסתכל עלי במבט מוזר. אז כשחברה שאלה, אמרתי לה שאני לא יודעת. לא יודעת איך זה כשמבקשים זה קורה. איך זה שמדברים על דברים ומגיעים להסכמה. עדיין המלצתי לה לנסות. למרות שלי אין נסיון חיובי עם זה. אבל אני אופטימית חסרת תקנה.  

 

לבקש וסאביות - זה לא סוג של סתירה? 

זאבה טובה ומסקרנת - לא זה לא סתירה
אם לא תבקשי איך תקבלי?
לפני 4 שנים
איה74 - עכשיו ברצינות. יש מצבים שיש קונפליקט בין הרצון של הדום לרצון של הסאב. לא תמיד זה קונפליקט שקל לפתור. וחוץ מזה, את הלך הרוח הסאבי, לא מכבים ומדליקים עם כפתור הפעלה. כשאת באמת אוהבת מישהו, את רוצה הכל עבורו, אבל לפעמים זה שם אותך במצב שאם תגיד לו כן תפגיעי בעצמך ואם תגידי לו לא, תפגעי ברצון שלך לרצות אותו. זה קשה. זה מקום מאד קשה.
לפני 4 שנים
זאבה טובה ומסקרנת - אני חושבת שאת צריכה לעשות מה שמרגיש לך נכון
לפני 4 שנים
אנוצ'קה שלך - חמור מאוד אם כדי לרצות מישהו את פוגעת בעצמך. וח ור מכך שהוא מאפשר לך... זה אדם שעדיף להתרחק ממנו כי הוא חושב רק על עצמו.
לפני 4 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - ממש לא סתירה.
יכולה להיות סתירה בבקשה לחוות דברים שאת רוצה/ צריכה ?
:-)
לפני 4 שנים
איה74 - לא הכל מצטמצם רק לבקשות טכניות במיטה.
לפעמים צריך תמיכה נפשית וזה לא נענה.
לפעמים הוא רוצה משהו וזה בלתי אפשרי לביצוע.
לפעמים הוא מבקש, ואחרכך מתעלם מכמה המימוש של מה שביקש היה קשה.
לפני 4 שנים
ivy​(נשלטת) - לא.. כי להיות נשלטת לא אומר להעלים את הרצונות שלי, הם אמנם משניים אבל קיימים ויש להם מקום. שולט טוב מבין ונותן
לפני 4 שנים
איה74 - הבעיה היא לא (רק) אצל השולט. שני דברים צריכים לקרות. צד אחד צריך להיות מסוגל לתקשר את הצרכים שלו. השני צריך לדעת להקשיב ולדעת להתמודד עם זה (וזה ממש לא אומר להעתר באופן אוטומטי). מהנסיון שלי, שני הדברים לא מובנים מעליהם.
לפני 4 שנים
ivy​(נשלטת) - נכון. בגלל זה ככ מדהים כשזה קורה(:
לפני 4 שנים
איה74 - איזו תשובה חמודה! 😆
לפני 4 שנים
ivy​(נשלטת) - אל תהרסי לי את התדמית בבקשה🤡
לפני 4 שנים
חשופית שתוקה​(נשלטת) - יש אסכולה שאומרת שאם את שייכת לו, אבל הכל שלו.
אז גם הרצונות שלך- שלו.
ואין בכלל הזכות לשמור אותם לעצמך.
זה שלו- והוא יחליט מה לעשות עם זה.

זה יכול ליישב לך את הסטירה.
אבל לא את הקושי.
לפני 4 שנים
חשופית שתוקה​(נשלטת) - סתירה*
לפני 4 שנים
איה74 - אני בעד סטירות
לפני 4 שנים
Synt​(נשלטת) - זה באמת קשה לבקש, בעיקר למי שלא רגילה. וזה גם קשה לזהות צורך, להקשיב ולהכיל את הבקשה, מהצד השני.
באופן אישי, אני מרגישה שזה חלק ממה שאני לומדת בתוך המרחב הבטוח שלי איתו, אבל זה לגמרי בגלל שהוא סבלני ורגיש מספיק לאפשר לי את זה. בחוויה שלי זה דווקא לא מתנגש עם הסאביות, כי בקשר שלנו אני לומדת איך להקשיב לצורך שלי, לדעת לבקש ולתקשר אותו, אבל בסופו של דבר, ההחלטה נשארת שלו. וזו הסאביות האמיתית מבחינתי (לא להיות נטולת צרכים ובקשות או לא מסוגלת לתקשר אותם)
לפני 4 שנים
איה74 - תודה על התשובה היפה כלכך!
לפני 4 שנים
Alpha1one1​(שולט) - דעתי היא ככה... אני מאמין כמו שהרבה דברים אחרים, גם פה אני שואף לסיטואציה של win win. וגם אם זה רחוק בעיניי מתבונן מהצד.
אפשר להסכים להקשיב לך, לא להקשיב, להקשיב בצורה חלקית, ליישם הכל חלק או כלןפץ הכל מקובל כל עוד יש הסכמה הבנה והערכה הדדית. כל שאר החוקים כבייכול הייתי זורק לנקודה הגי עמוקה באוקיינוס ולא מנסה לחפש לעולם.
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י