לפני 6 שנים. יום שני, 3 בפברואר 2020 בשעה 14:55
זה להזכיר לעצמי שיש לי חברה שהתחתנה מוקדם מידיי, התגרשה (ברחה מהבית) עם ילדה קטנה. גידלה אותה כחד הורית 14 שנה. והיתה לבד. ואז היא פגשה את אהבת חייה. ושנה וחצי אחרי הוא נפטר מסרטן.
אז מה זה עוד סדק בלב שלי? חף מצלקות זה רק מי שמעולם לא ניסה.

